Ah. Twente is nu talentenpools aan het opzetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Via investeerders hé. Daar geeft de KNVB gewoon toestemming voor.
Welke 2 spelers die direct het team beter maken zou jij nog willen halen dan? Toornstra blijft wellicht nog over, maar dan? Guidetti en Dost lijkt muurvast te zitten.quote:
Twente werkt samen met Doyen Sports Group toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah. Twente is nu talentenpools aan het opzetten.
Over een seizoen of 3 weer fijn in het rechterrijtje dus
Dat is mijn taak niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:
[..]
Welke 2 spelers die direct het team beter maken zou jij nog willen halen dan? Toornstra blijft wellicht nog over, maar dan? Guidetti en Dost lijkt muurvast te zitten.
Yep.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente werkt samen met Doyen Sports Group toch?
Messi.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:
[..]
Welke 2 spelers die direct het team beter maken zou jij nog willen halen dan? Toornstra blijft wellicht nog over, maar dan? Guidetti en Dost lijkt muurvast te zitten.
c_a heeft hemquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet efkes mijn scc opsturen, en rap een beetje. Moet hem donderdag binnenhebben.
Die transfers worden net zo'n ellende (kantje boord, net wel of net niet) als momenteel met Ziyech vrees. ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar we hebben toch helemaal geen idee?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die transfers worden net zo'n ellende (kantje boord, net wel of net niet) als momenteel met Ziyech vrees. ik.
Ligt eraan hoe goed ze verdienen aan de transfers, eventueel Europees voetbal en hun nieuwe stadion waar ze nog wat meer omzet uit gaan halen als het helemaal af is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga een weekend weg, dus ik kom vanuit godverdomd Zeeland volgende week zondag. Maar dit is ook een oplossing inderdaad. Nog mooi wat aanstekers kunnen gooien dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
hoezo die gaat toch ook wel gewoon donderdag?
Geen idee waarvan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar we hebben toch helemaal geen idee?
Waar in Zeeland?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, ik ga een weekend weg, dus ik kom vanuit godverdomd Zeeland volgende week zondag. Maar dit is ook een oplossing inderdaad. Nog mooi wat aanstekers kunnen gooien dan?
Geen idee, ga met familie. Zal dus wel gek weekendje worden,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar in Zeeland?![]()
Nee, ik heb vooral gewoon gestaan en moeite gehad met mijn ogen open te houden.
Wat we officieel weten: Feyenoord heeft interesse en Twente ook, gister avond een interview waarvan 50% zegt; die komt, en 50% die komt niet. EN ondanks dat jouw gevoel je nooit in de steek laat, is het gevoel van 50% van de wereld totaal anders dan jouw gevoel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen idee waarvan?
Hoe de onderhandelingen verlopen bedoel je?
Dat is waar, maar dat het zolang op zich laat wachten, icm de geruchten, belooft niet veel goeds.
Even de familia bellen dat ze de inboedel veilig op zolder zetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, ik ga een weekend weg, dus ik kom vanuit godverdomd Zeeland volgende week zondag. Maar dit is ook een oplossing inderdaad. Nog mooi wat aanstekers kunnen gooien dan?
Ah, gekkenhuis dus. Ga er morgen ook nog 2 weken heen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, ga met familie. Zal dus wel gek weekendje worden,
Dat had De Jong op die leeftijd toch ook niet?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meer iemand die naast een Nigel de Jong kan gaan spelen dan, de hardheid voor iemand die in zijn eentje als controleur speelt (zoals een Alonso, De Jong of Busquets om het maar over de wereldtop te hebben op die plek) heeft hij imo niet.
Mwoah, die Munsterman is toch wat handiger en gehaaider dan Gudde. Die laat het niet gebeuren dat Twente in de diepe schulden komt. Volgens mij hebben ze ook niet echt schulden (maar moesten ze wel de begroting kloppend maken). Dat is al gedaan met verkoop Tadic en Promes. Met het overige geld hebben ze goedkoop Mokotjo gehaald en willen ze nu met hulp van die investeringsmaatschappij Zyech of Toornstra halen. Ideaal is anders, maar waarschijnlijk zitten ze over anderhalf jaar weer in categorie 3. Met intussen op het veld ook nog een fatsoenlijk elftal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Sowieso weinig mensen op deze leeftijd gok ik, fair point. Maar ik vind hem voetballend wat te goed om zover terug gezakt te spelen. Een breker, Ziyech en Vilhena op het middenveld zou echt goed kunnen werken. Maar die breker lijkt er niet te gaan komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Dat had De Jong op die leeftijd toch ook niet?
Spelers halen via investeringsclubjes is toch wel een noodgreep hoor. En je blijft het lang voelen. Het zou inderdaad zo maar kunnen dat in de volgende transferperiode Twente het mongolenbankje mag verlaten, maar je zit over 2/3 jaar met de gevolgen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Mwoah, die Munsterman is toch wat handiger en gehaaider dan Gudde. Die laat het niet gebeuren dat Twente in de diepe schulden komt. Volgens mij hebben ze ook niet echt schulden (maar moesten ze wel de begroting kloppend maken). Dat is al gedaan met verkoop Tadic en Promes. Met het overige geld hebben ze goedkoop Mokotjo gehaald en willen ze nu met hulp van die investeringsmaatschappij Zyech of Toornstra halen. Ideaal is anders, maar waarschijnlijk zitten ze over anderhalf jaar weer in categorie 3. Met intussen op het veld ook nog een fatsoenlijk elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |