Schandalig. Het was zo'n mooie topic.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
donderdag 14 augustus 2014 @ 01:06:25
Toen was ik even op Texel...
Eigen brommert maar meegenomen voor het geval ze daar niets te bekijken hadden...
Inodder betekent btw iets als "dik voor mekaar/elkaar" en "prima/goed geregeld" of in diezelfde context simpelweg "Top!" Letterlijk is het natuurlijk gewoon "In Orde" voor de gene die het zich afvroegen..
Waarom gooit die fucking Benny dat topic dicht!![]()
Laat hem eerst zijn gezicht hier eens een keer fatsoenlijk tonen...
GGMM krijgt hier zelfs al kritiek dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan hier mod worden kijk naar die GGMM bijvoorbeeld.
Dat was nog een snare.
Sowieso crewquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elke sukkel kan hier mod worden kijk naar die GGMM bijvoorbeeld.
Dat was nog een snare.
Vooral mijn ringvinger en pink heb ik weinig controle over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Of dat mijn vingers net niet lekker staan. De keren dat het wel goed gaat komen nog steeds minder vaak voor dan niet goed. Maar er zit een beetje een stijgende lijn in. Best veel geleerd in een week.
Nee niet meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar is ergens een lijstje van.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dat zoek ik dan wel even op, ik moet toch weten met wie ik moet ....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is beste gozer verder maar als Mod issie volslagen ongeschikt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM krijgt hier zelfs al kritiek dus![]()
Ik vind hem best een goede mod hoor. Alleen als user is hij soms apart.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is beste gozer verder maar als Mod issie volslagen ongeschikt,
Hopeloos verouderd.quote:
Zou ook geen andere geschikte kandidaten weten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar goed, ze staan niet in de rij op dat VBL forum te doen.
Ja en al jaren niet bijgewerkt,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Verouderd als in 'niet alles staat erop'?
True, er wordt hier wel eens wat gehaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Da's wel een beetje het risico als je hier binnenstapt, ja sorry
Tot hoe lang gaat dat lijstje terug dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:10 schreef hugecooll het volgende:
Soort van
De helft klopt waarschijnlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |