Ja, dat zal inderdaad wel gezegd worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zeker als het komt omdat ze zeggen dat Immers boven hem verkozen zal worden op de nummer 10-positiejesus.
''Hey wil je bij ons komen foebbele? Je kunt alleen niet op je favoriete plek spelen want Immers''quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Zeker als het komt omdat ze zeggen dat Immers boven hem verkozen zal worden op de nummer 10-positiejesus.
Het lijkt me ook niet handig om nu al te zeggen dat Immers er geen kut van kan en zn plaats kwijt raakt aan Zyiech. Als t hele verhaal niet doorgaat zal je toch nog een seizoen met Lex op 10 spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Het lijkt juist alsof ie liever naar feyenoord gaat, maar feyenoord nog niet met het goede aanbod is gekomen (voor Heerenveen en/of Ziyech zelf)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:56 schreef Caland het volgende:
Er wordt ook wel erg gedaan alsof Ziyech ineens de verlosser gaat zijn hier zeg. Als je zo erg twijfelt dan moet 'ie maar lekker naar Twente gaan. Graag of niet.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zal inderdaad wel gezegd worden.
Dat hoop ik niet voor jullie neequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Hey wil je bij ons komen foebbele? Je kunt alleen niet op je favoriete plek spelen want Immers''
Zo zal het gesprek wel ongeveer gaan ja.
Bij Feyenoord kan hij meer verdienen en Feyenoord zal er met Heerenveen ook wel uit komen. Ik denkt dat het hangt op het feit dat hij bij Twente zeker is van een basisplek op zijn favoriete positie en bij ons niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het lijkt juist alsof ie liever naar feyenoord gaat, maar feyenoord nog niet met het goede aanbod is gekomen (voor Heerenveen en/of Ziyech zelf)
Klopt, maar doe daar dan nog geen uitspraken over. Hoewel dat wellicht de schuld van Twente was, die hem direct een basisplek op z'n favoriete positie garandeerde.tquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet handig om nu al te zeggen dat Immers er geen kut van kan en zn plaats kwijt raakt aan Zyiech. Als t hele verhaal niet doorgaat zal je toch nog een seizoen met Lex op 10 spelen.
Interpreteren is niet je sterkste kant blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:58 schreef erik013 het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik niet voor jullie neeMaar dat nieuwsbericht gisteren kwam zo vreemd over.
De perspectieven zijn onderdeel van het aanbod, dat zou goed het geval kunnen zijn jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:59 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Bij Feyenoord kan hij meer verdienen en Feyenoord zal er met Heerenveen ook wel uit komen. Ik denkt dat het hangt op het feit dat hij bij Twente zeker is van een basisplek op zijn favoriete positie en bij ons niet.
Maar dan blijft er wel heel weinig over voor julliequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:56 schreef Caland het volgende:
Er wordt ook wel erg gedaan alsof Ziyech ineens de verlosser gaat zijn hier zeg. Als je zo erg twijfelt dan moet 'ie maar lekker naar Twente gaan. Graag of niet.
Uh, juist ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef erik013 het volgende:
[..]
Maar dan blijft er wel heel weinig over voor jullie
Via investeerders hé. Daar geeft de KNVB gewoon toestemming voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twente zit toch in het mongolenklasje van de knvb? Hoe kunnen zij relatief dure spelers als Zyech binnen hengelen?
Mokotjo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Loopt er ergens nog een fysiek sterke CVM rond, die met Vilhena en Ziyech (of een creatieve jeugdspeler) een middenveld kan vormen? Dat lijkt me het ideale middenveld.
Misschien kan ene Richards wel op het middenveld spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef hhh38 het volgende:
Loopt er ergens nog een fysiek sterke CVM rond, die met Vilhena en Ziyech (of een creatieve jeugdspeler) een middenveld kan vormen? Dat lijkt me het ideale middenveld.
Hoe ik het interpreteerde was dat Twente hem een basisplek op z'n favoriete nummer 10-positie garandeerde om hem net wat meer proberen over te halen en dat hij dat daarna vermoedelijk ook bij Feyenoord ter sprake bracht waarna hem toen gezegd is dat Immers in eerste instantie de vaste nummer 10 zou zijn en hij er waarschijnlijk achter zou spelen... Maar goed, we hebben het gesprek niet gehoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Interpreteren is niet je sterkste kant blijkbaar.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Kanker Twente, kanker Twente.
Jatoch.
Richard Hendriks? Manusje van alles..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien kan ene Richards wel op het middenveld spelen.
Echt ontzettend balen dat die al bij Twente speelt, net als Ebecilio die vorig jaar gratis was op te halen.quote:
Je had het ook gewoon bij je laatste zin kunnen houden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Hoe ik het interpreteerde was dat Twente hem een basisplek op z'n favoriete nummer 10-positie garandeerde om hem net wat meer proberen over te halen en dat hij dat daarna vermoedelijk ook bij Feyenoord ter sprake bracht waarna hem toen gezegd is dat Immers in eerste instantie de vaste nummer 10 zou zijn en hij er waarschijnlijk achter zou spelen... Maar goed, we hebben het gesprek niet gehoord natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |