abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143484365
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Via investeerders hé. Daar geeft de KNVB gewoon toestemming voor.
Ah. Twente is nu talentenpools aan het opzetten.

Over een seizoen of 3 weer fijn in het rechterrijtje dus :)
pi_143484373
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Uh, juist ja. :')
Welke 2 spelers die direct het team beter maken zou jij nog willen halen dan? Toornstra blijft wellicht nog over, maar dan? Guidetti en Dost lijkt muurvast te zitten.
pi_143484383
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

:{ :{
goede ui wel
Je moet efkes mijn scc opsturen, en rap een beetje. Moet hem donderdag binnenhebben.
pi_143484387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Twente werkt samen met Doyen Sports Group toch?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_143484389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef erik013 het volgende:

[..]

Welke 2 spelers die direct het team beter maken zou jij nog willen halen dan? Toornstra blijft wellicht nog over, maar dan? Guidetti en Dost lijkt muurvast te zitten.
Dat is mijn taak niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_143484397
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Twente werkt samen met Doyen Sports Group toch?
Yep.
pi_143484399
quote:

[..]

Messi.
pi_143484406
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je moet efkes mijn scc opsturen, en rap een beetje. Moet hem donderdag binnenhebben.
c_a heeft hem :7
pi_143484409
quote:

[..]

Die transfers worden net zo'n ellende (kantje boord, net wel of net niet) als momenteel met Ziyech vrees. ik. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143484420
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

c_a heeft hem :7
Ja kanker
pi_143484431
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja kanker
hoezo die gaat toch ook wel gewoon donderdag?
pi_143484438
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Die transfers worden net zo'n ellende (kantje boord, net wel of net niet) als momenteel met Ziyech vrees. ik. :')
Maar we hebben toch helemaal geen idee?
pi_143484459
quote:

[..]

Ligt eraan hoe goed ze verdienen aan de transfers, eventueel Europees voetbal en hun nieuwe stadion waar ze nog wat meer omzet uit gaan halen als het helemaal af is.

Dan kunnen ze misschien voldoende inkomsten binnenhalen om de investeerders terug te betalen én sportief niet al te veel in te leveren of er zelfs op vooruitgaan.

Helaas lijkt het er namelijk ook op dat FC Twente structureel meer transferinkomsten binnenharkt dan Feyenoord.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_143484473
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

hoezo die gaat toch ook wel gewoon donderdag?
Nee, ik ga een weekend weg, dus ik kom vanuit godverdomd Zeeland volgende week zondag. Maar dit is ook een oplossing inderdaad. Nog mooi wat aanstekers kunnen gooien dan?
pi_143484488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Maar we hebben toch helemaal geen idee?
Geen idee waarvan?

Hoe de onderhandelingen verlopen bedoel je?

Dat is waar, maar dat het zolang op zich laat wachten, icm de geruchten, belooft niet veel goeds.
pi_143484504
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Nee, ik ga een weekend weg, dus ik kom vanuit godverdomd Zeeland volgende week zondag. Maar dit is ook een oplossing inderdaad. Nog mooi wat aanstekers kunnen gooien dan?
Waar in Zeeland? :D

Nee, ik heb vooral gewoon gestaan en moeite gehad met mijn ogen open te houden. _O-
pi_143484521
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waar in Zeeland? :D

Nee, ik heb vooral gewoon gestaan en moeite gehad met mijn ogen open te houden. _O-
Geen idee, ga met familie. Zal dus wel gek weekendje worden,
pi_143484534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Geen idee waarvan?

Hoe de onderhandelingen verlopen bedoel je?

Dat is waar, maar dat het zolang op zich laat wachten, icm de geruchten, belooft niet veel goeds.
Wat we officieel weten: Feyenoord heeft interesse en Twente ook, gister avond een interview waarvan 50% zegt; die komt, en 50% die komt niet. EN ondanks dat jouw gevoel je nooit in de steek laat, is het gevoel van 50% van de wereld totaal anders dan jouw gevoel.

Verder zijn het geruchten en alleen maar geruchten. Daar moet je je conclusies absoluut niet aan verbinden.
pi_143484540
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Even de familia bellen dat ze de inboedel veilig op zolder zetten.
pi_143484599
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Geen idee, ga met familie. Zal dus wel gek weekendje worden,
Ah, gekkenhuis dus. Ga er morgen ook nog 2 weken heen.
pi_143485881
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Meer iemand die naast een Nigel de Jong kan gaan spelen dan, de hardheid voor iemand die in zijn eentje als controleur speelt (zoals een Alonso, De Jong of Busquets om het maar over de wereldtop te hebben op die plek) heeft hij imo niet.
Dat had De Jong op die leeftijd toch ook niet?
pi_143486169
quote:

[..]

Mwoah, die Munsterman is toch wat handiger en gehaaider dan Gudde. Die laat het niet gebeuren dat Twente in de diepe schulden komt. Volgens mij hebben ze ook niet echt schulden (maar moesten ze wel de begroting kloppend maken). Dat is al gedaan met verkoop Tadic en Promes. Met het overige geld hebben ze goedkoop Mokotjo gehaald en willen ze nu met hulp van die investeringsmaatschappij Zyech of Toornstra halen. Ideaal is anders, maar waarschijnlijk zitten ze over anderhalf jaar weer in categorie 3. Met intussen op het veld ook nog een fatsoenlijk elftal.
pi_143486244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 18:57 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Dat had De Jong op die leeftijd toch ook niet?
Weet ik niet eigenlijk. Sowieso weinig mensen op deze leeftijd gok ik, fair point. Maar ik vind hem voetballend wat te goed om zover terug gezakt te spelen. Een breker, Ziyech en Vilhena op het middenveld zou echt goed kunnen werken. Maar die breker lijkt er niet te gaan komen.
pi_143486422
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 19:05 schreef erik013 het volgende:

[..]

Mwoah, die Munsterman is toch wat handiger en gehaaider dan Gudde. Die laat het niet gebeuren dat Twente in de diepe schulden komt. Volgens mij hebben ze ook niet echt schulden (maar moesten ze wel de begroting kloppend maken). Dat is al gedaan met verkoop Tadic en Promes. Met het overige geld hebben ze goedkoop Mokotjo gehaald en willen ze nu met hulp van die investeringsmaatschappij Zyech of Toornstra halen. Ideaal is anders, maar waarschijnlijk zitten ze over anderhalf jaar weer in categorie 3. Met intussen op het veld ook nog een fatsoenlijk elftal.
Spelers halen via investeringsclubjes is toch wel een noodgreep hoor. En je blijft het lang voelen. Het zou inderdaad zo maar kunnen dat in de volgende transferperiode Twente het mongolenbankje mag verlaten, maar je zit over 2/3 jaar met de gevolgen.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 19:26:11 #100
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_143486905
Echt heel benieuwd waar Ziyech voor gaat kiezen. Fantastische speler, kan zeker het verschil gaan maken bij ons, icm een goede spits.
Niets is sterker dan dat ene woord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')