abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143734796
Nou ja, het zou me er in dit geval niet alleen om gaan dat ze een heel vervelende opmerking maakte (ik kan best een beetje lomp- en directheid hebben, maar kom op zeg, insinueren dat een kind gepest gaat worden gaat me écht te ver), maar ook dat ze een bijzonder vreemde manier van grafieken interpreteren erop na houden. Ik zou dan wel precies willen weten waarop ze baseert dat hij 'te zwaar' is, als hij - zoals ik het interpreteer - nog gewoon onder de 2 SD's zit. (Maar dat kan ook de statistieknerd in mij zijn die daar van houdt :@ ) En daarbij, Kyara is verstandig ;) maar je wilt toch niet dat ze dit tegen andere ouders ook zegt die dan vervolgens hun peuter op 'dieet' gaan doen omdat hij anders gepest wordt? :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_143734835
Dat is wel waar CS. De mijne kon ik nog gooien op een slechte dag.. En verder zijn ze op mijn cb ook heel relaxed, dus het was echt iets eenmaligs.
pi_143734986
Oh wacht, gaan fietsstoeltjes maar tot 15 kg dan?

Dan moet ik ook even actie ondernemen....
pi_143735063
Het Bobike-voorzitje wat wij hebben wel ja.
pi_143735168
De Yepp ook inderdaad.
pi_143735239
De website van mijn fiets zegt dat je er met een achterzitje geen ruimte meer is voor de bagagedrager. Dat zou ik echt buitengewoon onpraktisch vinden, want ik moet wel de weekboodschappen doen op de fiets. Misschien moet ik maar eens bij de fietsenmaker langsrijden om te vragen of er echt geen oplossing is. Maar ik vrees dat ik gewoon niet knieperig had moeten zijn en een goede moederfiets had moeten kopen...
pi_143736101
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:39 schreef Clubsoda het volgende:
De website van mijn fiets zegt dat je er met een achterzitje geen ruimte meer is voor de bagagedrager. Dat zou ik echt buitengewoon onpraktisch vinden, want ik moet wel de weekboodschappen doen op de fiets. Misschien moet ik maar eens bij de fietsenmaker langsrijden om te vragen of er echt geen oplossing is. Maar ik vrees dat ik gewoon niet knieperig had moeten zijn en een goede moederfiets had moeten kopen...
Je hebt verlengers voor je bagagedrager, voor fietstassen. Werkt prima met een gewone fiets. Hier kind voor en achterop en geen probleem, ik heb nog nooit een moeder fiets gehad.
Met een meidenkwartet
pi_143736183
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 11:24 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Je hebt verlengers voor je bagagedrager, voor fietstassen. Werkt prima met een gewone fiets. Hier kind voor en achterop en geen probleem, ik heb nog nooit een moeder fiets gehad.
Dat dus. Ik heb dan wel een moederfiets, maar wilde ook graag mijn fietstassen behouden. Dus heb een verlengde bagagedrager. Gaat prima.
pi_143737672
Ja, zo'n verlengde bagagedrager wil ik ook inderdaad. Iemand enig idee wat dat kost?

Wij hebben ook een Yepp zitje dus nu even aan het kijken voor een zitje achterop. Ik vond het de vorige keer inderdaad behoorlijk zwaar worden.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 12:43:44 #185
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143737736
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef Kyara het volgende:
Ja, zo'n verlengde bagagedrager wil ik ook inderdaad. Iemand enig idee wat dat kost?

Wij hebben ook een Yepp zitje dus nu even aan het kijken voor een zitje achterop. Ik vond het de vorige keer inderdaad behoorlijk zwaar worden.
http://www.halfords.nl/pr(...)gedrager%2Bverlenger
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143741716
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 12:40 schreef Kyara het volgende:

Je hebt ze in verschillende prijsklasses. De mijne kostte 30 euro.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143756891
Ik heb een bak voor op O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_143756938
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:42 schreef Phaidra het volgende:

Mini was met 2j 1m 10,6 kg bij 84 cm. Klein én smal, dat wordt ook niks bij gym ;).
_O-

turnen ? :D O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 augustus 2014 @ 08:08:07 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143763677
vraagje: vanaf welke leeftijd kunnen ze bv een katten- of huisstofmijtallergie vaststellen??
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 24 augustus 2014 @ 08:22:30 #190
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143763751
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 08:08 schreef DJMO het volgende:
vraagje: vanaf welke leeftijd kunnen ze bv een katten- of huisstofmijtallergie vaststellen??
volgens mij officiel vaststellen bij 6jr.
Maar zijn er al eerdere aanwijzingen dan wel iets eerder.
vraag het na bij de assistent van je huisarts.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 augustus 2014 @ 08:28:22 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143763777
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 08:22 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

volgens mij officiel vaststellen bij 6jr.
Maar zijn er al eerdere aanwijzingen dan wel iets eerder.
vraag het na bij de assistent van je huisarts.
ik was vrijdag bij de KNO-arts voor Geert en heb het toen ook aangekaart (altijd verkouden enz. Echter vier weken bij papa > snotvrij, paar weken thuis > weer volledig bal!), en de kno had zoiets van: mwoah, het kan wel maar ik vind hem nog te jong om nu al over allergie te spreken. Het kan ook aan het warme zomerweer hebben gelegen ..

pi_143764162
Wat een vreemde uitspraak. De allergoloog neemt bloed en huidtesten bij onze 3,5jarige altijd heel serieus en praat gewoon over vastgestelde allergieen (meest voedsel, maar ook katten).

Tip voor fietsstoeltjes, Dot zit ongeveer sinds ze 3 is op een zadeltje voorop. Achterkant helemaal vrij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 augustus 2014 @ 09:15:45 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143764183
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 09:12 schreef Vanyel het volgende:
Wat een vreemde uitspraak. De allergoloog neemt bloed en huidtesten bij onze 3,5jarige altijd heel serieus en praat gewoon over vastgestelde allergieen (meest voedsel, maar ook katten).

ik zal eens aan de huisarts vragen of hij me daar naar toe wil verwijzen dan. thnx!

zondag 24 augustus 2014 @ 17:39:58 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143779312
Het lijkt mij toch raar als dat aan het warme zomerweer zou liggen 8)7

Mijn peuter heeft vannacht in haar nieuwe erg grote bed geslapen! *O*
Ze is wel even wakker geweest om half 4 :X (licht aan ook :D ), maar daarna weer verder, na dus gedraaid te zijn! ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 augustus 2014 @ 18:02:05 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143780163
het snotvrij zijn zou dus door de warmte komen, zoals ik hem begreep ??

En hoelaat werd ze uiteindelijk wakker Susie?? :D

zondag 24 augustus 2014 @ 19:06:56 #196
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143783385
Dan zou hij dus alleen niet snotterig zijn als het warm zomerweer is? Ben je lekker mee hier in Nederland ;)

Mja, ze was kwart over 6 wel wakker, maar dat was ze hiervoor ook al :P
pi_143784045
Tof Susie! :D Die kleintjes in een groot bed, zo lief O+.

Hier zijn we, na een wat ongelukkig val-incident voor het weekend (kin, tafel, tandvlees beschadigd maar gelukkig niet heel ernstig), noodgedwongen van de speen af. Dat was het advies van de tandarts omdat hard eten (en dus die speen, want hard en soms gebruikt als kauwding) een paar dagen werd afgeraden. Het valt tot nu toe erg mee, alleen de eerste twee nachten was het huilen, gisteren nog wat piepen. Nacht 4 komt er zo aan en we hebben er vertrouwen in.

Overigens gaat het met Billie na de val prima. Flink geschrokken, voor de zekerheid de tandarts gebeld omdat het bij z'n tandjes wat lelijk zag (rood, dik, bloed en raar ;( ). Na het weekend nog even terug naar de tandarts om te kijken hoe het er dan uit ziet.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 24 augustus 2014 @ 19:54:52 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143785597
Ah jakkes wat naar Kuukske!
Anouk vroeg de vierde avond alleen nog om haar speen. Wij zeiden nee en kregen als antwoord "oh". ^O^ Ben blij dat we van dat ding af zijn.
pi_143785773
Wat sneu Kuuks!!

Kind is bijna 3 en ineens wil ze een speen :') Ik had een paar gekocht toen ze kleiner was. Ze heeft er eentje in de keuken la gevonden 2 weken terug en nu slaapt ze er bijna elke nacht mee }:| :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 24 augustus 2014 @ 20:13:57 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143786681
Nooit een speen gebruikt hier gelukkig. Bitterend, dat baby-achtig gedrag komt me bekend voor. Ventje is net 3 en wil soms baby zijn. Dan wil hij uit de borst drinken en opgetild worden :P
Hoort erbij denk ik.

Duimen er hier kinderen? Ik was met ventje naar de tandarts en die constateerde een flinke overbeet. Hij adviseerde toch wel om zoonlief te laten stoppen. Nu zeggen we er overdag ook al wat van. Ook omdat de cb vpk het ook al was opgevallen. Dan met name dat hij erdoor slist. Iemand nog tips om te stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')