Ik heb je topic gelezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:14 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over wajong?
Ik gaf het alleen als voorbeeld.
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Scorpie het volgende:
Hey, je mag van mij de hele dag niks doen, maar je hand ophouden door een wajong aan te vragen om gesponsord niks te doen is natuurlijk facking triest.
Ik heb psychische klachten en ben ook niet geschikt voor de arbeidsmarkt.quote:
Welke heb jij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik heb psychische klachten en ben ook niet geschikt voor de arbeidsmarkt.
Ik heb ook nooit een uitkering of wajong gehad.
Als ik het zou krijgen zou ik ook proberen te werken maar daar gaat dit topic niet over.
Lichte vorm van autisme, depressief, sociale fobie/angst.quote:
Tja... deels oplosbaar lijkt mequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Lichte vorm van autisme, depressief, sociale fobie/angst.
Nog andere dingen maar daar heb ik geen diagnose voor op het moment.
En heb je een soort garantie gekregen vwb de duur van je uitkering?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel ook je weet niet waarom die jongen geen studie volgt misschien heeft hij ook problemen of iets anders wij kennen hem niet alleen de ts.
Dat heeft 95% van de kinderen toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik bedoel ook je weet niet waarom die jongen geen studie volgt misschien heeft hij ook problemen of iets anders wij kennen hem niet alleen de ts.
Misschien maar ga maar eens solliciteren als je bang bent voor sociaal contact en ze ook nog merken dat er wat met je mis is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:23 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
Tja... deels oplosbaar lijkt me
Ik heb geen uitkering/wajong gekregen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En heb je een soort garantie gekregen vwb de duur van je uitkering?
Hij bedoeld dat ze je kunnen volproppen met pillen. Of cognitieve therapie. Oid.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ga maar eens solliciteren als je bang bent voor sociaal contact en ze ook nog merken dat er wat met je mis is.
Ow kut ik las over 'niet' heen. Hoe kom je aan geld dan? Ouders?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Misschien maar ga maar eens solliciteren als je bang bent voor sociaal contact en ze ook nog merken dat er wat met je mis is.
[..]
Ik heb geen uitkering/wajong gekregen.
Praat je je dat zelf niet aan? Of aanlaten praten? Die vmbo dokters moeten ook geld verdienen natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Geen kosten ik woon thuis en kom nooit buiten behalve dokter etc.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ow kut ik las over 'niet' heen. Hoe kom je aan geld dan? Ouders?
Ik heb op het speciaal onderwijs gezeten en meerdere psychologen hebben verschillende diagnoses gesteld en heb nog bij jeugdzorg gezeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Praat je je dat zelf niet aan? Of aanlaten praten? Die vmbo dokters moeten ook geld verdienen natuurlijk
en ADHD ADD en wat nog meer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat heeft 95% van de kinderen toch tegenwoordig?
Dan ga je daaraan werkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:24 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Ik ben al zo'n 3 jaar niet buiten geweest als ik erbij optel de jaren dat ik alleen maar naar school ging dan was dat al mijn hele leven zo maar laten we ontopic blijven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
en ADHD ADD en wat nog meer?
[..]
Dan ga je daaraan werkenEn dat is niet in een dag opgelost, weet ik.
Goed voorstelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef hmmmmmmm het volgende:
Maar ga nu maar terug naar waar het topic over gaat anders word het een slowchat.
Anders kunnen ze me dmen/pmen of in mijn topic posten.quote:
Pff wat een gezeik man, en die ouders geloven het maar en die kinderen maar pillen laten slikken tot zombies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:27 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
en ADHD ADD en wat nog meer?
[..]
Dan ga je daaraan werkenEn dat is niet in een dag opgelost, weet ik.
Ik geloof dat ze voor nu even offline isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:30 schreef hmmmmmmm het volgende:
Anyways zou fijn zijn als TS eens zou reageren dan is de slowchat wel voorbij.
Ah okay dan moeten we maar zonder haar verder gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze voor nu even offline is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |