Dat zijn geen trucjes, althans niet in de zin van, hah ik bedonder de boel, wordt gewoon veel gedaan en is ook heel efficiënt in bepaalde situaties. Ik leg het je nog wel eens precies uit via DMquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik probeer gewoon de snaren te spelen die ik moet spelen. Lastig, zoals je weet. Maar ik wil niet zulke trucjes.
Hallo Lies!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Langer dan 2 minuten wachten kon niet want?
Mijn kookwekker is van de legquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Langer dan 2 minuten wachten kon niet want?
Is goed, tot nu toe ook nog geen echt ingewikkelde aanslagen tegengekomen he? Ja de D maar die weet ik nu inmiddels wel, en de C gaat meestal ook aardig qua snaren missen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn geen trucjes, althans niet in de zin van, hah ik bedonder de boel, wordt gewoon veel gedaan en is ook heel efficiënt in bepaalde situaties. Ik leg het je nog wel eens precies uit via DM
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken vriend.
Heb jij dat ook vaak dat je een snaar niet hard genoeg indrukt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed, tot nu toe ook nog geen echt ingewikkelde aanslagen tegengekomen he? Ja de D maar die weet ik nu inmiddels wel, en de C gaat meestal ook aardig qua snaren missen.
donderdag 14 augustus 2014 @ 01:06:25quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
UTO / INODDER ouwe pikke baas WOA ZIT GE
Wat een snare opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
Waarom gooit die fucking Benny dat topic dicht!![]()
Natuurlijk. Of dat mijn vingers net niet lekker staan. De keren dat het wel goed gaat komen nog steeds minder vaak voor dan niet goed. Maar er zit een beetje een stijgende lijn in. Best veel geleerd in een week.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook vaak dat je een snaar niet hard genoeg indrukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |