Geloof er niks van dat jij daar bij gaan staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Lekker stenen gooien op neo-nazi's. Ik doe graag mee.
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 18-08-2014 om 16:24:50In Schilderswijk circuleert al een oproep voor 'vreedzame blokkade' tegen 'Mars voor de Vrijheid' in Transvaal reageer retweet
Zegt een 'verslaggever' van de Telegaar. Heeft waarschijnlijk zelf uit zijn duim gezogen om zo het vuurtje weer wat op te kunnen stokenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 18-08-2014 om 16:24:50In Schilderswijk circuleert al een oproep voor 'vreedzame blokkade' tegen 'Mars voor de Vrijheid' in Transvaal reageer retweet
Heb je de tweets van van doorn in dit topic niet gezien ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zegt een 'verslaggever' van de Telegaar. Heeft waarschijnlijk zelf uit zijn duim gezogen om zo het vuurtje weer wat op te kunnen stoken
Zijn er mensen die die van Doorn serieus nemen dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je de tweets van van doorn in dit topic niet gezien ?
Die vent moeten ze helemaal opknopen!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je de tweets van van doorn in dit topic niet gezien ?
Of je leest de tweets even voordat je roept.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zegt een 'verslaggever' van de Telegaar. Heeft waarschijnlijk zelf uit zijn duim gezogen om zo het vuurtje weer wat op te kunnen stoken
Welzeker, ons kent ons, vallen elkaar heus niet af.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die van Doorn serieus nemen dan?
Ja helaas denk ik dat er genoeg mensen zijn die hem serieus nemenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn er mensen die die van Doorn serieus nemen dan?
Racist! Of ehh, facist! Of was het nou extremist!?, nou ja, kies maar.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die vent moeten ze helemaal opknopen!
Laten we die andere demonstratie op het malieveld dan ook lekker verbiedenquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:52 schreef Kanjer het volgende:
https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/501378167148257281
Hahaha, wat een mannetje zeg!
Welnee, gewoon door laten gaan, laat maar zien wat voor vlees we in de kuip hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we die andere demonstratie op het malieveld dan ook lekker verbieden
Ben het met je eens hoor, laat dat even duidelijk zijn!quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:56 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door laten gaan, laat maar zien wat voor vlees we in de kuip hebben.
Buiten dat, gelijke monniken, gelijke kappen, iedereen kan en mag een demo organiseren.
Eigenlijk zouden dus al die partijen toestemming moeten krijgen. Het wordt alleen wel een grote tering bendequote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, laat dat even duidelijk zijn!
Maar ik word een beetje moe van dat geouwehoer van die kamervragen stellen en manier van demo's verbieden op deze manier.
Ik zeg niet dat ze allemaal toestemming moeten krijgen maar ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ze het ene verbieden om de rust en orde te bewaken en het ander doen ze geen flikker aan omdat ze, of niet durven, of omdat ze zoiets hebben van dat kan toch geen kwaad.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dus al die partijen toestemming moeten krijgen. Het wordt alleen wel een grote tering bende
Nja het is toch nog niet bekend of de demo om het malieveld mag doorgaan ?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze allemaal toestemming moeten krijgen maar ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ze het ene verbieden om de rust en orde te bewaken en het ander doen ze geen flikker aan omdat ze, of niet durven, of omdat ze zoiets hebben van dat kan toch geen kwaad.
Beetje meten met 2 maten idee....
Tja, Nederland kiest er iedere keer weer zelf voor, je ziet het hier toch ook?quote:Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, laat dat even duidelijk zijn!
Maar ik word een beetje moe van dat geouwehoer van die kamervragen stellen en manier van demo's verbieden op deze manier.
Nog niet nee, maar ga jij er vanuit dat die verboden wordt?quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja het is toch nog niet bekend of de demo om het malieveld mag doorgaan ?
Maak je geen zorgen, die bende komt er wel hoor, met dank aan de wegkijkers.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden dus al die partijen toestemming moeten krijgen. Het wordt alleen wel een grote tering bende
Tot nu is het nog geen enkele partij verboden te demonstreren. Het gaat alleen maar om de plek.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, Nederland kiest er iedere keer weer zelf voor, je ziet het hier toch ook?
Iedereen mag demonstreren! Oh, behalve extreem-rechts natuurlijk, en ehhh, Wilders, moeten we ook niet willen met zijn allen, en natuurlijk niet demonstreren tegen alles wat naar islam ruikt, want dat is provoceren.
Dat laatste is best jammer, ik wilde een demo houden tegen die dixies hier voor de deur..
Ik ook niet.quote:Op maandag 18 augustus 2014 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar ga jij er vanuit dat die verboden wordt?
Ik niet namelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |