ik heb aerius, vergelijkbaar met alerfree, tandje sterker n met de groeten van mn verzekeraarquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef danic het volgende:
Ik werd geboren en stopte direct mijn duim in mijn mond aldus mijn moeder. Dat was gelijk de laatste keer![]()
speen ook nooit gehad.
En toch een beugel![]()
mijn vriend heeft ook hooikoorts en bij ieder zuchtje tocht loopt hij te snotteren. De kinderen beginnen de dag standaard met niezen![]()
mijn vriend gebruikt Alerfree. Gewoon bij het kv te koop en werkt als een tiet.
Het zal niet geschikt zijn voor kinderen, maar misschien wel voor Mignonne
ik kreeg de tip om elektrisch te gaan poetsen. Sindsdien laat geert zich veel makkelijker en beter poetsen. Wat ook helpt is vragen of ze haar hoofd iets achterover wil houden (naar het plafond kijken) , dan kun je beter zien wat je doet en kun je er ook beter bijquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef bitterend het volgende:
Ik maak me zorgen over tandsteen..ik probeer zo goed mogelijk te poetsen maar ze trekt haar boven lip niet weg en ik kom moeilijk bij haar boven tanden..
ik vind het zo knus ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef Kyara het volgende:
Zou dan inderdaad wel een peuter dekbed willen, ik vind het een beetje zonde van het geld om nu nog een ledikant dekbed te kopen als we toch willen overstappen.
dat was Geert eerst ook. Zelf vast laten houden en over de hand laten poetsen + uitleg dat de tandarts dit beter vond hielp redelijk om daar overheen te komenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef bitterend het volgende:
Ze is bang van de elektrische tandenborstel
wij kregen de tip om achter Roy te gaan staan,en dan een schaar maken met je duim en wijsvinger. De kin tussen duim en wijsvinger houden en mond Open doen. Dan kun je zo het hele gebid goed poetsen en zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:01 schreef bitterend het volgende:
Ik maak me zorgen over tandsteen..ik probeer zo goed mogelijk te poetsen maar ze trekt haar boven lip niet weg en ik kom moeilijk bij haar boven tanden..
Is ook omdat kinderen tot hun 6de nog heel veel moeite hebben om het geleerde in de praktijk te brengen. Ze hebben nog te weinig besef van hun mond en tong om de oefeningen ook echt uit te voeren. Omdat je niet continu in de spiegel kijkt, moet je veel op gevoel doen en dat kunnen jonge kinderen nog niet zo goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:24 schreef mignonne het volgende:
(Zij gaf ook aan dat logopedie voor het 6e jaar eigk niet zo zinvol is omdat die spraak zich dus nog zo ontwikkeld en het nog goed kan dat dingen vanzelf goed gaan uiteindelijk. Was hier wel het geval.)
Hier ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef bitterend het volgende:
Ze is bang van de elektrische tandenborstel
Hier slaapt ze op de grond. Dekbed is nu klein aan het worden. Dus snel naar grote maat. 140 bij 2 gaat het worden. Heerlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:54 schreef Kyara het volgende:
Oh dat is wel een goed idee inderdaad. Dekbed in ledikant.
Ik ben dan alleen een beetje bang dat dat zo'n geprop wordt met heel veel dekbed in bed. Of valt dat mee?
Is niet nodigquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef _Bar_ het volgende:
Wij dubben over wel of geen kussen bij Roy in bed.
is een kussen wel echt nodig?
Roy moet sowieso een extra doorademend kussen hebben ivm de epilepsie. Ivm mogelijk verstikkings gevaar.
misschien dat dat ook past hoor. Eva is van een ledikant dekbed naar een 1-persoons gegaan. En dat past echt nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:59 schreef Kyara het volgende:
Zou dan inderdaad wel een peuter dekbed willen, ik vind het een beetje zonde van het geld om nu nog een ledikant dekbed te kopen als we toch willen overstappen.
Roy zelf kan het alleen niet aangeven.Bij ons in bed komt hij niet, en een kussen op de bank heeft Roy geen interesse in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:40 schreef hilliebillie het volgende:
Een kussen heeft Jelle ook. Wilde hij in z'n ledikant al af en toe, had in z'n peuterbed eerst alleen een kussenhoes gelegd, maar wilde na een week ofzo ook een kussen, prima dan. Maar als ie er niet om zou vragen had ik er die nog niet ingelegd. Dus net wat Roy wil zou ik in mee gaan.
Dan zou ik er denk ik nog even mee wachten. Wellicht dat ie over een tijdje wel interesse heeft in de bankkussens. Of als je zelf het idee krijgt dat hij minder comfortabel ligt in bed kun je het altijd nog proberen. Een hoofdkussen is geen must hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Roy zelf kan het alleen niet aangeven.Bij ons in bed komt hij niet, en een kussen op de bank heeft Roy geen interesse in.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:07 schreef danic het volgende:
[..]
misschien dat dat ook past hoor. Eva is van een ledikant dekbed naar een 1-persoons gegaan. En dat past echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |