Evertonquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Celtic staat 3-0 voor tegen Dundee.
Legia stond 6-1 voor tegen Celtic.
Dit boeit echt niemand.
Volgens Perez was een bepaald persoon een kankerneger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Perez moet Swansea United uit elkaar trekken.
Perez is echt waardeloos. Net liep hij helemaal te stotteren omdat hij het antwoord op een vraag niet wistquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Perez moet Swansea United uit elkaar trekken.
Tsja, vind ze bij Fox allemaal niet zo denderend.. ze staan vaak achter die desk met een uitstraling of ze de professor zijn die het allemaal even komt vertellen, terwijl het gewoon ex-voetballers zijn die wat babbelen en zo een lekker zakcentje verdienen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Perez is echt waardeloos. Net liep hij helemaal te stotteren omdat hij het antwoord op een vraag niet wist
Dacht ik ook aan, in de eredivisie misschien rood geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:52 schreef Tchock het volgende:
Daar kun je ook wel rood voor geven volgens mij
Bal was niet in de buurt, tackle met uitgestrekte benen en hij tilde ook nog zijn voet op om hem te pootjehaken. Tsja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, in de eredivisie misschien rood geweest.
Zegt helemaal niks want Celtic ging gewoon door.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
Celtic staat 3-0 voor tegen Dundee.
Legia stond 6-1 voor tegen Celtic.
Dit boeit echt niemand.
Weet niet of Makkelie daar een kaart voor had gegeven hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, in de eredivisie misschien rood geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |