Welke zoektermen gebruik jij op pinterest? Ik vind steeds dezelfde dingenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:23 schreef laziness het volgende:
Ik pluk alles van pinterest om mijn peuter bezig te houden.
Daar heeft men van werkelijk alles het wiel al uitgevonden
Graaaag!! Thanks dit zijn idd het soort dingen die ik bedoel!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:40 schreef laziness het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Afhankelijk van de leeftijd toddler activities of preschool activities.
Als je een aantal dingetjes pint krijg je vanzelf nieuwe goede suggesties vaak.
Maar wil je wel mijn linkje in dm doen? Kan je op mijn borden spieken.
Ja! Ze was ineens weer heel kleinquote:Op maandag 25 augustus 2014 08:44 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
wel een grote overgang ineens zo'n groot bed? Of valt dat wel mee?
Wij hebben een peuterbed op zolder staan van mijn neefje. Zal binnenkort eens beginnen met schuren en schilderen
en wat schattig dat verhaspelen
Dat kan heel goed hoor,Roy heeft ook altijd een dip moment tussen 16en16.30 uur.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:27 schreef danic het volgende:
Ah ik twijfelde al. Daar moet ik over nadenken. Waarschijnlijk beland hij door de auto op een kribbig moment van madame dus ff uitzoeken of ik er wat mee kan.
Peuter puberteit![]()
Ze klaagt de laatste tijd ook vaak dat ze zo moe is. Eigenlijk de hele dag door wel maar vanaf 16.00/16.30 is het echt op. Maar rustig op bank liggen of slapen doet ze niet.
Is dit herkenbaar? Soms twijfel ik of het wel gezond is. Maar ook of ze écht moe is of dat er wat anders is. Hoewel ze verbaal heel sterk is, kan ze natuurlijk best iets anders bedoelen.
maar ze oogt vaak ook loom/hangerig. Om het volgende moment weer door de kamer te rennen en wild te doen...
Dit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |