abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:21:47 #276
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_143818537
In mijn omgeving worden de meeste kindjes tussen de 3 en 4 jaar zindelijk.
Hier op fok zijn er een aantal heel snel maar daardoor lijken anderen meteen laat.
Ik maak me in ieder geval nog steeds niet druk en mijn familie gelukkig ook niet dus die discussie hoef ik gelukkig niet te voeren.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:23:15 #277
244125 laziness
pi_143818587
Ik pluk alles van pinterest om mijn peuter bezig te houden.
Daar heeft men van werkelijk alles het wiel al uitgevonden :P
pi_143818659
Mijn peuter wordt over 2 maanden vier, en is nog niet zindelijk. Ik begin me nu wel zorgen te maken. Ik hoop dat dr broertje t sneller door heeft.
Plassen lukt wel, poepen niet...:(
pi_143818712
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:23 schreef laziness het volgende:
Ik pluk alles van pinterest om mijn peuter bezig te houden.
Daar heeft men van werkelijk alles het wiel al uitgevonden :P
Welke zoektermen gebruik jij op pinterest? Ik vind steeds dezelfde dingen
pi_143818783
Gekleurde rijst?
Zie het dreumestopic :+
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:40:43 #281
244125 laziness
pi_143819026

Afhankelijk van de leeftijd toddler activities of preschool activities.
Als je een aantal dingetjes pint krijg je vanzelf nieuwe goede suggesties vaak.
Maar wil je wel mijn linkje in dm doen? Kan je op mijn borden spieken.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:46:20 #282
244125 laziness
pi_143819183
Dit zijn dingen die ik voor de vakantie had gemaakt maar zijn hier thuis nog steeds populair om uit de kast te pakken.

Wie linkjes wilt moet of maar even op fb vriendjes worden of op pinterest. Bij beiden is het terug te vinden waar ik het vandaan heb en soms ook de printables er bij etc.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:47:56 #283
244125 laziness
pi_143819237
Sorry voor de fotospam!
pi_143819314
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Afhankelijk van de leeftijd toddler activities of preschool activities.
Als je een aantal dingetjes pint krijg je vanzelf nieuwe goede suggesties vaak.
Maar wil je wel mijn linkje in dm doen? Kan je op mijn borden spieken.
Graaaag!! Thanks dit zijn idd het soort dingen die ik bedoel!
pi_143820771
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 08:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D
wel een grote overgang ineens zo'n groot bed? Of valt dat wel mee?

Wij hebben een peuterbed op zolder staan van mijn neefje. Zal binnenkort eens beginnen met schuren en schilderen :)

en wat schattig dat verhaspelen O+
Ja! Ze was ineens weer heel klein O+
pi_143821064
Oh wat een goed idee Lazi. Met die voorbeelden om na te maken.
Eens kijken of ik binnenkort daar ff tijd voor kan vinden.

En dat blad dat hij in de auto heeft...zit dat vast? Ik bedoel, is dat echt iets dat je kunt vastzetten aan de autostoel? Of ligt het los op schoot? Waar koop je zoiets?
pi_143823232
Ik had het van lazi gepikt het is een bakblik. Ean deed er niks mee. Die vond post it blaadjes vol tekenen en uitgebreid vertellen wat het was veel leuker. Ik iets minder want ik reed en kon niet kijken. Tot groot ongenoegen van ean.
pi_143824449
Gekleurde zand/rijst is wel leuk. Hoe kleur je het?

Zindelijk tja..we waren goed bezig ze heeft ook 2x op de wc gepoept maar ineens wil ze niet meer zonder luier. Nahja ik vind het geen probleem ze is nog geen 3.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:39:50 #289
244125 laziness
pi_143825064
Rijst in een plastic zak, lepeltje azijn (dan geeft de kleurstof niet af later), kleurstof erbij en flink schudden, beetje wrijven. Dat is het :D

Danic het is idd een cookiesheet/bakplaat. Zit niet vast.
pi_143829376
Lazi wat een leuke ideeën.

Mooie stats PE. Met haar leeftijd zou ze toch alleen inhaal inentingen moeten hebben of zie ik dat verkeerd.

Kleuter ging met 2,5/ 2 3/4 in peuterbed na onze verhuizing. En dat ging prima.

Hier een peuter, die goed bezig is met zindelijk worden (poept al vaak op het potje en plast er soms ook op). Het enige dat we hadden gedaan was hem vertrouwd maken met potje, af en toe erop zetten met en zonder kleren en vooral zonder dwang. Nu geeft hij het zelf aan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_143832879
Ah ik twijfelde al. Daar moet ik over nadenken. Waarschijnlijk beland hij door de auto op een kribbig moment van madame dus ff uitzoeken of ik er wat mee kan.

Peuter puberteit :X

Ze klaagt de laatste tijd ook vaak dat ze zo moe is. Eigenlijk de hele dag door wel maar vanaf 16.00/16.30 is het echt op. Maar rustig op bank liggen of slapen doet ze niet.
Is dit herkenbaar? Soms twijfel ik of het wel gezond is. Maar ook of ze écht moe is of dat er wat anders is. Hoewel ze verbaal heel sterk is, kan ze natuurlijk best iets anders bedoelen.
maar ze oogt vaak ook loom/hangerig. Om het volgende moment weer door de kamer te rennen en wild te doen...
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:16:11 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_143837214
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef danic het volgende:
Ah ik twijfelde al. Daar moet ik over nadenken. Waarschijnlijk beland hij door de auto op een kribbig moment van madame dus ff uitzoeken of ik er wat mee kan.

Peuter puberteit :X

Ze klaagt de laatste tijd ook vaak dat ze zo moe is. Eigenlijk de hele dag door wel maar vanaf 16.00/16.30 is het echt op. Maar rustig op bank liggen of slapen doet ze niet.
Is dit herkenbaar? Soms twijfel ik of het wel gezond is. Maar ook of ze écht moe is of dat er wat anders is. Hoewel ze verbaal heel sterk is, kan ze natuurlijk best iets anders bedoelen.
maar ze oogt vaak ook loom/hangerig. Om het volgende moment weer door de kamer te rennen en wild te doen...
Dat kan heel goed hoor,Roy heeft ook altijd een dip moment tussen 16en16.30 uur.
wij zetten hem dan in zijn stoel en mag hij filmpjes/liedjes kijken/luisteren. In de tussentijd kan ik dan mooi het eten klaar maken. Daarna eten. Nog heel even spelen en dan om half7uur is de koek op en lekker naar bed.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:17:42 #293
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143837221
ruim een half uur eerder opgestaan dan normaal zodat Geert fatsoenlijk kon ontbijten. Hij mag vanaf 07:00 uur alleen nog (helder) drinken. Vanmiddag gaan z'n neusamandelen geknipt worden, en ik geloof dat mama zenuwachtiger is dan hij. Hij heeft iig vrolijk z'n pyama en knuffelbeer in z'n rugzak gestopt en lijkt totaal geen ziekenhuisvrees te hebben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143837632
Succes vandaag, DJMO!
pi_143837800
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 08:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Succes vandaag, DJMO!
Dit!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:50:02 #296
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_143837824
Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet DJMO! Succes vandaag!
Oude (on)bekende.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:59:56 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143837967
Thnx meiden :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143838056
Succes djmo!

Jelle is ook nog niet zindelijk. De ene keer wil hij heel graag op het potje en de andere keer niet. Plas voelt hij wel redelijk aan komen maar poep eigenlijk nog niet. Bij oma wil hij wel graag op het potje en zit er dan lekker bij te spelen, hij wil er dan ook echt pas af als hij iets gedaan heeft. Gaat vast goed komen. Dwingen ben ik ook niet van. Stimuleren wel. Mijn vader vind ook dat Jelle al zindelijk had moeten zijn.. Want ik was al zindelijk ruim voor ik twee werd... Zucht...

Hier lekker in bed tv aan het kijken met een jarige Jelle *) papa is nog even de laatste hand aan het leggen aan het cadeau, het veiligheidsnet van de trampoline, ben benieuwd wat ie er van vind, en van de slingers ed.
Vandaag alleen een klein feestje, vanavond komen de opa's en oma's en z'n peettante even langs, dan morgen naar Bobbejaanland bij gebrek aan goed weer om vandaag te gaan.. En dan zaterdag groot feest samen met z'n zusje die die dag 1 wordt. Leuk weekje dus :D ben blij dat we nog een weekje vakantie hebben :P
pi_143839879
Succes DJMO

Hillie gefeliciteerd met Jelle

Hier heeft ean 's middags ook een poosje dat ze heel hangerig is als ze niet geslapen heeft. Dan huilt ze om alles en piept om alles. Ze mag van mij dan even op de bank of ons bed liggen om tv te kijken
pi_143842435
Gefeliciteerd met Jelle, Hilliebillie! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')