Je vond het toch niet veel?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
sta je in de laatste chapter van TLOU... controller leegen de tweede ook leeg
verdomme nu moet ik aan de kabel verder
damn, gaat het nog wel met je?quote:Op zondag 17 augustus 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
sta je in de laatste chapter van TLOU... controller leegen de tweede ook leeg
verdomme nu moet ik aan de kabel verder
quote:Op zondag 17 augustus 2014 16:13 schreef Sodapoppin het volgende:
[..]
[..]
Meest relaxte baantje wat je je kan bedenken
haha dat is wel nice! Mystery solvedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef de leven
? te veel ?quote:
maar met diablo zit je op een US server onlinequote:Op zondag 17 augustus 2014 20:25 schreef Vault-Boy het volgende:
Man eigenlijk ben je wel gek om games niet te kopen in de US store. Ik zit zo eens te kijken en prijzen verschillen wel erg met Nederland. Zo kan je bijvoorbeeld Diablo 3 of COD voor 59,99 dollar (45 euro) kopen, terwijl je hier al gauw 60 a 70 euro betaalt voor zo'n game.
Legendaries grinden is vele malen leuker met mensen in je party.... maar dan moet je legendaries grinden leuk vinden in the first placequote:Op zondag 17 augustus 2014 19:56 schreef Retarded het volgende:
Toch twijfel ik nog een.beetje over Diablo. Ik vond de demo op de 360 cool, maar ik vraag me af hoelang ik het leuk blijf vinden.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:43 schreef Colordeaf het volgende:
[..]
Legendaries grinden is vele malen leuker met mensen in je party.... maar dan moet je legendaries grinden leuk vinden in the first place
je pakt een zwaard, en gaat er met een grindstone overheen, net zo lang tot je hem legendarisch genoeg vind om door je console heen te prikkenquote:
Dit is eigenlijk wel een geniaal metafoor als je end-game in Diablo 3 een naam zou moeten gevenquote:Op zondag 17 augustus 2014 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je pakt een zwaard, en gaat er met een grindstone overheen, net zo lang tot je hem legendarisch genoeg vind om door je console heen te prikken
oh nee dat klopt. Maar wou hem wel even uit hebben voor ik mijn gehele mening geef.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:09 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je vond The Last of Us toch niet veel aan?
Helemaal mee eens. Had je hier toen over gesproken in de DM. Maar heb hem uitgespeeld leuke game maar niet bijzonder. Je moet je er echt in kunnen leven in TLOU. Ik vond hem dus tegen vallen wel jammer maar is niet anders.quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh nee dat klopt. Maar wou hem wel even uit hebben voor ik mijn gehele mening geef.
Zal hem alleen niet bijstellen. De game is leuk voor een keertje, maar hoe ie al die awards voor best game ever enzo gewonnen heeft kan ik me niet bevatten.
Maarja ieder zn ding. Ik kan nu iig wel met een gerust hart alle spoilers lezen
destinyquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef xminator het volgende:
Sowieso destiny digital guardians editie kopen via us psn store. 89 dollar ~67 euro.
CE hierquote:Op zondag 17 augustus 2014 21:27 schreef xminator het volgende:
Sowieso destiny digital guardians editie kopen via us psn store. 89 dollar ~67 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |