SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Fopje op 19-08-2014 12:54:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
wp irriteren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor me weekend?
Verjaardag vieren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor het weekend?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Misselijk gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Niet echt, maandag paar dagen weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Spannender dan voetbal en series gaat het niet worden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Flippiee het volgende:
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Was je ook onzeker over je username?
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Altijd-onzeker-over-alles het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Dat je die dan neemt. Dapper hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:18 schreef Altijd-onzeker-over-alles het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Vergeet de R&P-kloon niet: de kloon die er is zodat niemand weet dat het eigenlijk een probleem is van een ander.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?
Dat betwijfel ik. Hij is nu duidelijk een breed postvlak aan het opbouwen zodat het een legitiem account lijkt zodra hij 'toeslaat'quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Vergeet de R&P-kloon niet: de kloon die er is zodat niemand weet dat het eigenlijk een probleem is van een ander.
Over wie hebben we het?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hij is nu duidelijk een breed postvlak aan het opbouwen zodat het een legitiem account lijkt zodra hij 'toeslaat'
Ik denk de tweede, maar ik weet het niet zeker.. en ik wil geen last zijn, dus de eerste niet, volgens mij. En drie.. goh. Kan het wat minder met de moeilijke vragen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En wat voor een kloon heb je besloten te worden. Een relschoppende, een expres wereldvreemde of ga je voor de kloon met vreemde topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |