geen stadsrechten voorover ik weet, dus gewoon een uit de kluiten gewassen dorpquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
1. Welles.
2. Swansea is ook een stad.
Er bestaan sowieso geen stadsrechten meer. Dus als het nodig is om een stad te zijn heeft Nederlands sinds het ontbinden van deze 'contracten' überhaupt geen steden meer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen stadsrechten voorover ik weet, dus gewoon een uit de kluiten gewassen dorp
Match of the Day = Dordt - PECquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Match of the Day; 16.30 Fortuna Sittard - Jong Ajax. Mis het niet mensen!
Wat is er na die tijd gebouwd? Almere en Lelystad of zo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er bestaan sowieso geen stadsrechten meer. Dus als het nodig is om een stad te zijn heeft Nederlands sinds het ontbinden van deze 'contracten' überhaupt geen steden meer
Nu niet ontbijtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was mijn middageten vergeten, haarbal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef RetRy32 het volgende:
Die block is gewoon een overtreding, ooit tijdens ManU - Swansea zette Michu zo'n block waar ook een vrije trap voor werd gegeven -/ goal afgekeurd.
Hoe kun je dat vergeten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was mijn middageten vergeten, haarbal.
Niet iedereen heeft elk moment van de dag honger als een Afrikaanquote:
Sow, koekoek.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was pas om 10:15 wakker, hans.
Trol lekker verder joh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen stadsrechten voorover ik weet, dus gewoon een uit de kluiten gewassen dorp
Daarom. Nu etenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elk moment van de dag honger als een Afrikaan
Evans, Welbeck, Shaw, Valencia geblesseerd. Van Persie niet fit..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Pleun2011 het volgende:
Met dat enorme transferbudget van United heeft Lowie er nog niet echt een swingend elftal van gemaakt.
Ik kan dat echt niet. Ik moet eten bij het opstaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niets gegeten. Mag ik wel of niet?
In Afrika hebben ze trek. Wij hebben honger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elk moment van de dag honger als een Afrikaan
Vidal moet nog komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Evans, Welbeck, Shaw, Valencia geblesseerd. Van Persie niet fit..
Dat scheelt wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |