dat alles neemt niet weg dat ze heel goed gelopen heeft en dat ze dat zonder verl training en inzet niet gered hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Maar goed, fantastische prestatie weer
Hassan die als eerste vrouw ooit tijdens hetzelfde EK medailles op de 1500 en 5000 pakt![]()
Oekraine DQ: jostling / obstructionquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:20 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/video/687275-zij-liepen-naast-hun-eigen-baan.html
"Ik zei, geef me die stokje, ik geef alles om alles, want we moeten naar de finale."
Gelukkig zijn de overige medaillewinnaars voor Nederland blond, weet je tenminste zeker dat ze niet uit Afrika komen. Zeikerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Erg knap inderdaad voor een Ethiopische.
Alsof alle Nederlanders blond zijn en alsof er geen blonde mensen in Afrika wonen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de overige medaillewinnaars voor Nederland blond, weet je tenminste zeker dat ze niet uit Afrika komen. Zeikerd.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:25 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de overige medaillewinnaars voor Nederland blond, weet je tenminste zeker dat ze niet uit Afrika komen. Zeikerd.
Als diegene maar het juiste paspoort heeft dan zie je het wel door de vingers.quote:
Porter heeft een echt dubbel paspoort, ze heeft geloof ik een Engelse moeder (andere situatie).quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef heywoodu het volgende:
Toch raar dat die azijnpissers hier niks hebben gezegd over bijvoorbeeld een Tiffany Porter..
Ik bedoelde dat dat haar geverfd is, niet over het paspoort.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Als diegene maar het juiste paspoort heeft dan zie je het wel door de vingers.
Waarvan een heel groot gedeelte in Neubrandenburg, Karl Marxstadt, Berlijn en Potsdam. Prestaties die amper of niet in beeld zijn gebracht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:31 schreef heywoodu het volgende:
Er is 88 keer verder gegooid, waaronder door Ria Stalman (71,22)
Perkovic was dit jaar al de eerste sinds 1999 die over de 70m gooide, en dat deed ze al 2 keer zelfs.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:48 schreef Ericr het volgende:
[..]
Waarvan een heel groot gedeelte in Neubrandenburg, Karl Marxstadt, Berlijn en Potsdam. Prestaties die amper of niet in beeld zijn gebracht.
Heb zelf maar enkele keren in de jaren 80 en 90 gezien dat ze over de 70 meter wierpen.
Mooi om die emotie te zien. Goed Engels ook trouwensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |