fixedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:21 schreef Pharkus het volgende:
De tijden van dikke winsten zijn gelukkig voorbij in die beroepsgroep. Voor die manchetknopen heeft zijn familie de hele maand euroshopper AH basic voeder gegeten.
Zou voor mij eerder een pluspunt zijn eigenlijk. Dat het niet zo'n typisch kereltje met een BMW is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toen de bezichtiging echterklaar was ging de makelaar ervan door, ik liep nog een rondje door de buurt en om de enorme tuin. Tot mijn grote verbazing liep meneer niet naar een van bolides op de oprit, neen hij liep naar de dichtstbijzijnde bushalte met aktetasje en al.
Dus jij loopt zelf overal rond, maar hebt de grote mond tegenover anderen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toen de bezichtiging echterklaar was ging de makelaar ervan door, ik liep
Zal ik bij de volgende bezichtiging dan maar met de auto het huis binnen rijden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:56 schreef mig72 het volgende:
[..]
Dus jij loopt zelf overal rond, maar hebt de grote mond tegenover anderen?
Als jij zo'n groot huis kan betalen, betaal je ook makkelijk een auto. Zo simpel is het.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zal ik bij de volgende bezichtiging dan maar met de auto het huis binnen rijden?
Leer lezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:03 schreef mig72 het volgende:
[..]
Als jij zo'n groot huis kan betalen, betaal je ook makkelijk een auto. Zo simpel is het.
Ehm..?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:17 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik had serieuze interesse in dit huis, maar dit is nu tot het vriespunt gedaald. Wanneer je een representatieve functie bekleed, incluis stropdas en manchetknopen, en op malafide wijze woningen van de hand doet kun je het tegenover de geïnteresseerden niet maken om met het proletenvervoer bij je afspraken te verschijnen. Als er geen auto ter beschikking staat, kom dan op z'n minst op de fiets.
Jij LIEP toch een rondje door de buurt? Pauperquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |