Dat zijn geen trucjes, althans niet in de zin van, hah ik bedonder de boel, wordt gewoon veel gedaan en is ook heel efficiënt in bepaalde situaties. Ik leg het je nog wel eens precies uit via DMquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik probeer gewoon de snaren te spelen die ik moet spelen. Lastig, zoals je weet. Maar ik wil niet zulke trucjes.
Hallo Lies!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Langer dan 2 minuten wachten kon niet want?
Mijn kookwekker is van de legquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
Langer dan 2 minuten wachten kon niet want?
Is goed, tot nu toe ook nog geen echt ingewikkelde aanslagen tegengekomen he? Ja de D maar die weet ik nu inmiddels wel, en de C gaat meestal ook aardig qua snaren missen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zijn geen trucjes, althans niet in de zin van, hah ik bedonder de boel, wordt gewoon veel gedaan en is ook heel efficiënt in bepaalde situaties. Ik leg het je nog wel eens precies uit via DM
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken vriend.
Heb jij dat ook vaak dat je een snaar niet hard genoeg indrukt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is goed, tot nu toe ook nog geen echt ingewikkelde aanslagen tegengekomen he? Ja de D maar die weet ik nu inmiddels wel, en de C gaat meestal ook aardig qua snaren missen.
donderdag 14 augustus 2014 @ 01:06:25quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
UTO / INODDER ouwe pikke baas WOA ZIT GE
Wat een snare opmerking.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
Waarom gooit die fucking Benny dat topic dicht!![]()
Natuurlijk. Of dat mijn vingers net niet lekker staan. De keren dat het wel goed gaat komen nog steeds minder vaak voor dan niet goed. Maar er zit een beetje een stijgende lijn in. Best veel geleerd in een week.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook vaak dat je een snaar niet hard genoeg indrukt?
Schandalig. Het was zo'n mooie topic.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
donderdag 14 augustus 2014 @ 01:06:25
Toen was ik even op Texel...
Eigen brommert maar meegenomen voor het geval ze daar niets te bekijken hadden...
Inodder betekent btw iets als "dik voor mekaar/elkaar" en "prima/goed geregeld" of in diezelfde context simpelweg "Top!" Letterlijk is het natuurlijk gewoon "In Orde" voor de gene die het zich afvroegen..
Waarom gooit die fucking Benny dat topic dicht!![]()
Laat hem eerst zijn gezicht hier eens een keer fatsoenlijk tonen...
GGMM krijgt hier zelfs al kritiek dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan hier mod worden kijk naar die GGMM bijvoorbeeld.
Dat was nog een snare.
Sowieso crewquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan hier mod worden kijk naar die GGMM bijvoorbeeld.
Dat was nog een snare.
Vooral mijn ringvinger en pink heb ik weinig controle over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of dat mijn vingers net niet lekker staan. De keren dat het wel goed gaat komen nog steeds minder vaak voor dan niet goed. Maar er zit een beetje een stijgende lijn in. Best veel geleerd in een week.
Nee niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is ergens een lijstje van.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dat zoek ik dan wel even op, ik moet toch weten met wie ik moet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is beste gozer verder maar als Mod issie volslagen ongeschikt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM krijgt hier zelfs al kritiek dus![]()
Ik vind hem best een goede mod hoor. Alleen als user is hij soms apart.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is beste gozer verder maar als Mod issie volslagen ongeschikt,
Hopeloos verouderd.quote:
Zou ook geen andere geschikte kandidaten weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, ze staan niet in de rij op dat VBL forum te doen.
Ja en al jaren niet bijgewerkt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verouderd als in 'niet alles staat erop'?
True, er wordt hier wel eens wat gehaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's wel een beetje het risico als je hier binnenstapt, ja sorry
Tot hoe lang gaat dat lijstje terug dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Soort van
De helft klopt waarschijnlijk niet
Lekker is dat he? Als je hem dan hebt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar GGDD haat ik af en toe wel.
Geen flauw idee. Ik volg dat allemaal nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tot hoe lang gaat dat lijstje terug dan?![]()
[onder stoel kruipt]
Er was toch een topic boedieboe ofzo. Daar werd het bijgehouden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tot hoe lang gaat dat lijstje terug dan?![]()
[onder stoel kruipt]
Geef Huug een blauwe kleurtje en succes verzekerd en het is niet zo dat ie er al niet jaren op aast ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook geen andere geschikte kandidaten weten.
Hij zit flink achter je reet aan en jij mag 'm ook wel. 1+1=2.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, daar schijnt een lijstje voor te zijn las ik net.
Nee man, ik zou niet weten welk forum ik zou moeten moddenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef Huug een blauwe kleurtje en succes verzekerd en het is niet zo dat ie er al niet jaren op aast ...
Ja als dat geen neuken wordt....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij zit flink achter je reet aan en jij mag 'm ook wel. 1+1=2.
Dan wordt dat plaatje weer andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij zit flink achter je reet aan en jij mag 'm ook wel. 1+1=2.
VBL, maar dat maakt voor jou helemaal niets uit Huug, jij bent een natural born manager, jij kan overal uit de voeten, ik herken dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee man, ik zou niet weten welk forum ik zou moeten modden
quote:
Dit lijkt me ook wel gaaf. Geen pijnlijke vingers meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Als je hem dan hebt?
Ik vind dat iemand ctrl+f werkend moet maken in afbeeldingenquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Er was toch een topic boedieboe ofzo. Daar werd het bijgehouden.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
VBL, maar dat maakt voor jou helemaal niets uit Huug, jij bent een natural born manager, jij kan overal uit de voeten, ik herken dat.
Die komt toch nooit in VBL?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geef Huug een blauwe kleurtje en succes verzekerd en het is niet zo dat ie er al niet jaren op aast ...
Dat bestond toch al die WIIquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook wel gaaf. Geen pijnlijke vingers meer.
http://www.totalgaming.nl/index.php?topic=2151.0
Daar hebben we er al genoeg van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar als ie de baas kan spelen wel, dan is ie er niet meer weg te slaan.
Online is het allemaal niet zo´n ramp.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo'n kutmuis uitwonen lijkt me ook wel wat.
Luchtgitaar dan ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die ontwikkelingen heb ik allemaal niet gevolgd.
In het echt val ik mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Online is het allemaal niet zo´n ramp.
Ja dan ben ik ook goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alleen als ik dronken ben.
Niet zo als Huug, geloof me nou, hele aimabele man, fijne kerel, echt, we willen hem hier eigenlijk niet kwijt natuurlijk, maar we gunnen hem gewoon een promotie naar VBLquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben we er al genoeg van.
Daar word je niet vrolijk van om te modereren, het loopt eens in de zoveel tijd echt volkomen uit hand.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo als Huug, geloof me nou, hele aimabele man, fijne kerel, echt, we willen hem hier eigenlijk niet kwijt natuurlijk, maar we gunnen hem gewoon een promotie naar VBL
Ik ben heel lief en aardigquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo als Huug, geloof me nou, hele aimabele man, fijne kerel, echt, we willen hem hier eigenlijk niet kwijt natuurlijk, maar we gunnen hem gewoon een promotie naar VBL
Je weet dat hij op zijn naam scant, hèquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:28 schreef hugecooll het volgende:
Sp3cularium zou het ook goed doen in VBL
Doe ik meestal in December,quote:
Let op de tag hè, als je eenmaal Spellchecker bent geweest, dan draai je voor zo'n baantje als mod je hand niet meer om hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar word je niet vrolijk van om te modereren, het loopt eens in de zoveel tijd echt volkomen uit hand.
Daarom een mix van beidenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Je weet dat hij op zijn naam scant, hè
voor of na het oliebollen bakken?quote:
Da's toch juist leukquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar word je niet vrolijk van om te modereren, het loopt eens in de zoveel tijd echt volkomen uit hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |