Lekker, met een romantisch kaarsje aan en een toastje, samen op de bank de kinky vakantie kiekjes kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Syntos het volgende:
Gewoon doen en thuis vertellen.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lekker, met een romantisch kaarsje aan en een toastje, samen op de bank de kinky vakantie kiekjes kijken.
Indien je je partner monogamie hebt beloofd, nee. "Wat niet weet, wat niet deert" gaat niet op naar mijn mening. Je bent trouw, of je bent het niet. Maar misschien ben ik wel een beetje autistisch op dat gebied.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:02 schreef DeRakker. het volgende:
Het zegt al genoeg dat je er over nadenkt
Vind ik totaal niet autistisch, ben het helemaal met je eens. Ik vind vreemdgaan zo'n onzin, als je andere mensen wilt neuken begin dan geen relatie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Indien je je partner monogamie hebt beloofd, nee. "Wat niet weet, wat niet deert" gaat niet op naar mijn mening. Je bent trouw, of je bent het niet. Maar misschien ben ik wel een beetje autistisch op dat gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Denk het ook als je niet met je vriendin op vakantie gaat moet je ook maar iemand gaan neuken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:35 schreef jaha het volgende:
Als ik een vriendin zou hebben met die instelling is het snel uit![]()
Wel is het zo dat je bij meerdere mensen (mannen en vrouwen ) een bijzondere mate van zedelijk verval kan waarnemen in de vakantie. "Het is bouwvak dus dat mag dan".
Dit is een troll toch? Vreemdgaan heeft per definitie een negatieve connotatiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:28 schreef theunderdog het volgende:
Als jij wil vreemdgaan, dan moet je dat lekker doen.
Begrijp eigenlijk niet zo goed wat je met dit topic wil, aangezien moraliteit subjectief is. En zijn bepaalde zaken die vrijwel iedereen als "slecht" ziet, zoals moorden, verkrachten enz. Maar zaken als vreemdgaan daar zijn de meningen erg over verdeeld.
Moraal is subjectief.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:37 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Dit is een troll toch? Vreemdgaan heeft per definitie een negatieve connotatie
Ja vooral egoïstisch "Ik moet alles kunnen neuken wat los en vast zit, maar o wee als ik er achter kom dat mijn partner ontrouw is"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Moraal is subjectief.
Zou niet weten wat daar "trollig" aan is.
Zo is het wel vaak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Ja vooral egoïstisch "Ik moet alles kunnen neuken wat los en vast zit, maar o wee als ik er achter kom dat mijn partner ontrouw is"![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |