Je hebt verlengers voor je bagagedrager, voor fietstassen. Werkt prima met een gewone fiets. Hier kind voor en achterop en geen probleem, ik heb nog nooit een moeder fiets gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 10:39 schreef Clubsoda het volgende:
De website van mijn fiets zegt dat je er met een achterzitje geen ruimte meer is voor de bagagedrager. Dat zou ik echt buitengewoon onpraktisch vinden, want ik moet wel de weekboodschappen doen op de fiets. Misschien moet ik maar eens bij de fietsenmaker langsrijden om te vragen of er echt geen oplossing is. Maar ik vrees dat ik gewoon niet knieperig had moeten zijn en een goede moederfiets had moeten kopen...
Dat dus. Ik heb dan wel een moederfiets, maar wilde ook graag mijn fietstassen behouden. Dus heb een verlengde bagagedrager. Gaat prima.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Je hebt verlengers voor je bagagedrager, voor fietstassen. Werkt prima met een gewone fiets. Hier kind voor en achterop en geen probleem, ik heb nog nooit een moeder fiets gehad.
http://www.halfords.nl/pr(...)gedrager%2Bverlengerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef Kyara het volgende:
Ja, zo'n verlengde bagagedrager wil ik ook inderdaad. Iemand enig idee wat dat kost?
Wij hebben ook een Yepp zitje dus nu even aan het kijken voor een zitje achterop. Ik vond het de vorige keer inderdaad behoorlijk zwaar worden.
Je hebt ze in verschillende prijsklasses. De mijne kostte 30 euro.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef Kyara het volgende:
Ja, zo'n verlengde bagagedrager wil ik ook inderdaad. Iemand enig idee wat dat kost?
Wij hebben ook een Yepp zitje dus nu even aan het kijken voor een zitje achterop. Ik vond het de vorige keer inderdaad behoorlijk zwaar worden.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:42 schreef Phaidra het volgende:
Mini was met 2j 1m 10,6 kg bij 84 cm. Klein én smal, dat wordt ook niks bij gym.
volgens mij officiel vaststellen bij 6jr.quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:08 schreef DJMO het volgende:
vraagje: vanaf welke leeftijd kunnen ze bv een katten- of huisstofmijtallergie vaststellen??
ik was vrijdag bij de KNO-arts voor Geert en heb het toen ook aangekaart (altijd verkouden enz. Echter vier weken bij papa > snotvrij, paar weken thuis > weer volledig bal!), en de kno had zoiets van: mwoah, het kan wel maar ik vind hem nog te jong om nu al over allergie te spreken. Het kan ook aan het warme zomerweer hebben gelegen ..quote:Op zondag 24 augustus 2014 08:22 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
volgens mij officiel vaststellen bij 6jr.
Maar zijn er al eerdere aanwijzingen dan wel iets eerder.
vraag het na bij de assistent van je huisarts.
ik zal eens aan de huisarts vragen of hij me daar naar toe wil verwijzen dan. thnx!quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:12 schreef Vanyel het volgende:
Wat een vreemde uitspraak. De allergoloog neemt bloed en huidtesten bij onze 3,5jarige altijd heel serieus en praat gewoon over vastgestelde allergieen (meest voedsel, maar ook katten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |