SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk om te lezen dat Eto'o zijn beslissing weer een aantal dagen heeft uitgesteld. Die maakt pas een beslissing als hij op zijn sterfbed ligt, lijkt het.![]()
Ga maar voor die andere 'topspits"quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk om te lezen dat Eto'o zijn beslissing weer een aantal dagen heeft uitgesteld. Die maakt pas een beslissing als hij op zijn sterfbed ligt, lijkt het.![]()
Al een week waardeloze tijdverspilling. Word ik wel een beetje moe van. Als hij niet komt, zit je gewoon in de shit en moet je overhaast te werk gaan, daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga maar voor die andere 'topspits"![]()
Vonk, Boschker, Verhoeven al die oude zakken, ik heb het nooit wat gevonden, straalt niks uit. Of je moet de keepertrainer ontslaan, want die heb je dan iig niet meer nodig.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Dat is niet zo, zoals steeds vermeld "schaakt" Overmars op meerdere borden, dan is het niet zo onprettig als alle aandacht naar die ene speler gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al een week waardeloze tijdverspilling. Word ik wel een beetje moe van. Als hij niet komt, zit je gewoon in de shit en moet je overhaast te werk gaan, daar hou ik niet van.![]()
En wie moet dat zijn? 99% van de topspitsen komen toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ga maar voor die andere 'topspits"“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Geen idee maar dat staat toch in de berichtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
En wie moet dat zijn? 99% van de topspitsen komen toch niet.twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 02:04:56<< om niet te worden verrast door late afwijzing van Eto'o schaakt #Ajax op meerdere borden. Er komt zeker een (top)spits bij. Liefst Eto'o reageer retweet
![]()
Ach, als we alle transferberichten waar waren, worden we fluitend kampioenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar dat staat toch in de berichten“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Dat worden we sowieso wel, fluitend is nog even afwachtenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ach, als we alle transferberichten waar waren, worden we fluitend kampioen![]()
Robert Mührenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar dat staat toch in de berichtentwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 02:04:56<< om niet te worden verrast door late afwijzing van Eto'o schaakt #Ajax op meerdere borden. Er komt zeker een (top)spits bij. Liefst Eto'o reageer retweet
![]()
Ik ben benieuwd wie er nog meer in beeld zijn, als Eto'o al op het lijstje staat kan daar ook zo maar een andere goede spits op staan![]()
Ik hoop het maar vrees van nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:14 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben benieuwd wie er nog meer in beeld zijn, als Eto'o al op het lijstje staat kan daar ook zo maar een andere goede spits op staan![]()
Gewoon Zlatan terug.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er valt nu in ieder geval weinig uit te sluiten, misschien halen we Falcao nog ff binnenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bakkie Chinees erbijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Alsof Overmars nu bij de telefoon wacht op Eto'o en verder niets doet![]()
![]()
Lees in the Guardian bij de verwachtingen voor komend seizoen vaak dat ze enthousiast zijn over Bojan naar Stoke. Die hebben kennelijk ook niet gekeken naar de eredivisie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft wel een goede voorbereiding gehad bij Stokequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef Monolith het volgende:
Lees in the Guardian bij de verwachtingen voor komend seizoen vaak dat ze enthousiast zijn over Bojan naar Stoke. Die hebben kennelijk ook niet gekeken naar de eredivisie.![]()
Nee echt totaal nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bendtner vond ik altijd wel een geschikte spits voor Ajax, maar die is nu toch al naar Wolfsburg.![]()
![]()
Duarte weer niet bij de selectie. Dat is dus wel het einde voor hem. Maar goed, zoals hij afgelopen week bij Jong Ajax speelde gaat hij zelfs daar zijn basisplek verliezen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Sja wat moet je daar nou van zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
Duarte weer niet bij de selectie. Dat is dus wel het einde voor hem. Maar goed, zoals hij afgelopen week bij Jong Ajax speelde gaat hij zelfs daar zijn basisplek verliezen.
![]()
![]()
Dat hij uiteindelijk gewoon te kort is gekomen. Miskoop, jammer genoeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja wat moet je daar nou van zeggenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Het was natuurlijk sowieso een breedte aankoop.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt het wel op. Al heeft hij ook wel amper een echte kans gehad imo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat hij uiteindelijk gewoon te kort is gekomen. Miskoop, jammer genoeg.![]()
Ik vond hem een prima aanspeelpunt bij Arsenal en Denemarken. Kon ook best redelijk meevoetballen. Maar jij vindt hem verschrikkelijk?quote:![]()
Afschuwelijk matige speler die kerel kon nog niet scoren voor een lege goal en is overal door de mand gezakt. We mogen blij zijn dat hij niet bij Ajax speelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vond hem een prima aanspeelpunt bij Arsenal en Denemarken. Kon ook best redelijk meevoetballen. Maar jij vindt hem verschrikkelijk?![]()
Tja, door de mand gezakt. Hij is niet de onbetwiste topspits van Arsenal geworden, maar echt door de mand gezakt wil ik niet zeggen. En voor leeg doel missen ... dat hebben ze allemaal wel eens gedaan. Maar goed, hij komt toch niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afschuwelijk matige speler die kerel kon nog niet scoren voor een lege goal en is overal door de mand gezakt. We mogen blij zijn dat hij niet bij Ajax speelt.![]()
Duarte heeft toevallig een keer een leuke helft tegen Milan gespeeld, voor de rest louter matige tot dramatische wedstrijden. Duur geintje.![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, door de mand gezakt. Hij is niet de onbetwiste topspits van Arsenal geworden, maar echt door de mand gezakt wil ik niet zeggen. En voor leeg doel missen ... dat hebben ze allemaal wel eens gedaan. Maar goed, hij komt toch niet.
Comedy capers is er niks bij![]()
valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Comedy capers is er niks bij![]()
jammer maar was hij zo duur dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Duarte heeft toevallig een keer een leuke helft tegen Milan gespeeld, voor de rest louter matige tot dramatische wedstrijden. Duur geintje.![]()
valt wel mee dus al is het snel te duur als een speler ondermaats presteert, die zal voor 1 september nog wel vertrekkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Naar verluidt 2,5 miljoen + 1 miljoen aan bonussen.![]()
Een deal met Heerenveen zou ideaal zijn, maar lijkt niet erg realistisch helaas.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee dus al is het snel te duur als een speler ondermaats presteert, die zal voor 1 september nog wel vertrekken![]()
Christusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Telegraaf
![]()
Ik denk dat Eto'o ergens in maart wel een beslissing heeft genomen![]()
![]()
IlanWat een legende
Ik ben blij dat hij rustig wordt gebrachtI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Toch mooi dat hij in drie jaar 3 wedstrijden gespeeld heeft. Best netjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:55 schreef Seam het volgende:
IlanWat een legende
Ik ben blij dat hij rustig wordt gebracht
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Beeld is prima hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:32 schreef j95 het volgende:
Zijn er mensen die via Fox kijken? Is het beeld bij jullie ook zo beroerd?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Kijk je niet op 1 dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:36 schreef j95 het volgende:
[..]
Sucks. Fox Sports 3 4 en 5 zijn bij mij echt internetstream kwaliteithttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Je krijgt niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt Zivkovic nog even een goltje vandaag, kan hem wel helpen.Oh.![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit lekker vol bij dat Fortuna trouwens, man man man
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Krijg je met een groot stadion voor JL begrippen. Bij Telstar zou het met 3000 man vol lijken....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit lekker vol bij dat Fortuna trouwens, man man man
Wanneer gaan ze die 'jong' teams eens eruit halen, competitievervalsing ten top.![]()
Eens met je laatste zin, slaat nergens op voor die competitie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Krijg je met een groot stadion voor JL begrippen. Bij Telstar zou het met 3000 man vol lijken....
Wanneer gaan ze die 'jong' teams eens eruit halen, competitievervalsing ten top.
Kan er dit jaar eigenlijk al gedegradeerd worden uit de Jupiler League?Oh.![]()
Transfertje in winterstopquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Duarte weer veruit de slechtste.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, vanuit de topklasse wilt er niemand promoveren. Jammer, had het een stuk leuker gemaakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens met je laatste zin, slaat nergens op voor die competitie.
Kan er dit jaar eigenlijk al gedegradeerd worden uit de Jupiler League?
Over 2 weken treffen JL ploegen weer een totaal ander team en zitten Veltman en co bij Ajax 1.![]()
Ik dacht dat er vanaf volgend seizoen een promotieplicht kwam met lagere eisen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:57 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Nee, vanuit de topklasse wilt er niemand promoveren. Jammer, had het een stuk leuker gemaakt.
Over 2 weken treffen JL ploegen weer een totaal ander team en zitten Veltman en co bij Ajax 1.Oh.![]()
Jij wil beweren dat hier 3000 man in zitten?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:53 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Krijg je met een groot stadion voor JL begrippen. Bij Telstar zou het met 3000 man vol lijken....
Wanneer gaan ze die 'jong' teams eens eruit halen, competitievervalsing ten top.Dan zou één op de vier stoeltjes bezet moeten zijn.
![]()
Daar was dit jaar al sprake van maar ze krijgen het maar niet voor elkaar om het voor topklasse teams aantrekkelijk te maken om te promoveren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er vanaf volgend seizoen een promotieplicht kwam met lagere eisen.Nee geen idee hoeveel er zitten, zal inderdaad iets minder zijn. Was meer een voorbeeld, bij Fortuna lijkt het met 5000 man nog niet vol. Ook niemand krijgt bij Fortuna het uitvak (1200) vol.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat hier 3000 man in zitten?Dan zou één op de vier stoeltjes bezet moeten zijn.
Alleen MVV en wellicht Roda.
Lekker, rood!![]()
Dat Achilles meteen in de financiële problemen kwam vorig jaar en ook niet echt kon presteren hielp ook niet mee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:04 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Daar was dit jaar al sprake van maar ze krijgen het maar niet voor elkaar om het voor topklasse teams aantrekkelijk te maken om te promoveren.
Maar toch bizar dat het in elk land georganiseerd kan worden, behalve in Nederland.Oh.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:05:27Terechte rode kaart Bazoer tijdens #foraja. Maar #knvb doe wat aan dat pedante gedrag scheidsrechter #Oostrom. #geenpersoonlijkheid reageer retweet
![]()
![]()
Kan iemand een stream van Jong Ajax DM'en? Janmetdekorteachternaam.com doet het niet en op firstrow wordt 't niet uitgezonden.![]()
![]()
Ditquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand een stream van Jong Ajax DM'en? Janmetdekorteachternaam.com doet het niet en op firstrow wordt 't niet uitgezonden.![]()
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
Komt op FOXquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
Bedankt, is die grap ook weer gemaakt. Wat moesten we zonder je.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1![]()
De weinige keren dat ik via een stream moet kijken weet ik weer precies waarom ik Fox heb, hou toch op met die ellende en neem een abonnementquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt, is die grap ook weer gemaakt. Wat moesten we zonder je.![]()
Heeft ook te maken dat je in lagere divisies in bijvoorbeeld Engeland nog steeds full prof bent. Terwijl dat in Nederland maar in 2 divisies is. Heeft gewoon alles met geld te maken dat dit niet te realiseren valt, ook volgend jaar niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat Achilles meteen in de financiële problemen kwam vorig jaar en ook niet echt kon presteren hielp ook niet mee.
Maar toch bizar dat het in elk land georganiseerd kan worden, behalve in Nederland.![]()
Neem gewoon FOX en stel je niet aanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bedankt, is die grap ook weer gemaakt. Wat moesten we zonder je.![]()
![]()
Ik heb geen digitale tv en om nou alleen voor de voetbal én digitenne én Fox te kopen is me te duur. Maar het is wel echt aids als je een kleine wedstrijd wil kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik via een stream moet kijken weet ik weer precies waarom ik Fox heb, hou toch op met die ellende en neem een abonnement![]()
![]()
In België lukt het toch ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat je in lagere divisies in bijvoorbeeld Engeland nog steeds full prof bent. Terwijl dat in Nederland maar in 2 divisies is. Heeft gewoon alles met geld te maken dat dit niet te realiseren valt, ook volgend jaar niet.Oh.![]()
Internetabonnement?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale tv en om nou alleen voor de voetbal én digitenne én Fox te kopen is me te duur. Maar het is wel echt aids als je een kleine wedstrijd wil kijken.
Als je een maat hebt met bijv Ziggo kan je zelfs op zijn account kijken![]()
Denk ook dat de meeste spelers in de topklasse geen zin hebben om een goede baan op te geven om JL te spelen voor minder geld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat je in lagere divisies in bijvoorbeeld Engeland nog steeds full prof bent. Terwijl dat in Nederland maar in 2 divisies is. Heeft gewoon alles met geld te maken dat dit niet te realiseren valt, ook volgend jaar niet.![]()
Maar het ironische is dat veel spelers in de Top- en hoofdklasse goed verdienen aan het voetbal, soms zelfs meer dan de onderste helft Jupiler League.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Heeft ook te maken dat je in lagere divisies in bijvoorbeeld Engeland nog steeds full prof bent. Terwijl dat in Nederland maar in 2 divisies is. Heeft gewoon alles met geld te maken dat dit niet te realiseren valt, ook volgend jaar niet.![]()
Ooit gehoord van internet abonnement?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb geen digitale tv en om nou alleen voor de voetbal én digitenne én Fox te kopen is me te duur. Maar het is wel echt aids als je een kleine wedstrijd wil kijken.![]()
Tweet is al weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:05 schreef Heeinz het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:05:27Terechte rode kaart Bazoer tijdens #foraja. Maar #knvb doe wat aan dat pedante gedrag scheidsrechter #Oostrom. #geenpersoonlijkheid reageer retweet
![]()
Spelers maken nog wel vaak een transfer van topklasse naar JL. Vooral als ze nog jong zijn. Misschien niet meteen vooruit op salaris maar je kunt wel doorgroeien naar eventueel Eredivisie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Denk ook dat de meeste spelers in de topklasse geen zin hebben om een goede baan op te geven om JL te spelen voor minder geld.Zeker, dan zou ik ook lekker in de Topklasse blijven als je al wat ouder bent. Vergeet niet dat teams in de Topklasse geen stadion hebben en dus erg weinig uitgaven.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het ironische is dat veel spelers in de Top- en hoofdklasse goed verdienen aan het voetbal, soms zelfs meer dan de onderste helft Jupiler League.![]()
Maar spelen ook veel oudere spelers in de topklasse die lekker voetballen en een leuke baan hebben. Die hebben ook geen uitzicht op evt Eredivisie ofzo, dus die vinden het wel best.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:14 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Spelers maken nog wel vaak een transfer van topklasse naar JL. Vooral als ze nog jong zijn. Misschien niet meteen vooruit op salaris maar je kunt wel doorgroeien naar eventueel Eredivisie.
[..]
Zeker, dan zou ik ook lekker in de Topklasse blijven als je al wat ouder bent. Vergeet niet dat teams in de Topklasse geen stadion hebben en dus erg weinig uitgaven.![]()
Dat bedoel ik ook. Dan ga je niet het risico nemen om je baan om te geven en full prof te worden in de JL en minder te verdienen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:15 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar spelen ook veel oudere spelers in de topklasse die lekker voetballen en een leuke baan hebben. Die hebben ook geen uitzicht op evt Eredivisie ofzo, dus die vinden het wel best.![]()
Daarom verplichte promotie instellen, zo snel mogelijk. Dan krijg je een groepje clubs die gaan jojo'en tussen de Topklasse en de Jupiler League en daar verbetert het niveau in beide van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dan ga je niet het risico nemen om je baan om te geven en full prof te worden in de JL en minder te verdienen.![]()
Dus dat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:16 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dan ga je niet het risico nemen om je baan om te geven en full prof te worden in de JL en minder te verdienen.![]()
Die gaan straks matten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Becker en Zivkovic hebben niet echt een klik.![]()
Gewoon net als in Engeland, drie ploegen promoveren en drie ploegen degraderen. Beide kampioenen van de Topklasse promoveren en play-off tussen de nummers 2.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daarom verplichte promotie instellen, zo snel mogelijk. Dan krijg je een groepje clubs die gaan jojo'en tussen de Topklasse en de Jupiler League en daar verbetert het niveau in beide van.Oh.![]()
Precies.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon net als in Engeland, drie ploegen promoveren en drie ploegen degraderen. Beide kampioenen van de Topklasse promoveren en play-off tussen de nummers 2.En dan de Jong-teams er uit, want dit is echt pure competitievervalsing.
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies.En dan de Jong-teams er uit, want dit is echt pure competitievervalsing.
Oh.![]()
Die Haagse smeris mag opzouten.
Becker mag Zivkovic gaan zoeken.
Ajax is ondanks rode kaart nog steeds beter.
Duarte is kudt
Gr grhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Nee... Goed leerschool voor deze teams.. In Spanje en Duitsland doen ze het ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies.En dan de Jong-teams er uit, want dit is echt pure competitievervalsing.
![]()
Voor Ajax, PSV en Twente is het natuurlijk briljant. Maar voor de rest van de Jupiler League slaat het nergens op. De ene week sta je tegen Ajax A1 te ballen en de week er op tegen een team met Cillessen, Veltman, Zivkovic enzovoorts, bij wijze van spreken. Het gebeurt wel eens dat de basis van Jong Ajax op 8 posities verschilt ten opzichte van eerdere duels. En er zijn juist zo gigantisch veel regels over transferbeleid om dit tegen te houden. Dus in mijn ogen moet Jong Ajax óf een zo veel mogelijk losse club worden waarvan spelers alleen naar Ajax kunnen in de winter- en zomerperiode, óf ze moeten uit de Jupiler League.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee... Goed leerschool voor deze teams.. In Spanje en Duitsland doen ze het ook![]()
Rode kaart terecht of onterecht?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:21 schreef gazhims3lv het volgende:
Die Haagse smeris mag opzouten.
Becker mag Zivkovic gaan zoeken.
Ajax is ondanks rode kaart nog steeds beter.
Duarte is kudt
Gr gr![]()
Je zult maar tegen Jong Ajax spelen met veel Ajax 1 spelers en verliezen en dan de play-offs voor promotie mislopen op 1 punt terwijl teams boven je tegen Ajax A1 hebben gespeeld.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor Ajax, PSV en Twente is het natuurlijk briljant. Maar voor de rest van de Jupiler League slaat het nergens op. De ene week sta je tegen Ajax A1 te ballen en de week er op tegen een team met Cillessen, Veltman, Zivkovic enzovoorts, bij wijze van spreken. Het gebeurt wel eens dat de basis van Jong Ajax op 8 posities verschilt ten opzichte van eerdere duels. En er zijn juist zo gigantisch veel regels over transferbeleid om dit tegen te houden. Dus in mijn ogen moet Jong Ajax óf een zo veel mogelijk losse club worden waarvan spelers alleen naar Ajax kunnen in de winter- en zomerperiode, óf ze moeten uit de Jupiler League.![]()
![]()
Bazoer was iets te laat maar rood was het absoluut niet. Normaal gesproken is dit altijd geel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Rode kaart terecht of onterecht?http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dat was vorig seizoen letterlijk gebeurd toch? Volgens mij met Volendam of zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:28 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Je zult maar tegen Jong Ajax spelen met veel Ajax 1 spelers en verliezen en dan de play-offs voor promotie mislopen op 1 punt terwijl teams boven je tegen Ajax A1 hebben gespeeld.![]()
Dat wordt dit seizoen echt wel minder. Nu de wedstrijden van Jong niet meer tijdens interlandperiodes plaatsvinden wordt de basis 75% hetzelfde...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor Ajax, PSV en Twente is het natuurlijk briljant. Maar voor de rest van de Jupiler League slaat het nergens op. De ene week sta je tegen Ajax A1 te ballen en de week er op tegen een team met Cillessen, Veltman, Zivkovic enzovoorts, bij wijze van spreken. Het gebeurt wel eens dat de basis van Jong Ajax op 8 posities verschilt ten opzichte van eerdere duels. En er zijn juist zo gigantisch veel regels over transferbeleid om dit tegen te houden. Dus in mijn ogen moet Jong Ajax óf een zo veel mogelijk losse club worden waarvan spelers alleen naar Ajax kunnen in de winter- en zomerperiode, óf ze moeten uit de Jupiler League.
Menig - Zivkovic - Becker
Duarte - Bazoer - ...
Owusu - ... - ... - Ligeon/Van Rhijn
Alblas/Mous
Dat is gewoon een prima JL-ploeg![]()
Als je niet kan winnen van Jong Ajax met een paar jongens van Ajax 1 heb je niks te zoeken in de eredivisie. Weg met zulke pauper clubjes.![]()
Fortuna heeft toen op de laatste speeldag de play offs bereikt door een beter doelsaldo te hebben dan Volendam. Maar ik weet niet tegen welke 'Jong' teams Volendam toen heeft gespeeld in het seizoen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was vorig seizoen letterlijk gebeurd toch? Volgens mij met Volendam of zo.
Fortuna speelde echter vorig seizoen ook uit tegen Jong Ajax waar een aantal Ajax 1 spelers meededen. Wonnen toen met 0-3.![]()
Vorige week speelden Cillessen en Veltman mee. En het probleem is natuurlijk niet alleen Ajax, bij Twente en vooral PSV gaat het precies zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt dit seizoen echt wel minder. Nu de wedstrijden van Jong niet meer tijdens interlandperiodes plaatsvinden wordt de basis 75% hetzelfde...
Duarte - Bazoer - ...
Alblas/Mous
Als je genoeg punten haalt om te promoveren mag je promoveren. Zo simpel ligt het, niet "of je er iets in te zoeken hebt". En als jij tegen een totaal ander Jong Ajax speelt dan de teams boven je is dat gewoon oneerlijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je niet kan winnen van Jong Ajax met een paar jongens van Ajax 1 heb je niks te zoeken in de eredivisie. Weg met zulke pauper clubjes.![]()
Stel dat dat zo is, dan is Telstar toch enorm benadeeld juist?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wordt dit seizoen echt wel minder. Nu de wedstrijden van Jong niet meer tijdens interlandperiodes plaatsvinden wordt de basis 75% hetzelfde...
Duarte - Bazoer - ...
Alblas/Mous
![]()
Lekkere redenatie. 5 spelers van de kampioen van Nederland is gewoon de helft van je team. Ga toch weg joh.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
belachelijke rode kaart trouwens. Ook die statistiek van 9 rode kaarten sinds jong ajax in de jupiler league zit. Zijn de rode kaarten nou echt terecht, of willen de scheidsrechters iets bewijzen?![]()
Niet allemaal terecht, maar je ziet wel dat Jong Ajax soms domme fouten maakt die puur door het gebrek aan ervaring komen. Speler zijn zó enthousiast dat ze soms iets te onbezonnen spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef Ooku het volgende:
belachelijke rode kaart trouwens. Ook die statistiek van 9 rode kaarten sinds jong ajax in de jupiler league zit. Zijn de rode kaarten nou echt terecht, of willen de scheidsrechters iets bewijzen?![]()
Fortuna vandaag ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stel dat dat zo is, dan is Telstar toch enorm benadeeld juist?![]()
![]()
Alleen Van Rhijn en Veltman spelen normaal basis in het eerste. Valt mee dus.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Misschien voor de clubs ja maar voor mij als kijker wilt ik gewoon goeie teams zien. Als je dan niet van Jong Ajax kan winnen omdat ze een paar extra spelers hebben die nog ritme op moeten doen lijkt het mij niks.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je genoeg punten haalt om te promoveren mag je promoveren. Zo simpel ligt het, niet "of je er iets in te zoeken hebt". En als jij tegen een totaal ander Jong Ajax speelt dan de teams boven je is dat gewoon oneerlijk.![]()
Halve defensie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Van Rhijn en Veltman spelen normaal basis in het eerste. Valt mee dus.
Anyway, het is gewoon oneerlijk voor die teams.![]()
Wat een totale onzin zeg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien voor de clubs ja maar voor mij als kijker wilt ik gewoon goeie teams zien. Als je dan niet van Jong Ajax kan winnen omdat ze een paar extra spelers hebben die nog ritme op moeten doen lijkt het mij niks.![]()
Alsof de prestaties van een club afhangen van één wedstrijd. En sowieso, er is een reden dat de spelers van Ajax 1 niet bij Telstar en Almere spelen: ze zijn véél beter.
![]()
Ja, zij hebben pech dat er spelers meededen die minuten moesten maken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Stel dat dat zo is, dan is Telstar toch enorm benadeeld juist?
Maar dat kan je ook vergelijken met blessures, als er wat blessures zijn bij Fortuna spelen ze nu ook met een zwakker team tegen een ander JL-ploeg terwijl ze de week daarop met een beter elftal spelen tegen een ander club.. Er zullen altijd wat mutaties zijn in een basisopstelling![]()
Zivkovic vind ik ook geen JL speler, net zoals Duarte en Denswil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Van Rhijn en Veltman spelen normaal basis in het eerste. Valt mee dus.![]()
Maar op dit moment ook geen Ajax 1 materiaal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Zivkovic vind ik ook geen JL speler, net zoals Duarte en Denswil.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is niet te vermijden. Maar Jong Ajax vervangt soms vrijwel alle spelers. Achilles won vorig seizoen van Jong Ajax en verloor de terugwedstrijd. 9 spelers van Ajax waren anders.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, zij hebben pech dat er spelers meededen die minuten moesten maken.
Maar dat kan je ook vergelijken met blessures, als er wat blessures zijn bij Fortuna spelen ze nu ook met een zwakker team tegen een ander JL-ploeg terwijl ze de week daarop met een beter elftal spelen tegen een ander club.. Er zullen altijd wat mutaties zijn in een basisopstelling![]()
![]()
Zivkovic zal spelen tegen vrijwel ieder JL-club dus dat is geen argument. Duarte is te slecht voor het eerste. Zal ook jaartje in JL te zien zijn..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Zivkovic vind ik ook geen JL speler, net zoals Duarte en Denswil.Dat kwam door een interlandperiode. Dat is nu beter geregeld... Vorig seizoen was ook een leermoment voor de KNVB.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is niet te vermijden. Maar Jong Ajax vervangt soms vrijwel alle spelers. Achilles won vorig seizoen van Jong Ajax en verloor de terugwedstrijd. 9 spelers van Ajax waren anders.![]()
Dat geheel terzijde. Bij een AZ of Feyenoord zouden ze allemaal in de basis staan, dat is nog steeds veel te goed voor de JL.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op dit moment ook geen Ajax 1 materiaal.![]()
Ow klopt hoor. Maar dat is niet het probleem van Ajax.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Dat geheel terzijde. Bij een AZ of Feyenoord zouden ze allemaal in de basis staan, dat is nog steeds veel te goed voor de JL.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat ze niet goed genoeg voor Ajax 1 zijn prima, maar bij alle andere topclubs in de Eredivisie zouden ze basis staan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zivkovic zal spelen tegen vrijwel ieder JL-club dus dat is geen argument. Duarte is te slecht voor het eerste. Zal ook jaartje in JL te zien zijn..![]()
Ik snap trouwens waarom ze Zivkovic in de luwte houden, maar hij heeft vorig seizoen wel bewezen dat hij het niveau van de Eredivisie makkelijk aan kan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar op dit moment ook geen Ajax 1 materiaal.![]()
Qua speelstijl gaat die nog moeten wennenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap trouwens waarom ze Zivkovic in de luwte houden, maar hij heeft vorig seizoen wel bewezen dat hij het niveau van de Eredivisie makkelijk aan kan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Is al bezig hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Laten die paardenlullen van Fox Sports de tweede helft niet zien?!!
Wat is deze![]()
Ja, maar totaal nog niet geschikt als spits in het Ajax systeem. Vandaar ook 1 jaar wennen bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap trouwens waarom ze Zivkovic in de luwte houden, maar hij heeft vorig seizoen wel bewezen dat hij het niveau van de Eredivisie makkelijk aan kan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja fair enough, maar dan moet je niet doen alsof hij op Juup-niveau zit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, maar totaal nog niet geschikt als spits in het Ajax systeem. Vandaar ook 1 jaar wennen bij Jong Ajax.![]()
Wil je even aanwijzen waar ik dat zei?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja fair enough, maar dan moet je niet doen alsof hij op Juup-niveau zit.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
FS3quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar? Op FS1 is Jan Jood er![]()
Het gaat erom dat hij niet volgende week wordt vervangen door een spits van A1.. Elk club in JL zal Zivkovic op het veld zien wanneer ze spelen tegen Jong Ajax...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja fair enough, maar dan moet je niet doen alsof hij op Juup-niveau zit.![]()
Als dat waar is heb je natuurlijk gelijk. Maar ik moet het eerst nog maar eens zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hij niet volgende week wordt vervangen door een spits van A1.. Elk club in JL zal Zivkovic op het veld zien wanneer ze spelen tegen Jong Ajax...![]()
Hoevaak hebben dat soort talentjes het echt laten zien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ziyech dus naar Twente en wij moeten het maar met middelmaat doen
Bijna nooit![]()
Boehoe. Snif snif, huil huil.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ziyech dus naar Twente en wij moeten het maar met middelmaat doen![]()
Goed moment voor je om over te stappen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ziyech dus naar Twente en wij moeten het maar met middelmaat doenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Hoe vaak heeft die middelmaat bij ons het niet laten zien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoevaak hebben dat soort talentjes het echt laten zien?
Bijna nooit
Elke week zowat![]()
![]()
De meeste niet nee. Tot je ineens een Suarez in je team hebt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hoevaak hebben dat soort talentjes het echt laten zien?
Bijna nooit![]()
![]()
Ik hou me vast aan die paar leuke spelers die Ajax nog heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Goed moment voor je om over te stappen.![]()
Sereroquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hou me vast aan die paar leuke spelers die Ajax nog heeft.
Oh.![]()
Hij is ook 12.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:48 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe oud is die scheids? Hij lijkt wel 12![]()
Nou nou sow sow twee mensen met een rare naam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Is half Fortuna Turks ofzo? Kaya op doel, Fatih voorin![]()
Ze zijn nu met 10 man dus percentage Turken is gestegenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou nou sow sow twee mensen met een rare naam.![]()
Het is wat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Turan is een verdediger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Van Rhijn weer fit dus Ligeon gaat nog wel weg denk ik. Owusu houdt zich prima staande en Tete zit nog voor hem.![]()
nog bezig eiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:00 schreef j95 het volgende:
Hoeveel is het nou geworden? Zat bij West Ham![]()
Fox 3 Jong Ajaxquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:01 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja man. Op Fox 1 opeens iets heel anders nu![]()
Fortuna had 3 keer rood moeten hebben, echt een stel debielen, lijkt gewoon alsof ze het expres doen![]()
Tief op joh. Als je dit rood vind.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fortuna had 3 keer rood moeten hebben, echt een stel debielen, lijkt gewoon alsof ze het expres doen![]()
![]()
Als die gast Veltman iets beter raakt ben je hem de rest van het seizoen kwijt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:03 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Tief op joh. Als je dit rood vind.![]()
Als Als Als.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als die gast Veltman iets beter raakt ben je hem de rest van het seizoen kwijt.![]()
Die wel, deze niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die trap tegen Zivkogod van achter mocht ook rood zijn![]()
Die scheids is zon mongool he, hele wedstrijd naar de klote geholpen.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dit ook bij die uitbalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:04 schreef Gruisman het volgende:
Die kop van de scheidsrechteronzekerheid straalt er vanaf
![]()
![]()
Ja lekker kampioen worden en promoveren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef PicoMMP het volgende:
Almere ff niet winnen, dan staan we bovenaan![]()
ONEE, DAT KAN NIET. MUWHAHAHAHA![]()
Almere is wel een tof ploegje dit seizoen. Voetballend sterk onder niemand minder dan Fred Grim.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:06 schreef PicoMMP het volgende:
Almere ff niet winnen, dan staan we bovenaan![]()
![]()
Wel prijzengeld innen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:07 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Ja lekker kampioen worden en promoveren.
ONEE, DAT KAN NIET. MUWHAHAHAHA![]()
![]()
Volgende week twee wedstrijden voor Jong Ajax. Thuis tegen Volendam op vrijdag en op maandag uit naar Achilles '29
Volendam is niet zo super als twee seizoenen geleden en Achilles hoort winst te zijn. Ik zeg 12 uit 4.![]()
Jong PSV en Jong Twente even 2 en 3 eindigen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Ralluff het volgende:
[..]
De schaal uitreiken aan de nummer 2.
Schaal uitreiken aan de nummer 4
Oh.![]()
Wel weer een ander team dan vandaag denk ik zoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week twee wedstrijden voor Jong Ajax. Thuis tegen Volendam op vrijdag en op maandag uit naar Achilles '29
Volendam is niet zo super als twee seizoenen geleden en Achilles hoort winst te zijn. Ik zeg 12 uit 4.
Oh.![]()
Nummers 6 tot 13 play offs voor promotiequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jong PSV en Jong Twente even 2 en 3 eindigen.
Schaal uitreiken aan de nummer 4![]()
![]()
Wat een onzin ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Nummers 6 tot 13 play offs voor promotie
Oh.![]()
Hoort imo gewoon 1+2 promoveren en 3 t/m 6 play offs te zijn.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:10 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Nummers 6 tot 13 play offs voor promotie![]()
Dus dat Jong Ajax kan promoveren?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort imo gewoon 1+2 promoveren en 3 t/m 6 play offs te zijn.![]()
Zoals in Engeland ja. En gewoon laatste drie uit de Eredivisie meteen degraderenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort imo gewoon 1+2 promoveren en 3 t/m 6 play offs te zijn.Oh.![]()
Precies. Daarom die 'jong' teams eruit bonjouren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoort imo gewoon 1+2 promoveren en 3 t/m 6 play offs te zijn.![]()
los daarvan moet het promotiesysteem andersquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:15 schreef Ralluff het volgende:
[..]
Precies. Daarom die 'jong' teams eruit bonjouren.![]()
Nieuwe Lukoki's/de Sa'squote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Becker, Menig en Acolatse zien echt niemand staan.
Oh.![]()
Zou beter zijn ja. Willem || ook 3 jaar geleden als nummer 7 ofzo gepromoveerd..quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
los daarvan moet het promotiesysteem anders![]()
idd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Becker, Menig en Acolatse zien echt niemand staan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niet altijd mogelijk pik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik via een stream moet kijken weet ik weer precies waarom ik Fox heb, hou toch op met die ellende en neem een abonnement"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Al 6 keer mogen vissenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
Nu even kijken naar onze toekomstige tweede keeper Jelle
Ik ben inmiddels overleden![]()
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
van ronde 1 tot 34 1e wordt wel lastig. Of we moeten 5-0 winnen morgen.
Maar Ajax is best matig als ze eerste staan. Liever tweede dan.![]()
12:30quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:41 schreef Heeinz het volgende:
Weer zin in morgenWel altijd een lastige pot
![]()
![]()
WZJAWZDBquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap op voorsprong tegen Almere.
Jong Ajax op doelsaldo nu bovenaan![]()
Van der Hoorn lijkt me, Blind misschien linkshalfquote:Op zondag 17 augustus 2014 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of De Boer kiest voor Van der Hoorn of Viergever.![]()
De Boer is vrij principieel met rechtsbenige en linksbenige verdedigers. Lijkt me dus dat het Van der Hoorn wordt. Wel benieuwd of ie Viergever en Blind beiden op het middenveld laat spelen. En of Klaassen dan naar de spits schuift. Als het geval is, wordt het echt Siem de Jong 2.0.![]()
Denk niet dat hij Milik er zo snel uithaalt.quote:Op zondag 17 augustus 2014 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boer is vrij principieel met rechtsbenige en linksbenige verdedigers. Lijkt me dus dat het Van der Hoorn wordt. Wel benieuwd of ie Viergever en Blind beiden op het middenveld laat spelen. En of Klaassen dan naar de spits schuift. Als het geval is, wordt het echt Siem de Jong 2.0.![]()
Ik ook niet, ik zie eerder Serero op de bankquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk niet dat hij Milik er zo snel uithaalt.![]()
Punt naar voren of blind vooruit?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Even in de vitrine zetten. Gaat er twee maken.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling
Cillessen,
Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen,
Klaassen, Viergever, Blind,
Schöne, Sigthórsson, Kishna
[ afbeelding ]
Niets mis mee."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik snap alleen Viergever op CVM niet.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
De opstelling
Cillessen,
Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen,
Klaassen, Viergever, Blind,
Schöne, Sigthórsson, Kishna
[ afbeelding ]![]()
Drie MCL-spelers die je niet opstelt. Duarte ben je niet tevreden over dus gooi je 'm naar Jong Ajax, Serero ook niet tevreden over en Andersen ook niet.
Wat wil hij hiermee bereiken?![]()
Alsof serero of duarte voor veel meer gevaar zouden zorgen dan blind.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Eeuwige fout van De Boer door zogenaamd op zekerheid te spelen met sterke, 'hardwerkende' voetballers.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie MCL-spelers die je niet opstelt. Duarte ben je niet tevreden over dus gooi je 'm naar Jong Ajax, Serero ook niet tevreden over en Andersen ook niet.
Frank wil dat ik mijn afstandsbediening opvreet als ontbijtquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwoah, punt naar voren en inschuivende blind of viergever kan best werken. Moeite van t proberen waard.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Mag ik het zeggen? Mag ik het zeggen?
Hakim Ziyech.
Verhuur Lerin Duarte nou, die jongen schiet hier niets mee op.
Doe iets met Serero of Andersen.
Haal Ziyech.
Hier schiet je he-le-maal niets mee op zo.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: