SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SORRY BOEIT NIEMANDquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
Die falen toch op het moment dat het moet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef Heeinz het volgende:
Toch zou Twente het goed voor elkaar hebben met Mokotjo en Ziyech
Hou niet zo van Twentequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks tijd voor echt voetbal!
Twe-Ado
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie van de FOK! users zit er op Second Love?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flirten is niet strafbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RensAjacied.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
ggmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
prima zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens helemaal op.
Waanzinnig slechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Hoe was PSV in de eerste helft?
Schakel net in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |