Jeumig Kyara

Fijn, zo'n arts die geen grafieken kan interpreteren. Hij zit nog ruim in het groene gebied, binnen de twee standaarddeviaties boven het gemiddelde, dan is er gewoon geen reden om te zeggen dat zijn gewicht afwijkend zou zijn. Tenzij hij dwars door zijn curve zou groeien, maar dat is ook niet het geval. En afgezien daarvan is het een hele nare opmerking die inspeelt op onderbuikgevoelens. Áls je je al zorgen maakt over het gewicht van een kind dan ga je toch eerst na hoe het eet- en beweegpatroon is, voordat je zoiets uit de kast trekt
Ik zou het ook aankaarten, je moet er nog een goede 2,5 jaar regelmatig heen en het zou vervelend zijn als dat steeds met lood in de schoenen moet. Ik heb een keer aangekaart dat ik vond dat ze me onvriendelijk hadden behandeld (toen ze me nadat ik op eigen initiatief een keer was gaan wegen omdat ik me zorgen maakte om M's groei, vertelden dat ik echtechtecht meer voedingen moest geven en of ik dan niet merkte dat hij niet goed groeide en dat ik er veel te licht over dacht. Juist ja, daarom kwam ik ook langs voor wegen en advies, omdat het me niet kan schelen

) Anyway, dat was heel prettig, ze namen me heel serieus en begrepen mijn probleem. Dan is het wat mij betreft ook klaar en uit de lucht.
Ik moet mijn kabouter ook maar weer eens op de weegschaal gaan zetten denk ik, ik geloof dat hij de 15 kilo ook rap nadert en dan moeten we toch eens uit gaan kijken naar een ander fietsstoeltje