Postcode is wat mij betreft al genoeg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:55 schreef Nobu het volgende:
Zolang je maar in een andere tijdzone zit.
Gewoon op voorhand mededelen, hoef je je ook niet schuldig te voelen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef Helsinki het volgende:
Als je het doet dan wel vertellen. Als je al zo'n oelewapper bent dat je wil vreemdgaan.
Ik heb er wel eens over nagedacht om een bank te overvallen. Tunnel graven onder de grond enzo....wat zegt het precies dat mensen over zulke dingen nadenken/fantaseren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Het zegt al genoeg dat je er over nadenkt
Er is helemaal niets per definitie negatief aan vreemdgaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:42 schreef Teydelyk het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 augustus 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moraal is subjectief.
Zou niet weten wat daar "trollig" aan is.
[/quotw]
Als je het vreemdgaan noemt is het per definitie negatief dus
Eh nee. Jij doelt op een open relatie vs een gesloten relatie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef theunderdog het volgende:
Als jij wil vreemdgaan, dan moet je dat lekker doen.
Begrijp eigenlijk niet zo goed wat je met dit topic wil, aangezien moraliteit subjectief is. En zijn bepaalde zaken die vrijwel iedereen als "slecht" ziet, zoals moorden, verkrachten enz. Maar zaken als vreemdgaan daar zijn de meningen erg over verdeeld.
Nee, ik doel op vreemdgaan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee. Jij doelt op een open relatie vs een gesloten relatie.
Er valt niets te ontkennen of te erkennen, want het is geen kwestie van exacte wetenschap.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vreemdgaan is per definitie een negatief woord. Snap niet hoe je dat ooit wil ontkennen.
Eh nee, jij bent de enige die dat zo roept. Maar laat je dat vooral niet tegenhouden om het te blijven roepen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er valt niets te ontkennen of te erkennen, want het is geen kwestie van exacte wetenschap.
De een is van mening dat vreemdgaan slecht is, de ander doet er niet moeilijk over.
Ik ben het met theunderdog eens, waarmee jouw claim dat hij de enige is komt te vervallen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee, jij bent de enige die dat zo roept.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het met theunderdog eens, waarmee jouw claim dat hij de enige is komt te vervallen.
Ik ben oud en dat jij je niet voor kunt stellen dat vreemdgaan niet voor iedereen een negatieve klank heeft zal ik je verder niet kwalijk nemen. Niet iedereen is in staat om zich dat voor te kunnen stellen.quote:
Als vreemdgaan geen negatieve klank voor je heeft heb je er geen enkel probleem mee om dat op te biechten aan je partner. Als je dat wel hebt is het bewezen dat het woord vreemdgaan per definitie een negatieve associatie heeft.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben oud en dat jij je niet voor kunt stellen dat vreemdgaan niet voor iedereen een negatieve klank heeft zal ik je verder niet kwalijk nemen. Niet iedereen is in staat om zich dat voor te kunnen stellen.
quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eh nee, jij bent de enige die dat zo roept. Maar laat je dat vooral niet tegenhouden om het te blijven roepen.
Hij is iemand die niet goed kan omgaan met meningsverschillen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben oud en dat jij je niet voor kunt stellen dat vreemdgaan niet voor iedereen een negatieve klank heeft zal ik je verder niet kwalijk nemen. Niet iedereen is in staat om zich dat voor te kunnen stellen.
Meningsverschillen prima. Poep pratende mensen minder. Jij praat poep, dus kan ik moeilijk omgaan met jou en je praatjes.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is iemand die niet goed kan omgaan met meningsverschillen.
AWW gossie, niet gaan hyperventileren nu jongequote:Op zondag 17 augustus 2014 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Meningsverschillen prima. Poep pratende mensen minder. Jij praat poep, dus kan ik moeilijk omgaan met jou en je praatjes.
Vreemdgaan heeft niet zoveel met jouw gelul over moraliteit te maken. Immers, het begrip vreemdgaan heeft al het hele moraliteitsvraagstuk an sich vastgesteld waardoor dat helemaal niet meer ter discussie staat. Je hoeft daar dus niet nog een keer over te beginnen theunderdog (hint hint)quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:33 schreef theunderdog het volgende:
Ik praat poep omdat ik stel dat moraliteit subjectief is...je zet alleen maar jezelf voorschut man.
Boehoe... wat ben je kattig zeg..quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vreemdgaan heeft niet zoveel met jouw gelul over moraliteit te maken. Immers, het begrip vreemdgaan heeft al het hele moraliteitsvraagstuk an sich vastgesteld waardoor dat helemaal niet meer ter discussie staat.
Dat jij dat niet snapt en vervolgens als een kleuter begint te dreinen over iets dat helemaal niet zo relevant is, laat alleen maar zien hoeveel poep je daadwerkelijk praat. Dat ik allergisch ben voor praatjes zoals van jou is dan weer mijn probleem, dat weerhoudt mij er niet van om gewoon te reageren op jou en je domme prietpraatjes.
Ladies and gentlemen, I rest my case.quote:Op zondag 17 augustus 2014 13:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boehoe... wat ben je kattig zeg..
Wat een wijf ben jij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |