Je kan altijd nog terug komen tussen je tours door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie willen gewoon mij vervangen.
Gert heeft mij gevraagd vanwege mijn binding met dit forum.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie willen gewoon mij vervangen.
Bij iedereen staat de goede naam, behalve bij Poezelig. Zo gemeen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Joezi het volgende:
Yvonne vroeg me om deze pol te plaatsen. Ze weet nog niet of de uitslag ook bindend is.
Wegens het wegvallen van onze grote geliefde Gert is het UTO forum op zoek naar een nieuwe mod. De FA's hebben een voorselectie gemaakt van 8 gegadigden en zijn benieuwd naar jullie mening.
Poll: Wie wil jij als nieuwe Mod?
• Baconbus
• Jian
• Mootie
• BoonDockSaint
• Poezeligkreng
• Joezi
• Chocofan
• Vuurvliegje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lol. Krijg je een handtekening,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan altijd nog terug komen tussen je tours door.
Ja dat is inderdaad ontzettend belangrijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gert heeft mij gevraagd vanwege mijn binding met dit forum.
Volgens Yvonne is ze bekender onder deze a.k.a.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Bij iedereen staat de goede naam, behalve bij Poezelig. Zo gemeen.
Waaaaaatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens Yvonne is ze bekender onder deze a.k.a.
Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt toch niet op jezelf gestemd he?
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btwquote:
Het heeft soms een preventieve werking.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btw
Zeker nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
geen idee,maar ik vind heeel niet erg dat ze soms wat krengerig is btw
Zeker wel, anders krijg je meteen alle zeikers aan je hoofd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is inderdaad ontzettend belangrijk.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:53 schreef Baconbus het volgende:
Jian aan kop. De gedroomde kandidaat.![]()
Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Joezi het volgende:
Yvonne vroeg me om deze poll te plaatsen. De uitslag is bindend.
Wegens het wegvallen van onze grote geliefde Gert is het UTO forum op zoek naar een nieuwe mod. De FA's hebben een voorselectie gemaakt van 8 gegadigden en zijn benieuwd naar jullie mening.
Poll: Wie wil jij als nieuwe Mod?
• Baconbus
• Jian
• Mootie
• BoonDockSaint
• Poezeligkreng
• Joezi
• Chocofan
• Vuurvliegje
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
hee beledig mijn cavia eens niet zo , jij bruutquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.
Tis bRuud, maar je hebt gelijk, excuusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee beledig mijn cavia eens niet zo , jij bruut
Roffertje lol dat uitgerekend jij er intraptquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je denkt dat Yvonne jou zou vragen om hiervoor een poll te plaatsen maakt al dat je duidelijk het inschattingsvermogen hebt van cavia en daarom sowieso ongeschikt bent. Yv bepaalt zelf wel zonder jouw advies en goeddunken, zo rolt ze wel.
Yv rides solo.Ya bish.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
De verloren zoon, Inodder, was er vannacht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Roffertje lol dat uitgerekend jij er intraptHelemaal navraag gedaan
Nee, jij zou er nog geen moeite mee hebben als je lul op je voorhoofd zag vastgeplakt ........quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zou trouwensw geen problemen hebben met Choco, maar dat terzijde.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, jij zou er nog geen moeite mee hebben als je lul op je voorhoofd zag vastgeplakt ........
Zag m ff ja, waar wassie nou??quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De verloren zoon, Inodder, was er vannacht.
In Texel geloof ik.quote:
Ja, als mensen dat soort dingen zeggen, dan verdienen ze gewoon een eerlijke opinie!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je plaatst dingen vaak in het juiste perspectief.
Zo is ut.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, als mensen dat soort dingen zeggen, dan verdienen ze gewoon een eerlijke opinie!
Plaatsje in Denemarken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Texel geloof ik.Hij was weer als vanouds, schuinbewegingen, tikje door de benen. Het was zo mooi, ik was er ontroerd van
En hij heeft het grote mysterie ontrafeld wat inodder betekent.
quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
donderdag 14 augustus 2014 @ 01:06:25
Toen was ik even op Texel...
Eigen brommert maar meegenomen voor het geval ze daar niets te bekijken hadden...
Inodder betekent btw iets als "dik voor mekaar/elkaar" en "prima/goed geregeld" of in diezelfde context simpelweg "Top!" Letterlijk is het natuurlijk gewoon "In Orde" voor de gene die het zich afvroegen..
Waarom gooit die fucking Benny dat topic dicht!![]()
Laat hem eerst zijn gezicht hier eens een keer fatsoenlijk tonen...
http://www.mijnwoordenboek.nl/dialect/Diemsquote:
Moet toch elke Achterhoeker weten...quote:
Diems? Diemen-Zuid?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Moet toch elke Achterhoeker weten...
Person of Interest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Inodder het volgende:
[..]
Moet toch elke Achterhoeker weten...
In Orde is gewoon ABN... niet gek dat ze daar in verschillende dialecten (dus ook in Diems) een verbastering van hebben he...quote:
De eerste aflevering gezien. Het is niet heel slecht. Als je je verveelt op een zondagmiddag is het wel vermakelijk. Maar het kwam niet helemaal geloofwaardig over. Het acteren van de twee hoofdpersonen vond ik ook niet geweldig.quote:
ABNquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
In Orde is gewoon ABN... niet gek dat ze daar in verschillende dialecten (dus ook in Diems) een verbastering van hebben he...
Geen flauw benul welke Diem(en)s.... Het was niet mijn search...
Het zal wel het Diems van 50 jaar geleden zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
In Orde is gewoon ABN... niet gek dat ze daar in verschillende dialecten (dus ook in Diems) een verbastering van hebben he...
Geen flauw benul welke Diem(en)s.... Het was niet mijn search...
Ook gewoon geweldig dat iemand dat heeft getestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is een soort van superpower. Misschien werkt sepia wel.
Deze man moet in een film spelen die begint in zwart-wit en dan langzaam veranderd in volledige kleur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ook gewoon geweldig dat iemand dat heeft getest
Geniaal!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef hugecooll het volgende:
Mja sepia telt eigenlijk niet
[ afbeelding ]
Het volk waar jij niks van moet hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zou het zwartste volk van de wereld zijn?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Wat zou het zwartste volk van de wereld zijn?
Ik heb best wel vooroordelen maar die zijn niet gebaseerd op huidskleur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het volk waar jij niks van moet hebben.
Beetje welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb best wel vooroordelen maar die zijn niet gebaseerd op huidskleur.
Ja want Nederlanders zijn over het algemeen natuurlijk poepiezwart.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
je haat ook negers als ze wit zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:40 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom kan je wel zeggen dat gereformeerde mensen niet mijn soort mensen zijn en kan je dat niet zeggen over moslims?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja want Nederlanders zijn over het algemeen natuurlijk poepiezwart.
Zungguzungguguzungguzengquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
je haat ook negers als ze wit zijn?
dat kan je toch ook gewoon zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom kan je wel zeggen dat gereformeerde mensen niet mijn soort mensen zijn en kan je dat niet zeggen over moslims?
Alles wat jij weet over moslims is tweedehands informatie, gok ik zo even.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom kan je wel zeggen dat gereformeerde mensen niet mijn soort mensen zijn en kan je dat niet zeggen over moslims?
Nu heb je de poppen aan het dansen hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon zeggen![]()
ff testen
moslims zijn niet mijn soort mensen
maar ik meende het nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu heb je de poppen aan het dansen hoor.
Gelukkig maar, dan kom je er nog goed mee weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ik meende het niet![]()
hoe kun je het in vredesnaam roepen
Tweedehands informatie? Ik heb het hele proces meegemaakt. Ik woonde in een vriendelijke buurt in Rotterdam in de jaren 70 en hoe meer moslims erbij kwamen hoe meer het achteruitging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles wat jij weet over moslims is tweedehands informatie, gok ik zo even.
Bovendien geloof ik dat er ook hele relaxte gereformeerden bestaan.
en wat zegt dat over alle moslims? juist ja niksquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tweedehands informatie? Ik heb het hele proces meegemaakt. Ik woonde in een vriendelijke buurt in Rotterdam in de jaren 70 en hoe meer moslims erbij kwamen hoe meer het achteruitging.
Ik zeg het ook maar sommige mensen zijn daar nogal gevoelig voor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon zeggen![]()
ff testen
moslims zijn niet mijn soort mensen
Vergeet de Haïtianen niet!!!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tweedehands informatie? Ik heb het hele proces meegemaakt. Ik woonde in een vriendelijke buurt in Rotterdam in de jaren 70 en hoe meer moslims erbij kwamen hoe meer het achteruitging.
Ja maar wij waren hier eerder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat zegt dat over alle moslims? juist ja niks
Ik denk overigens dat de pastafarians een nog grotere invloed hebben gehad.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat in elke islamitisch land het niet zo goed gesteld is met de mensenrechten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en wat zegt dat over alle moslims? juist ja niks
The brainwash is strong with this one.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat in elke islamitisch land het niet zo goed gesteld is met de mensenrechten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |