abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143559773
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Tja, Nederland kiest er iedere keer weer zelf voor, je ziet het hier toch ook?

Iedereen mag demonstreren! Oh, behalve extreem-rechts natuurlijk, en ehhh, Wilders, moeten we ook niet willen met zijn allen, en natuurlijk niet demonstreren tegen alles wat naar islam ruikt, want dat is provoceren.

Dat laatste is best jammer, ik wilde een demo houden tegen die dixies hier voor de deur..
Klopt. Je mag geen ene klote meer in Nederland!
En we doen er met zijn allen geen ene ruk tegen, dat is nog het ergste!!
Zonder wrijving geen glans
pi_143559781
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nog niet nee, maar ga jij er vanuit dat die verboden wordt?
Ik niet namelijk!
Nee maar de Pro Patria demo nu in transvaal mag misschien ook doorgaan. Dus je kan nu nog niet zeggen dat er met twee maten wordt gemeten toch ?
pi_143559814
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tot nu is het nog geen enkele partij verboden te demonstreren. Het gaat alleen maar om de plek.
Moet ik je toch even aanspreken, ook jij vond dat bv extreem-rechts niet zou mogen demonstreren.
pi_143559855
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Moet ik je toch even aanspreken, ook jij vond dat bv extreem-rechts niet zou mogen demonstreren.
Ja maar dat vind ik. Wat ik vind vind de wet niet natuurlijk:P
pi_143559858
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, die bende komt er wel hoor, met dank aan de wegkijkers.
Nee, die bende komt er dankzij intolerant en bekrompen Nederland.
pi_143559881
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt. Je mag geen ene klote meer in Nederland!
En we doen er met zijn allen geen ene ruk tegen, dat is nog het ergste!!
Dat valt allemaal ook wel weer mee, maar ik begrijp echt niet dat de overheid denkt het nu zo goed te doen.

Ze steken notabene zelf de lont aan, en staan dan in verbazing te kijken dat de boel ontploft.
pi_143559908
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, die bende komt er dankzij intolerant en bekrompen Nederland.
Beide zijn onjuist.
pi_143559910
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat valt allemaal ook wel weer mee, maar ik begrijp echt niet dat de overheid denkt het nu zo goed te doen.

Ze steken notabene zelf de lont aan, en staan dan in verbazing te kijken dat de boel ontploft.
Laat die boel maar gewoon eens een keer ontploffen ;)
pi_143559916
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat doet de overheid nu dan? Enige wat zij nu hebben gedaan is het verbieden van demo's in de schilderswijk. Ze hebben nog geen demo zelf verboden.
pi_143559959
Nou is het ook een grote kans dat bij een demo bv in transvaal de zelfde reactie zal komen. Dus misschien gaan ze nu wel zeggen dat er gewoon niet meer in woonwijken gedemonstreerd mag worden.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:13:42 #261
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143560036
Interview met Ibrahim Wijbenga, hele goede teksten van deze man.

http://politiek.theposton(...)-ibrahim-wijbenga-2/
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143560038
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Laat die boel maar gewoon eens een keer ontploffen ;)
Hopen op geweld... het is wel duidelijk aan wiens kant je staat.
pi_143560084
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, het wordt tijd dat ze op het binnenhof eens een keer wakker worden ;).
pi_143560146
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat doet de overheid nu dan? Enige wat zij nu hebben gedaan is het verbieden van demo's in de schilderswijk. Ze hebben nog geen demo zelf verboden.
De overheid loopt vijf stappen achter, het was nog klein, de overheid besloot niet in te grijpen en weg te kijken.

Nu moet de overheid doen wat ze 10 augustus in ieder geval hadden moeten doen, de hele route van Pro Patria afzetten en onder controle houden.

Dan haal je de lont er, misschien, een beetje uit.
pi_143560183
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Nee, het wordt tijd dat ze op het binnenhof eens een keer wakker worden ;).
Wat nee? Je zegt dat het hier maar gewoon eens moet ontploffen.
pi_143560208
quote:
7s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Muslim Defence League, stenen gooien, politie bedreigen, knokploegen samenstellen, nee, dan ben je echt op rust en vrede uit.
pi_143560211
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De overheid loopt vijf stappen achter, het was nog klein, de overheid besloot niet in te grijpen en weg te kijken.

Nu moet de overheid doen wat ze 10 augustus in ieder geval hadden moeten doen, de hele route van Pro Patria afzetten en onder controle houden.

Dan haal je de lont er, misschien, een beetje uit.
Waarom zoveel moeite voor een demo als er andere geschiktere plekken zijn ?
En jij weet vast ook dat transvaal niet zoveel verschilt van de schilderswijk.
pi_143560250
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Muslim Defence League, stenen gooien, politie bedreigen, knokploegen samenstellen, nee, dan ben je echt op rust en vrede uit.
Net zulke stompzinnige clubjes als de JDL, de Pro Patria, en ga zo maar door.
pi_143560262
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat ze uit zijn op een confrontatie.
pi_143560322
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En jij weet vast ook dat transvaal niet zoveel verschilt van de schilderswijk.
Waarom wijken? Daar komt het gif vandaan, daar moet je het aanspreken, en op die zondag heeft de wijk duidelijk aangegeven hoe ze erin staan.

Anders kun je net zo goed een demonstratieterrein op de loenense heide maken waar alle demo's in Nederland naar toe moeten, gaat nergens over.
pi_143560340
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja daar lijkt het wel op. Ze moeten die plek hebben. En anders gaan ze naar een wijk er naast die er niet veel anders is.
pi_143560361
quote:
14s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee, om te laten zien dat het Nederlands grondgebied is waar extremisten niet de baas zijn.
pi_143560368
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Waarom wijken? Daar komt het gif vandaan, daar moet je het aanspreken, en op die zondag heeft de wijk duidelijk aangegeven hoe ze erin staan.

Anders kun je net zo goed een demonstratieterrein op de loenense heide maken waar alle demo's in Nederland naar toe moeten, gaat nergens over.
Ik heb het je al eerder gevraagd geloof ik , maar hoezo niet je richten op de politiek die hier verantwoordelijk voor zijn ?
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:24:58 #274
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_143560415
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het je al eerder gevraagd geloof ik , maar hoezo niet je richten op de politiek die hier verantwoordelijk voor zijn ?
De politiek is niet verantwoordelijk voor het feit dat in Nederland mensen ISIS een warm hart toedragen. Wel zou de regering deze lui per direct het land moeten uitzetten natuurlijk, maar dat is een ander verhaal. Je pakt inderdaad het kwaad aan bij de bron, in dit geval waar het vandaan komt. Dus demonstreer je daar. Dat die lui dan een vreedzame demonstratie moeten verstoren door met stenen te gaan gooien zegt alweer genoeg.
pi_143560432
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, om te laten zien dat het Nederlands grondgebied is waar extremisten niet de baas zijn.
En dat doe je dan door een groep extremisten hun zin door te laten drijven? Ja, erg logische gedachtegang!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')