twitter:Franke_schrijft twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 15:05:24Volgens @IDF zijn er zojuist 3 raketten op Zuid-Israel neergekomen. IDF gaat terugschieten, meldt goed geïnformeerde @BarakRavid. reageer retweet
quote:BREAKING: Moments ago, three rockets fired from Gaza hit Be'er Sheva and Netivot. Terrorists have violated the ceasefire.
twitter:BloombergNews twitterde op dinsdag 19-08-2014 om 15:44:50BREAKING: Netanyahu orders attack after rockets launched from Gaza Strip reageer retweet
Ik ook. Dit is echt een stomme zet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:48 schreef B4CO het volgende:
Jammer... heel jammer, had gehoopt dat het nu is opgelost, nu heeft Israel weer een reden om aan te vallen...
Nja er werd toch bericht dat ze erg ver uit elkaar stonden ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:55 schreef B4CO het volgende:
Ze spraken nog wel over "duurzame vrede"
Ik hoop dat het met een sisser afloopt en als ze echt willen dat ze dan wat door de vingers zien.
Het klinkt heel erg stom maar ik denk dat ze erg dicht bij vrede zijn geweest nu.....
Weddenschap gewonnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:03 schreef Karrs het volgende:
Wedje leggen? Het eerste bericht uit Gaza zal zijn dat er een of meerdere kinderen zijn omgekomen bij Israëlische beschietingen.
Was het bevestig dat Israël dit wilde doen of waren het alleen nog maar voorstellen ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:01 schreef B4CO het volgende:
Israel zou onder internationale troepen de grensblokkades opheffen, zeemijl uitbreiden en instemmen met diverse import, als dit een maand goed zou gaan zouden ze samen over luchthaven en haven spreken, maar ook over ontmantelen van de wapens..
Maar ik las ergens dat Hamas met de ontvoering een 3e intifada wilde uitlokken om zo de macht over de Wesbank te krijgen..
Hamas? Waar lees je dat? Of was je even vergeten dat er nog andere, veel extremere groeperingen, bezig zijn vanuit Gaza?quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 15:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. Hamas schijnt weer 3 raketten te hebben afgevuurd op Israël en het bestand te hebben geschonden. Wederom.
Dat is waar. We zullen zien wie de verantwoordelijkheid opeist.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef moussie het volgende:
[..]
Hamas? Waar lees je dat? Of was je even vergeten dat er nog andere, veel extremere groeperingen, bezig zijn vanuit Gaza?
Dat was natuurlijk de bedoeling met het beschieten van die gare raketjesquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:48 schreef B4CO het volgende:
Jammer... heel jammer, had gehoopt dat het nu is opgelost, nu heeft Israel weer een reden om aan te vallen...
Maar de toegang tot Gaza blijft wel gesloten voor HRW en Amnesty... Dat lijkt dan toch een soort van tegenstrijdigquote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:22 schreef B4CO het volgende:
Israel was bereid, over luchthaven en haven zou later gesproken worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |