abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143720357
Laatste keer gemeten en gewogen (hele tijd terug) was ze 96 cm en 12,3 kg.
Ze is van april 2011.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_143720484
Wat een smalle dame Tally!

Hier een iets onder het gemiddelde-dame maar zonder taille en billen. Alle rokjes die ik voor haar koop kunnen linea recta terug naar de winkel, ze zakken gewoon van haar billen. En dat terwijl ze rokjes zo leuk vindt :{
pi_143720603
Zoeen heb ik ook. Inmiddels wel iets boven gemiddeld, maar nog steeds zonder fatsoenlijke billen of heupen dus alle broeken hangen altijd halverwege haar luier.
Enorm charmant.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_143720646
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Zei ze dat echt? Ik denk dat ik serieus een klacht zou indienen als ze zoiets over mijn kind zouden zeggen. Waar slaat dat op zeg!
Dat is ook hetgene waar ik nu pissig over ben. Sowieso omdat het gewoon niet waar is (ook op de cb curve zat hij in het groene gedeelte, boven gemiddeld dat wel, maar ook niet helemaal bovenin of zo) en als ze even verder zou kijken dan had ze gezien dat hij gewoon keurig zijn lijntje volgt. Zowel qua lengte als gewicht, al sinds dat hij 8 maanden oud is of zo. Dus buiten dat ik het een hele stomme opmerking vind, snap ik het ook niet eens.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:51:58 #155
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_143720933
Heb je dr niks van gezegd dan??
pi_143721069
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef PureEvil het volgende:
Heb je dr niks van gezegd dan??
Nee joh, ik bedenk dit soort dingen altijd pas achteraf. Op het moment zelf kan ik wel janken omdat het mijn schuld is dat mijn kind gepest wordt omdat ik niet dagelijks een uur met hem buiten kan rondrennen omdat ik nog 2 kinderen heb :')
pi_143721283
Nou ik vind het echt een belachelijk opmerking en zou er zeker nog even op terugkomen bij het CB. Wat een onbekwame arts.

Vanyel, met luier ging het hier nog wel. Het drama is vooral sinds ze luierloos is. Dat wordt voor jullie ook een groot drama dus :{ Veel jurkjes aantrekken dus!
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:07:41 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_143721754
Anouk was met 2,5 jaar 90 cm en 14,5 kilo. Nog zo'n eentje die later als laatste uitgekozen wordt dus :W
Wat een onzin zeg. * Susie mist het middelvinger smileytje.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:11:50 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143721978
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 21:41 schreef Tally het volgende:
Laatste keer gemeten en gewogen (hele tijd terug) was ze 96 cm en 12,3 kg.
Ze is van april 2011.
ventje is van juli 2011 en is 92 cm en 14,6 kilo. De cb vpk vond hem stevig en raadde aan op z'n inname te letten.
Zo raar. Ik vind hem er niet dikkig uitzien. Vergeleken met jouw dochter is hij wel aan de korte kant, daardoor komt het denk ik.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:13:47 #160
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143722068
Mijn spriet wordt hooguit gekozen omdat ie goed bij de basket kan later maar verder :P
108cm en 17kg.

Dat broeken probleem krijgen wij ook zonder luier en ik kan 'm toch niet in een jurkje proppen ;(
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_143722127
M heeft sowieso geen balgevoel (heeft ie van zijn moeder ;) ) dus ook als ie 5 kg lichter zou zijn dan wordt ie nog niet als eerste gekozen :D
pi_143722158
Wat een bullshit zeg! Hij zit bijna gelijk met lengte en gewicht. Doe es normaal!
Niks van aantrekken hoor, het gaat gewoon goed zo :*

Eva vond ik pas ineens wat spekken krijgen dus ff gewogen. Nu 13,3 kg bij zo'n 96 cm denk ik.
Dus die gaat binnenkort weer ineens de lengte in en dan zijn dr spekken weer weg :D . Dat kind groeit zoals je een kerstboom tekent zeg ik altijd. Eerst in de breedte en dan in de lengte.

Ik vind M wel echt lang zeg!

Hier ook die heerlijke opmerkingen. Momenteel is dat "mama doe niet zo raar!"
En ze leeft met het motto "alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden". Mijn 3 - jarige verdraaid mijn woorden gewoon zo dat het haar goed uitkomt :o
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:15:35 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_143722159
Maar verder alles goed. Motoriek, ogen allemaal oke. Hij bouwde alles in 1x na met de blokken. En lekker kletsen! Vpk stond versteld van zijn woordenschat en zinsbouw. Meten en wegen ging niet van harte. Maar het ging. Trots!
pi_143722373
Fijn Aventura!

Hier was het alleen meten/wegen en ogentest omdat hij nog maar 2,5 is. Extra afspraak omdat we dachten dat hij loensde en ze de vorige keer niet goed kon meten.

M tot in den treure voorbereid: geen problemen met uitkleden, ging keurig op de weegschaal staan, liet zich opmeten (zelfs dus nog een 2e keer op mijn verzoek), liet netjes het speelgoed achter om naar de arts te gaan, ogentest ging prima.

Ik was alleen vergeten om hem voor te bereiden op het feit dat we ook weer naar huis gingen :')
pi_143723629
Kyara :o dat ze dat durven te zeggen.

Hier had ean op vakantie een rokje maat 80 van 4ff aan. Ik heb wel 100x haar rok en onderbroek omhoog moet hijsen. Zonder luier zakt echt alles af. Ze wilde een rokje van sac aan maatje 74,paste prima maar wel echt te kort. Dat ik die bij sac amper dicht krijg laten we maar even buiten beschouwing.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 23-08-2014 08:30:17 ]
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 22:47:11 #166
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143723769
Hier hetzelfde Kyara, gewoon in de bovenste helft van het groene gebied, z'n lijn volgend dus in mijn ogen niks aan de hand. 103 cm bij 17 kilo was hij volgens mij :)

Maar hier gelukkig niet zulke nare opmerkingen :o
Oude (on)bekende.
pi_143733726
Laatste keer was hier 15,6 kg bij 97 centimeter. Was de driejaarsafspraak. Eerder was hij wel steviger, maar inmiddels is het echt een slanke peuter. Volgens mij is hij sinds die laatste afspraak ook wel weer een paar centimeter gegroeid trouwens.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:03:42 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143733746
ik was gisteren met Geert bij de kno-arts omdat z'n neusamandalen eruit moeten, en hij is nu iets van 95 cm (eigen meting, weet niet of dat helemaal klopt) en om en nabij de 14 kilo. Toch oogt hij niet mager verder, maar klein en licht voor zijn leeftijd is hij wel degelijk (nu bijna 3,5 jaar)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 08:21:31 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_143733854
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 22:13 schreef laziness het volgende:
Mijn spriet wordt hooguit gekozen omdat ie goed bij de basket kan later maar verder :P
108cm en 17kg.

Dat broeken probleem krijgen wij ook zonder luier en ik kan 'm toch niet in een jurkje proppen ;(
Ach lekker makkelijk. Hij hoeft nooit zijn broek los te maken als hij naar de wc gaat ;)

Kyara, ik zou een klacht indienen hoor! Of op zijn minst even de vaste arts bellen en zeggen dat dit je gezegd is. Vind het geen stijl. Zoiets zeg je als professional gewoon niet.

Ik heb geen idee wat Huubke (2jr 4 mnd) weegt of meet. Hij zit nu in maat 92 (al zou hij ook misschien wel in 98 kunnen, maar ik ben nog in ontkenning omdat Harry in 98/104 zit ;) ). Ik denk dat hij een kilo of 14 is. Mijn 'spekje' O+

Harry is dus 4,5 jaar, tikt net de 15 kilo aan en is dus denk ik iets van ruim een meter groot ;)
Mijn magere latje O+
pi_143733979
Laat maar lekker praten kyara. Op deze leeftijd kan dat ook nog best veranderen.. Mijn grote had dezelfde score bij 2,5 jaar, zonder opmerking van cb. Nu valt hij qua lengte net boven het midden, en met gewicht er net onder. Dus een smalle jongens bouw.
Ik denk dat Daan iets van 92 cm is en 13kilo, ons 'ukkie'.

Maar pesten is toch vaker een kwestie van karakter dan van uiterlijk. Als je vatbaar bent, dan vinden ze wel iets om mee te plagen. Sta je stevig in je schoenen dan boeit het niet dat je dik/roodharig/slim/brildragend bent..
pi_143733991
Kyara, wat een lompe opmerking! :o En zeker niet professioneel idd. Hij lijkt me prima in verhouding, als je lengte + gewicht bekijkt. Fijn dat de ogentest in orde was!

Mini was met 2j 1m 10,6 kg bij 84 cm. Klein én smal, dat wordt ook niks bij gym ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143734067
Zoë draagt geen luier meer en is dagelijks droog. Dus om elke broek moet er een riem (want lengte heeft ze nodig) en om de rokjes probeer ik ook een dun riempje te doen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 augustus 2014 @ 09:02:40 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143734155
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 08:53 schreef Tally het volgende:
Zoë draagt geen luier meer en is dagelijks droog. Dus om elke broek moet er een riem (want lengte heeft ze nodig) en om de rokjes probeer ik ook een dun riempje te doen :')
dat probleem had (en heb) ik ook met m'n oudste (oke, niet mer rokjes dan :') ). Dat is ook zo'n smalbil, of eerder géénbil. Die presteert het nog om broeken mét riem zonder los te maken van z'n kont te krijgen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143734669
Jeumig Kyara 8)7 Fijn, zo'n arts die geen grafieken kan interpreteren. Hij zit nog ruim in het groene gebied, binnen de twee standaarddeviaties boven het gemiddelde, dan is er gewoon geen reden om te zeggen dat zijn gewicht afwijkend zou zijn. Tenzij hij dwars door zijn curve zou groeien, maar dat is ook niet het geval. En afgezien daarvan is het een hele nare opmerking die inspeelt op onderbuikgevoelens. Áls je je al zorgen maakt over het gewicht van een kind dan ga je toch eerst na hoe het eet- en beweegpatroon is, voordat je zoiets uit de kast trekt :')

Ik zou het ook aankaarten, je moet er nog een goede 2,5 jaar regelmatig heen en het zou vervelend zijn als dat steeds met lood in de schoenen moet. Ik heb een keer aangekaart dat ik vond dat ze me onvriendelijk hadden behandeld (toen ze me nadat ik op eigen initiatief een keer was gaan wegen omdat ik me zorgen maakte om M's groei, vertelden dat ik echtechtecht meer voedingen moest geven en of ik dan niet merkte dat hij niet goed groeide en dat ik er veel te licht over dacht. Juist ja, daarom kwam ik ook langs voor wegen en advies, omdat het me niet kan schelen }:| ) Anyway, dat was heel prettig, ze namen me heel serieus en begrepen mijn probleem. Dan is het wat mij betreft ook klaar en uit de lucht.

Ik moet mijn kabouter ook maar weer eens op de weegschaal gaan zetten denk ik, ik geloof dat hij de 15 kilo ook rap nadert en dan moeten we toch eens uit gaan kijken naar een ander fietsstoeltje :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_143734727
Ik zou juist mijn schouders ophalen bij zo'n opmerking en volgende keer er weer vrolijk heen gaan.
Ze hebben bij mijn eens een rotopmerking gemaakt over het voordeel van borstvoeding, terwijl de borstvoeding bij mij door problemen moest stoppen. Tijdens de afspraak te verbaasd, en daarna niet druk meer over gemaakt. Mijn kind groeide prima, nauwelijk/niet ziek, dan ga ik er niet meer drukte om maken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')