abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:13:21 #101
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_143510973
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik lees dat het 5 miljard jaar kost om alle planeten te bezoeken, als je op elk 1 seconde doorbrengt. Het gebruikt 64-bit computing, wat het totaal op 1.8x10^19 brengt, als ik goed heb opgelet. Volgens Google zit je dan in de quintiljoenen te rekenen.

Nou weet ik dat algoritmes de beste manier zijn om een spel als dit te maken, maar met zo'n enorme schaal word ik er toch een beetje sceptisch van. Hoe zit het met de diversiteit? En lukt het ze om genoeg assets te ontwerpen om een paar quintiljoen planeten te vullen zonder al te veel kopieën?

Bizarre getallen.
Dat is het enige waar ik me ook "zorgen" over maak. Aan de andere kant, als de planeten redelijk netjes verdeeld zijn zal je op jouw reis waarschijnlijk gemiddeld tot zo'n 1000 planeten ofzo tegenkomen (als je al gaat reizen). Er zullen weinig mensen zijn die er zoveel tijd in steken dat ze miljoenen planeten gaan bezoeken :P
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_143511210
quote:
13s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:40 schreef Sodapoppin het volgende:Zo was FIFA15 3 dagen geleden een Mega-deal bij Wehkamp voor ¤44 ofzo
Beetje jammer dat dit soort zaken dan weer net NIET gepost worden hier. Of is daar een apart topic voor dat ik gemist heb?
pi_143511339
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:20 schreef Morri het volgende:

[..]

Beetje jammer dat dit soort zaken dan weer net NIET gepost worden hier. Of is daar een apart topic voor dat ik gemist heb?
Excuus, het was 48 euro :+

Aangezien iedereen altijd commentaar en gezeur op mijn posts heeft voelde ik mij niet geroepen om het te delen in dit topic, nee.

Het betrof een budgetgaming actie waar je moest raden hoeveel euro FIFA15 in de megadeal zou komen te staan en voor hoeveel euro je zelf zou uitgeven aan de game en onder de goede antwoorden zouden 5 FIFA15's verloot worden (4x site 1x facebook). Desbetreffende link

Ik volg dagelijks tweakers en budgetgaming want je kan niet alleen de goedkoopste vinden via die website maar ook allemaal actie code's. Zo heeft DIXONS al regelmatig actiecode's die na verloop van tijd nog steeds bruikbaar zijn. Zo kon je The last of Us Remastered bijvoorbeeld met 3 actiecode's van DIXONS voor 20 euro inclusief bestellen :')

Voor Diablo:UEE zie je bijvoorbeeld de actiecode ZOMER tussen de reacties staan waarmee je die game voor ¤54,99 en dat ie bij wowhd.nl tijdelijk ¤44,79 was.

Je moet er dus echt snel bij zijn en daarom volg ik die site gedurende de dag :P
pi_143511432
Wie koopt hier trouwens alleen via de store?
pi_143511440
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:27 schreef Vault-Boy het volgende:
:W

90% store, 10% hardcopy zeg maar
pi_143511496
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:27 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

:W
Het is zo verleidelijk :o Heb nog niks gekocht, maar het gemak en de snelheid zijn natuurlijk wel echt super.
pi_143511560
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:29 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Het is zo verleidelijk :o Heb nog niks gekocht, maar het gemak en de snelheid zijn natuurlijk wel echt super.
Ik vind het vooral handig dat je niet elke keer naar je PS4 hoeft te lopen, disc eruit moet halen, hoesje moet pakken, disc weer in hoesje moet doen, hoesje weer dicht moet doen, nieuwe game moet pakken, hoesje moet open maken, disc in ps4 moet doen om vervolgens weer verder te spelen :P heb dan ook een hardeschijf erin met 1000GB HDD + 8GB SSD. Die moet ik natuurlijk goed benutten :7
pi_143511615
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:24 schreef Sodapoppin het volgende:

Aangezien iedereen altijd commentaar en gezeur op mijn posts heeft voelde ik mij niet geroepen om het te delen in dit topic, nee.
90% van je posts zijn namelijk offtopic, je zou jezelf een stuk gewaardeerder maken als je dat soort dingen wel post voor de mensheid die hier leest. In plaats van al dat 'andere' gedoe ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_143511621
quote:
12s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

90% van je posts zijn namelijk offtopic, je zou jezelf een stuk gewaardeerder maken als je dat soort dingen wel post voor de mensheid die hier leest. In plaats van al dat 'andere' gedoe ;)
Bij deze dan :D
pi_143511905
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:27 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik, nog geen één disc. Erg relaxed om geen discs meer te verwisselen, hoe weinig tijd dat ook in beslag neemt.
pi_143512004
Kan iemand mij vertellen of Infamous een beetje leuk is? Ik zat wat te lezen en het lijkt me wel vet :D

En ik blijf maar twijfelen over Assassins Creed. Misschien toch maar eens eentje kopen om te proberen of het wat is. Twijfel of ik dan Black Flag haal of wacht tot die nieuwe.
pi_143512025
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:41 schreef Cikx het volgende:

[..]

Ik, nog geen één disc. Erg relaxed om geen discs meer te verwisselen, hoe weinig tijd dat ook in beslag neemt.
Dit inderdaad naast het feit dat ik 300 euro had kunnen besparen door in de store te kopen maar het is ook vooral erg nice om een download te hebben die je elke keer opnieuw kan downloaden. Als je hardcopy disc eens kapot gaat dan kan je een nieuwe kopen :P Maar bij een hardcopy kan je het spel weer doorverkopen mocht je dat willen
pi_143512104
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Infamous een beetje leuk is? Ik zat wat te lezen en het lijkt me wel vet :D

En ik blijf maar twijfelen over Assassins Creed. Misschien toch maar eens eentje kopen om te proberen of het wat is. Twijfel of ik dan Black Flag haal of wacht tot die nieuwe.
Het was mijn eerste game en ik vond infamous een prachtige ervaring om kennis te maken met de PS4 :D

Ik moet 'm nog altijd uitspelen als 'slechterik'. Zat er vorige week nog aan te denken om dat binnenkort maar even te gaan doen voor platinum :7 Wat AC:BF betreft zou ik wachten tot de nieuwe uit komt en anders tweedehands kopen voor een paar tientjes. Gaat op MP voor 25-30.
  zondag 17 augustus 2014 @ 15:56:57 #114
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_143512456
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:47 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

Het was mijn eerste game en ik vond infamous een prachtige ervaring om kennis te maken met de PS4 :D

Ik moet 'm nog altijd uitspelen als 'slechterik'. Zat er vorige week nog aan te denken om dat binnenkort maar even te gaan doen voor platinum :7 Wat AC:BF betreft zou ik wachten tot de nieuwe uit komt en anders tweedehands kopen voor een paar tientjes. Gaat op MP voor 25-30.
gast wat voor werk doe jij? Met al je games en harde schijf enzo (niet negatief) en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leef de leven
pi_143512782
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef RRuben het volgende:

[..]

gast wat voor werk doe jij? Met al je games en harde schijf enzo (niet negatief) en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben daar ook wel benieuwd naar ja :P
pi_143513156
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2014 15:56 schreef RRuben het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
10s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:03 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ben daar ook wel benieuwd naar ja :P
Meest relaxte baantje wat je je kan bedenken :{w

SPOILER
pi_143513623
Iemand die al uitkijkt naar Farming Simulator 2015? Man, van wat ik heb gezien is het schitterend :9~

Muziek, graphics, hardcore-gameplay. Dit spel heeft het allemaal.

pi_143513740
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:25 schreef Disker91 het volgende:
Iemand die al uitkijkt naar Farming Simulator 2015? Man, van wat ik heb gezien is het schitterend :9~

Wow dat ziet er zeker nice uit :o Als de game er net zo uit ziet als de trailer dan ga ik 'm halen! Is er al een release datum bekend ? :P
  zondag 17 augustus 2014 @ 16:28:57 #119
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_143513754
quote:

Kan ik eindelijke dat bodemloze gat naast Goat Simulator vullen
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
pi_143513790
quote:

Wel 1080p op 60fps toch? :{w
pi_143513894
quote:
19s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:28 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

Wow dat ziet er zeker nice uit :o Als de game er net zo uit ziet als de trailer dan ga ik 'm halen! Is er al een release datum bekend ? :P
Ergens in de herfst van 2014 voor de PS4.

Denk dat ik het spel wel laat liggen, te hardcore voor mij. De klok loopt gewoon door ook al speel je niet. Dus als ik een dag niet kan spelen, dan verhongeren mijn koetjes. Dat kan ik niet aanzien. En kost veel tijd om je tractor klaar te maken, olie checken, bandenspanning meten, viezigheid uit de motor halen. En dan begint de game pas echt! Jammer, had deze graag in mijn collectie :+
pi_143513946
quote:
7s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:29 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wel 1080p op 60fps toch? :{w
Nope, door de nieuwe 'Hyperdensepixelcow engine' hebben ze het voor elkaar gekregen om het spel op 4k te laten lopen. Fps zitten ze nog mee in de clinch. Ze wilde 240fps, maar ze denken dat ze voor de stabiliteit van het spel de 120fps marker aanhouden ;(.

Dat krijg je met die realtime grain field motion. En natuurlijk niet te vergeten de zeer zware realtime changing cow AI.

[ Bericht 7% gewijzigd door Disker91 op 17-08-2014 16:39:56 ]
pi_143514944
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 16:34 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Nope, door de nieuwe 'Hyperdensepixelcow engine' hebben ze het voor elkaar gekregen om het spel op 4k te laten lopen. Fps zitten ze nog mee in de clinch. Ze wilde 240fps, maar ze denken dat ze voor de stabiliteit van het spel de 120fps marker aanhouden ;(.

Dat krijg je met die realtime grain field motion. En natuurlijk niet te vergeten de zeer zware realtime changing cow AI.
Jammer ;(
pi_143515761
quote:
16s.gif Op zondag 17 augustus 2014 13:28 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

Maar je kan dan niet op de EU servers spelen
Onzin, je speelt gewoon op de dichtsbijzijnde server, wat dus de EU server is.
pi_143516664
Need for Speed de 35 euro in de store waard?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')