SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SORRY BOEIT NIEMANDquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
Die falen toch op het moment dat het moet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef Heeinz het volgende:
Toch zou Twente het goed voor elkaar hebben met Mokotjo en Ziyech
Hou niet zo van Twentequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks tijd voor echt voetbal!
Twe-Ado
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie van de FOK! users zit er op Second Love?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flirten is niet strafbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RensAjacied.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
ggmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
prima zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens helemaal op.
Waanzinnig slechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Hoe was PSV in de eerste helft?
Schakel net in
Er stond eerst wel het goede logo in maar dan met Calimero. Nu hebben ze die van vorig jaar. Slordig slordig slordig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens helemaal op.
Nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 19:45 allemaal naar FOX Sports 5.
Wat is daarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaaa.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 verlorenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ah, Vitesse.
Wat hebben die hun eerste wedstrijd ook al weer gedaan?
heeeeyyyy allezzz goed????quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Datingssites. Ga gewoon uit, daar vind je genoeg vrouwen, die niet wanhopig zijn.
Fixed it.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Datingssites. Ga gewoon uit, daar vind je genoeg vrouwen, die ook wanhopig zijn.
Ja maar ze hadden wel vet veel kansen enzo hoor :Squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ah, Vitesse.
Wat hebben die hun eerste wedstrijd ook al weer gedaan?
Er komen steeds meer voetballers die ik niet meer kan spellen.quote:
Fischer hebben veel mensen anders ook al moeite meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er komen steeds meer voetballers die ik niet meer kan spellen.Bilal, Andriejuskevisjeus, kwazaisvilie...
Jij ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
"2-0, wedstrijd klaar"
Dacht Been dat bij PSV ja?
Zulke gesprekken voerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
heeeeyyyy allezzz goed????
ja hoor
moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii met mij ooooooooooooooook
Dat is de redenatie van Bosz. Als hij verliest van clubs die geen aanvallende wedstrijd speelden, gaat hij boos lopen stampen dat Vitesse wel mooi speelde en veel kansen creëerde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden wel vet veel kansen enzo hoor :S
PSV wint dit gewoon, maak je niet drukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
"2-0, wedstrijd klaar"
Dacht Been dat bij PSV ja?
Werkverschaffing.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zit Mario Been zo extreem vaak bij EL
Ik slaap dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, volgen mensen hier de Tafel van Kees? ik slaap rond die tijd.
Wel waar natuurlijk. Ajax was gruwelijk efficiënt en Vitesse was in vrijwel elk ander aspect beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de redenatie van Bosz. Als hij verliest van clubs die geen aanvallende wedstrijd speelden, gaat hij boos lopen stampen dat Vitesse wel mooi speelde en veel kansen creëerde.
Gewoon standaard openen met een kutgrap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben altijd meteen to the point.
Omdat hij bij het vaste korps zit. Halst, Been, De Boer, Kenneth.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Op basis van het feit dat hij geen club heeft. Iets wat hij zelf, nogmaals, helemaal niet erg vindt. Tevens hebben ze bij Fox zo'n lekker jong team. Dan mag je een x-aantal fouten maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga er speciaal voor opstaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, volgen mensen hier de Tafel van Kees? ik slaap rond die tijd.
Ik wacht altijd tot er iets leuks is om het gesprek mee te beginnen. Zodra dat er is zijn ze al weg.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij geen club heeft. Iets wat hij zelf, nogmaals, helemaal niet erg vindt. Tevens hebben ze bij Fox zo'n lekker jong team. Dan mag je een x-aantal fouten maken.
Clubloze dramatische trainer, tevens vervelende analyst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
#LOLtwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 19:35:13VIDEO: Nog ff wennen die vanishing spray #LOL http://t.co/feA7mDarbc #Carzorla http://t.co/qwZpGGpXed reageer retweet
PSV ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
NAC heeft echt een kutteam trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |