Klopt. Je mag geen ene klote meer in Nederland!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, Nederland kiest er iedere keer weer zelf voor, je ziet het hier toch ook?
Iedereen mag demonstreren! Oh, behalve extreem-rechts natuurlijk, en ehhh, Wilders, moeten we ook niet willen met zijn allen, en natuurlijk niet demonstreren tegen alles wat naar islam ruikt, want dat is provoceren.
Dat laatste is best jammer, ik wilde een demo houden tegen die dixies hier voor de deur..
Nee maar de Pro Patria demo nu in transvaal mag misschien ook doorgaan. Dus je kan nu nog niet zeggen dat er met twee maten wordt gemeten toch ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ga jij er vanuit dat die verboden wordt?
Ik niet namelijk!
Moet ik je toch even aanspreken, ook jij vond dat bv extreem-rechts niet zou mogen demonstreren.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tot nu is het nog geen enkele partij verboden te demonstreren. Het gaat alleen maar om de plek.
Ja maar dat vind ik. Wat ik vind vind de wet niet natuurlijk:Pquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Moet ik je toch even aanspreken, ook jij vond dat bv extreem-rechts niet zou mogen demonstreren.
Nee, die bende komt er dankzij intolerant en bekrompen Nederland.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, die bende komt er wel hoor, met dank aan de wegkijkers.
Dat valt allemaal ook wel weer mee, maar ik begrijp echt niet dat de overheid denkt het nu zo goed te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Je mag geen ene klote meer in Nederland!
En we doen er met zijn allen geen ene ruk tegen, dat is nog het ergste!!
Beide zijn onjuist.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die bende komt er dankzij intolerant en bekrompen Nederland.
Laat die boel maar gewoon eens een keer ontploffenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook wel weer mee, maar ik begrijp echt niet dat de overheid denkt het nu zo goed te doen.
Ze steken notabene zelf de lont aan, en staan dan in verbazing te kijken dat de boel ontploft.
Wat doet de overheid nu dan? Enige wat zij nu hebben gedaan is het verbieden van demo's in de schilderswijk. Ze hebben nog geen demo zelf verboden.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook wel weer mee, maar ik begrijp echt niet dat de overheid denkt het nu zo goed te doen.
Ze steken notabene zelf de lont aan, en staan dan in verbazing te kijken dat de boel ontploft.
Hopen op geweld... het is wel duidelijk aan wiens kant je staat.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat die boel maar gewoon eens een keer ontploffen
Nee, het wordt tijd dat ze op het binnenhof eens een keer wakker wordenquote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hopen op geweld... het is wel duidelijk aan wiens kant je staat.
De overheid loopt vijf stappen achter, het was nog klein, de overheid besloot niet in te grijpen en weg te kijken.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat doet de overheid nu dan? Enige wat zij nu hebben gedaan is het verbieden van demo's in de schilderswijk. Ze hebben nog geen demo zelf verboden.
Wat nee? Je zegt dat het hier maar gewoon eens moet ontploffen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, het wordt tijd dat ze op het binnenhof eens een keer wakker worden.
Muslim Defence League, stenen gooien, politie bedreigen, knokploegen samenstellen, nee, dan ben je echt op rust en vrede uit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hopen op geweld... het is wel duidelijk aan wiens kant je staat.
Waarom zoveel moeite voor een demo als er andere geschiktere plekken zijn ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:16 schreef Kanjer het volgende:
[..]
De overheid loopt vijf stappen achter, het was nog klein, de overheid besloot niet in te grijpen en weg te kijken.
Nu moet de overheid doen wat ze 10 augustus in ieder geval hadden moeten doen, de hele route van Pro Patria afzetten en onder controle houden.
Dan haal je de lont er, misschien, een beetje uit.
Net zulke stompzinnige clubjes als de JDL, de Pro Patria, en ga zo maar door.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Muslim Defence League, stenen gooien, politie bedreigen, knokploegen samenstellen, nee, dan ben je echt op rust en vrede uit.
Omdat ze uit zijn op een confrontatie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite voor een demo als er andere geschiktere plekken zijn ?
Waarom wijken? Daar komt het gif vandaan, daar moet je het aanspreken, en op die zondag heeft de wijk duidelijk aangegeven hoe ze erin staan.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite voor een demo als er andere geschiktere plekken zijn ?
En jij weet vast ook dat transvaal niet zoveel verschilt van de schilderswijk.
Ja daar lijkt het wel op. Ze moeten die plek hebben. En anders gaan ze naar een wijk er naast die er niet veel anders is.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ze uit zijn op een confrontatie.
Nee, om te laten zien dat het Nederlands grondgebied is waar extremisten niet de baas zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:19 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat ze uit zijn op een confrontatie.
Ik heb het je al eerder gevraagd geloof ik , maar hoezo niet je richten op de politiek die hier verantwoordelijk voor zijn ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:21 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Waarom wijken? Daar komt het gif vandaan, daar moet je het aanspreken, en op die zondag heeft de wijk duidelijk aangegeven hoe ze erin staan.
Anders kun je net zo goed een demonstratieterrein op de loenense heide maken waar alle demo's in Nederland naar toe moeten, gaat nergens over.
De politiek is niet verantwoordelijk voor het feit dat in Nederland mensen ISIS een warm hart toedragen. Wel zou de regering deze lui per direct het land moeten uitzetten natuurlijk, maar dat is een ander verhaal. Je pakt inderdaad het kwaad aan bij de bron, in dit geval waar het vandaan komt. Dus demonstreer je daar. Dat die lui dan een vreedzame demonstratie moeten verstoren door met stenen te gaan gooien zegt alweer genoeg.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het je al eerder gevraagd geloof ik , maar hoezo niet je richten op de politiek die hier verantwoordelijk voor zijn ?
En dat doe je dan door een groep extremisten hun zin door te laten drijven? Ja, erg logische gedachtegang!quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:22 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, om te laten zien dat het Nederlands grondgebied is waar extremisten niet de baas zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |