Nooit zelf het probleem. Zoeken altijd het probleem buiten zichzelf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Niks doen staat altijd wel gelijk aan een uitkering trekken of kankeren op de maatschappij ja.valt me op bij zulke figuren.
Dan nemen ze vaak toch het al afgekochte huis over? Of hoe zit dat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die gaan ooit een keer dood, meestal eerder dan hun kinderen.
Roepen dat iedereen hun levensstijl afkeurt enzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nooit zelf het probleem. Zoeken altijd het probleem buiten zichzelf.
Daar zit ook weinig toekomst in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er het vertrouwen in heb dat hij dat kan, maar het is wel een beetje een gevalletje nu of nooit. Moet hij een beroepsgroep kiezen waar veel vraag naar is en eventueel voor zichzelf beginnen (in de electronica of loodgieter oid).
Je krijgt geen uitkering onder de 29 zonder diploma.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind daar toch heel veel mis mee als ik hard moet werken om zo iemands uitkering te bekostigen. Ik heb niets tegen op uitkeringen voor mensen die dat nodig hebben, maar niet voor mensen die niet eens willen werken of enige moeite willen doen.
Ik heb wel steeds meer het idee dat je je eigen levensstijl helemaal aan het goed praten bent.
Gek heyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Roepen dat iedereen hun levensstijl afkeurt enzo.
300?? Kom op, ik zeg niet dat 300 weinig is maar wel over een maand 10 euro per dag.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
Hij verdient toch 300 euro en hij werkt toch wat dus helemaal niks doet hij ook niet....
Nee ik zeg alleen dat je hem niet moet bekritiseren vanwege zijn levensstijl daar mag je zelf voor kiezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar hij betrekt deze hele situatie op zichzelf.
R&P / Mijn leven #3
Het geld ligt niet voor het oprapen ik kan zelf nog een student inhuren als zzper voor 200 per maand fulltime stage.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
300?? Kom op, ik zeg niet dat 300 weinig is maar wel over een maand 10 euro per dag.
Je wilt toch een keer je vriendin uit eten nemen? Euro knaller van de mac???![]()
Die van mij verdiend 400,- per maand. Dat boeit mij niks, maar werkt zich wel langzaam op, dus ambitie is er. En dat telt voor mij...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
300?? Kom op, ik zeg niet dat 300 weinig is maar wel over een maand 10 euro per dag.
Je wilt toch een keer je vriendin uit eten nemen? Euro knaller van de mac???![]()
Kijk dan is der ook niks aan de hand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
Die van mij verdiend 400,- per maand. Dat boeit mij niks, maar werkt zich wel langzaam op, dus ambitie is er. En dat telt voor mij...
Eindelijk iemand die niet gelijk gaat lachen als iemand aankaart dat iemand weinig verdient met zijn werk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:07 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
Die van mij verdiend 400,- per maand. Dat boeit mij niks, maar werkt zich wel langzaam op, dus ambitie is er. En dat telt voor mij...
Geklets. Men vindt overwegend dat TS hier geen genoegen mee moet nemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat je hem niet moet bekritiseren vanwege zijn levensstijl daar mag je zelf voor kiezen.
En nee ik werk alleen omdat ik zelfstandig werk verdien ik bijna niks ook maar een paar honderd per maand.
Ik zeg verdedig die gast omdat jullie allemaal vinden dat hij iets zou moeten doen terwijl jullie niks van hem afweten en hij ook nog werkt....
Is ook zo, maar als de ambitie er niet is...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kijk dan is der ook niks aan de hand.
Dat doe ik ook nooit. EN de rest ook niet, waar het omgaat is dat hij verder niets doet of uitvoert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die niet gelijk gaat lachen als iemand aankaart dat iemand weinig verdient met zijn werk.
Prima dus omdat hij geen success heeft moet hij maar geen vriendin nemen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Geklets. Men vindt overwegend dat TS hier geen genoegen mee moet nemen.
TS is er niet tevreden mee. Daar draait dit topic om.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Prima dus omdat hij geen success heeft moet hij maar geen vriendin nemen?
Misschien zegt het ook meer iets over ts die haar zaakjes wel goed voor elkaar heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou hij werkt schijnbaar voor 300 per maand is al veel vergeleken met anderen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef ALDOBRANDINO het volgende:
[..]
Is ook zo, maar als de ambitie er niet is...
[..]
Dat doe ik ook nooit. EN de rest ook niet, waar het omgaat is dat hij verder niets doet of uitvoert.
Ja dat ze iemand wilt veranderen die dat waarschijnlijk niet wilt en dat een probleem vind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Misschien zegt het ook meer iets over ts die haar zaakjes wel goed voor elkaar heeft.
Neen, vriendinlief vind het niet tof zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:10 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Hey, je mag van mij de hele dag niks doen, maar je hand ophouden door een wajong aan te vragen om gesponsord niks te doen is natuurlijk facking triest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:06 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat je hem niet moet bekritiseren vanwege zijn levensstijl daar mag je zelf voor kiezen.
En nee ik werk alleen omdat ik zelfstandig werk verdien ik bijna niks ook maar een paar honderd per maand.
Ik zeg verdedig die gast omdat jullie allemaal vinden dat hij iets zou moeten doen terwijl jullie niks van hem afweten en hij ook nog werkt....
Is het ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, je mag van mij de hele dag niks doen, maar je hand ophouden door een wajong aan te vragen om gesponsord niks te doen is natuurlijk facking triest.
Wie heeft het hier over wajong?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey, je mag van mij de hele dag niks doen, maar je hand ophouden door een wajong aan te vragen om gesponsord niks te doen is natuurlijk facking triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |