SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SORRY BOEIT NIEMANDquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
Die falen toch op het moment dat het moet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef Heeinz het volgende:
Toch zou Twente het goed voor elkaar hebben met Mokotjo en Ziyech
Hou niet zo van Twentequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks tijd voor echt voetbal!
Twe-Ado
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wie van de FOK! users zit er op Second Love?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flirten is niet strafbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RensAjacied.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef Tchock het volgende:
Verkeerde PSV-logo in de OP. Ik zeg het maar even.
ggmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
prima zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens helemaal op.
Waanzinnig slechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef hhh38 het volgende:
Hoe was PSV in de eerste helft?
Schakel net in
Er stond eerst wel het goede logo in maar dan met Calimero. Nu hebben ze die van vorig jaar. Slordig slordig slordig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij staat er niet eens helemaal op.
Nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 19:45 allemaal naar FOX Sports 5.
Wat is daarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Jaaa.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 verlorenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ah, Vitesse.
Wat hebben die hun eerste wedstrijd ook al weer gedaan?
heeeeyyyy allezzz goed????quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Datingssites. Ga gewoon uit, daar vind je genoeg vrouwen, die niet wanhopig zijn.
Fixed it.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Kopsterk het volgende:
Datingssites. Ga gewoon uit, daar vind je genoeg vrouwen, die ook wanhopig zijn.
Ja maar ze hadden wel vet veel kansen enzo hoor :Squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:31 schreef GGMM het volgende:
Ah, Vitesse.
Wat hebben die hun eerste wedstrijd ook al weer gedaan?
Er komen steeds meer voetballers die ik niet meer kan spellen.quote:
Fischer hebben veel mensen anders ook al moeite meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er komen steeds meer voetballers die ik niet meer kan spellen.Bilal, Andriejuskevisjeus, kwazaisvilie...
Jij ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
"2-0, wedstrijd klaar"
Dacht Been dat bij PSV ja?
Zulke gesprekken voerenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
heeeeyyyy allezzz goed????
ja hoor
moooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiii met mij ooooooooooooooook
Dat is de redenatie van Bosz. Als hij verliest van clubs die geen aanvallende wedstrijd speelden, gaat hij boos lopen stampen dat Vitesse wel mooi speelde en veel kansen creëerde.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden wel vet veel kansen enzo hoor :S
PSV wint dit gewoon, maak je niet drukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
"2-0, wedstrijd klaar"
Dacht Been dat bij PSV ja?
Werkverschaffing.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zit Mario Been zo extreem vaak bij EL
Ik slaap dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, volgen mensen hier de Tafel van Kees? ik slaap rond die tijd.
Wel waar natuurlijk. Ajax was gruwelijk efficiënt en Vitesse was in vrijwel elk ander aspect beter.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de redenatie van Bosz. Als hij verliest van clubs die geen aanvallende wedstrijd speelden, gaat hij boos lopen stampen dat Vitesse wel mooi speelde en veel kansen creëerde.
Gewoon standaard openen met een kutgrap.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben altijd meteen to the point.
Omdat hij bij het vaste korps zit. Halst, Been, De Boer, Kenneth.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Op basis van het feit dat hij geen club heeft. Iets wat hij zelf, nogmaals, helemaal niet erg vindt. Tevens hebben ze bij Fox zo'n lekker jong team. Dan mag je een x-aantal fouten maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga er speciaal voor opstaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens, volgen mensen hier de Tafel van Kees? ik slaap rond die tijd.
Ik wacht altijd tot er iets leuks is om het gesprek mee te beginnen. Zodra dat er is zijn ze al weg.quote:
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat hij geen club heeft. Iets wat hij zelf, nogmaals, helemaal niet erg vindt. Tevens hebben ze bij Fox zo'n lekker jong team. Dan mag je een x-aantal fouten maken.
Clubloze dramatische trainer, tevens vervelende analyst.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
#LOLtwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 19:35:13VIDEO: Nog ff wennen die vanishing spray #LOL http://t.co/feA7mDarbc #Carzorla http://t.co/qwZpGGpXed reageer retweet
PSV ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Kopsterk het volgende:
NAC heeft echt een kutteam trouwens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
#LOLtwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 19:35:13VIDEO: Nog ff wennen die vanishing spray #LOL http://t.co/feA7mDarbc #Carzorla http://t.co/qwZpGGpXed reageer retweet
Hahaha!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
vanishing spray? verdwijn je daarvan?
Dat twitteraccount is kut ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel slim van Cocu om Arias (met geel) naar links te schuiven omdat hij het moeilijk heeft tegen Haatbaard..
Haatbaard moet dan naar rechts gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had hij eens bij Bruno moeten doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:36 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
thnxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Madame_paon is dikker dan de de provincie Utrecht.
Goed uitgedacht overstapje inderdaadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
Boateng is een leuke voetballer. Goede actie nu ook weer.
Echt he.. wat een ventquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Goeie poging van de keeper om die bal tegen te houden
#klasbaktwitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 19:40:44GOAL: Wat een heerlijke vrije trap van Memphis Depay! #klasbak 3-1 #PSVNAC reageer retweet
Ten Rouwelaar is ook niet uitgenodigd op mijn verjaardagsfeestje overigens. Irritante clown.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ten Rouwelgod hoeft van mij niet naar Ajax te komen...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha je bent mad en jelly en het zit diep
Praat eens normaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Haha je bent mad en jelly en het zit diep
Opstelling: Nienhuis, Droste Reijnen Bijker Vytas, Bakker El Makrini Rusnak, Meleg Hemmen Ogbechequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef DNP-Old het volgende:
[..]
Hebben we al een opstelling van SCC?
Mad & jelly.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Mooi man, nu denkt PSV dat ze het nog echt kunnen ook.
Precies, kan je beter 2x alle moeite van de wereld hebben tegen 10 man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef Scrummie het volgende:
#InThijsWeTrusttwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
Zo gaat dat altijd daar. Heb het ook niet op Ajacieden, maar PSV heeft het meest trieste publiek van Nederland.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
Hé PSV publiek is ook ineens aanwezig!?
Wat loop je als feyenoorder de heletijd over PSV te klagenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef Scrummie het volgende:
Ja die spelen toch klapmongoolquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat loop je als feyenoorder de heletijd over PSV te klagen
Eng hé, mensen met een mening.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat PSV zes punten en minstens 7 goals in twee wedstrijden haalt en Feyenoord tot twee keer toe loopt te ploeteren tegen tien manquote:
Op de bank.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit Necid al bij de selectie bij PEC?
Beter dan Eriksenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Hiljemark is een combinatie van Xavi en Iniesta. Heerlijke speler.
Doet 'ie mee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik weet dat het een beetje vroeg is, maar hij heeft meer potentie dan Eriksen dat durf ik nu wel te zeggen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha jij denkt echt dat hij nu goed is![]()
Ja! Maar niet in de basis.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zit Necid al bij de selectie bij PEC?
Hij heeft ook wel een vleugje Pirlo vind ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef j0rdiiii het volgende:
dat weet ik. ik ben de calve onder de mayonaise merken zoals jij heinz van de ketchup bent.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik begin jou steeds meer te mogen Scrummie, je bent geen slechte knul
Ja maar dit gaat over PSV!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu Twente - Den Haag. Eindelijk een leuke wedstrijd.
Ja haha een meningquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eng hé, mensen met een mening.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat over PSV!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik verlang naar een JR-grap nuquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat weet ik. ik ben de calve onder de mayonaise merken zoals jij heinz van de ketchup bent.
Daar heb je gelijk in. Feyenoord speelde gisteren tijdens de wedstrijd niet eensquote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 18:12:45#nostradamus komt rennend binnen en roept #psvnac 5-1 reageer retweet
qftquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV speelt nog steeds walgelijk slecht.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Okay.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu zal niet meer kijken naar de slechte eerste helft en de goede kans van Matic op 2-2. PSV wint immers met 5-1 en dan zal het wel fantastisch superduper zijn.quote:
Doe niet alsof je niet wil dat JR een maand niet mag posten. Ken je prioriteiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef Heeinz het volgende:
Straks staan we morgen niet bovenaan![]()
Dan volgende week maar
*gebeurtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als Arias rood had gekregen was dit nooit gebeurd
KNBB
Ik moet toch zeggen dat dit wel ietwat mad jelly klinkt. Zit het diep?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu zal niet meer kijken naar de slechte eerste helft en de goede kans van Matic op 2-2. PSV wint immers met 5-1 en dan zal het wel fantastisch superduper zijn.
DIe is al lang dolgelukkig dat ie punten pakt, vergeet de rest. Ik ben echt heel benieuwd hoeveel jullie volgende week winnen van dit stelletje. Kan wel eens een grote uitslag worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cocu zal niet meer kijken naar de slechte eerste helft en de goede kans van Matic op 2-2. PSV wint immers met 5-1 en dan zal het wel fantastisch superduper zijn.
Ajacieden doen exact hetzelfde. Gewonnen van Vitesse, dus het zal wel allemaal geweldig zijn. Ik wil Depay wel eens zien tegen Ligeonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIe is al lang dolgelukkig dat ie punten pakt, vergeet de rest. Ik ben echt heel benieuwd hoeveel jullie volgende week winnen van dit stelletje. Kan wel eens een grote uitslag worden.
Jij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat dat mad jelly gebeuren is.
http://knowyourmeme.com/memes/u-jellyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat dat mad jelly gebeuren is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Aanvallend is het gewoon goed.
Kishna tegen Arias.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajacieden doen exact hetzelfde. Gewonnen van Vitesse, dus het zal wel allemaal geweldig zijn. Ik wil Depay wel eens zien tegen Ligeon
Nee hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajacieden doen exact hetzelfde. Gewonnen van Vitesse, dus het zal wel allemaal geweldig zijn.
*verkeertquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
Oh las verkeerd
Tijd voor een kleine pauze.
Bij dordt net al.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer zet het publiek 'we worden kampioen' in?
Zo, moet Dordtrecht iets beter spelen nog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Wanneer zet het publiek 'we worden kampioen' in?
Ik wil het je best uitleggen, maar waarschijnlijk snap je het toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:49 schreef Scrummie het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat dat mad jelly gebeuren is. niet? nouja, dan niet.
10 keerreacties hieronder.
quote:
quote:
Bij een bevrijdende 3-1 voorsprong is het altijd makkelijker voetballen. Een serieuze trainer kijkt naar het voetbal en niet naar de stand.quote:
Lul dan niet met "ik wil wel zien hoe veel jullie volgende week winnen". Goed keepwerk en een flinke dot geluk is de enige reden dat Vitesse vorige week maar één keer wist te scoren en vergeleken met PSV heeft Vitesse een aanval van niets.quote:
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij een bevrijdende 3-1 voorsprong is het altijd makkelijker voetballen. Een serieuze trainer kijkt naar het voetbal en niet naar de stand.
Ik kan me vorige week herinneren dat Cocu het teamwork en de vechtlust prees terwijl PSV walgelijk slecht speelde tegen Willem II.
Echte trainers zoals Frank de Boer kijken verder. Frank de Boer was nog steeds niet tevreden na een 4-1 voorsprong vanwege het defensieve geschutter.
Maar goed, fappen jullie maar op geweldig spel bij een ''ruime'' voorsprong.
Dit leest niemand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij een bevrijdende 3-1 voorsprong is het altijd makkelijker voetballen. Een serieuze trainer kijkt naar het voetbal en niet naar de stand.
Ik kan me vorige week herinneren dat Cocu het teamwork en de vechtlust prees terwijl PSV walgelijk slecht speelde tegen Willem II.
Echte trainers zoals Frank de Boer kijken verder. Frank de Boer was nog steeds niet tevreden na een 4-1 voorsprong vanwege het defensieve geschutter.
http://werkwoordspelling.com/d_t_of_dt.htmlquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:50 schreef GGMM het volgende:
Oh las verkeerd
Tijd voor een kleine pauze.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
rot opquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat denk ik niet. Da denk ik ook wel eens bij bepaalde toppers maar uiteindelijk staan al die wedstrijden toch weer op zichzelf.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DIe is al lang dolgelukkig dat ie punten pakt, vergeet de rest. Ik ben echt heel benieuwd hoeveel jullie volgende week winnen van dit stelletje. Kan wel eens een grote uitslag worden.
Ok man. Rustig maar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lul dan niet met "ik wil wel zien hoe veel jullie volgende week winnen". Goed keepwerk en een flinke dot geluk is de enige reden dat Vitesse vorige week maar één keer wist te scoren en vergeleken met PSV heeft Vitesse een aanval van niets.
Wil jij even normaal doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Kramer is vorig jaar op het veld verkracht door een Twente speler aldus de commentator
Deze post zag ik niet aankomen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij houdt toch niet van inhoudelijk. Ik had niets anders verwacht.
ITS ONquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed gezien.
[..]
Jij houdt toch niet van inhoudelijk. Ik had niets anders verwacht.
Niet omdat het onzin is, maar je praat tegen PSV'ers die allemaal een smilie postenquote:
Er zijn pas 8 minuten gespeeldquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben rustig. Hoewel PEC behoorlijk kut speelt.
PEC wint wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dodt uit is ook moeilijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Passen zich aan de tegenstander aan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gebeurd wekelijks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik vond het stiekem wel grappig toen GGMM net op zijn plek werd gezet
Dordt is beter, dus nee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Passen zich aan de tegenstander aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |