de fuk man. Het is 11 uur op een zaterdagavond in tokio..quote:
Doeiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
de fuk man. Het is 11 uur op een zaterdagavond in tokio..
Lekker topics in de geen reet te doen SC vol kotsen
Ach ik niet op zich maar mijn vriend gooit het altijd al in een bakje waar hij zelf weinig mee doet en ik (mijn eigen kleingeld) geef het alleen maar uit aan bullshit. Kunnen we het beter opsparen voor als we een huisje hebben of een keer op vakantie gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Sowieso muntgeld in mijn portemonnee hebben vind ik kut.
waarom zoek je daarop?quote:
Die heeft echt niets te doenquote:
Dat is LR die een baas is.quote:
probeer vooral helemaal niks te doen vandaag, lange tijd geleden dat ik dat gedaan hebquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verveel me dus kijk Premier League die me echt geen reet boeit. En jij?
Hahaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit filmpje was 10 minuten werk en op aanvraag. Verder heb je wel gelijk.
Maar niemand heeft last van je. Maar ik ben wel benieuwd hoe diegene aan eten komt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar op zo'n plek waait het wel altijd tyfus hard enz
Wel bij Floortje naar het einde van de wereld een keer een eiland gezien waar maar 2 gezinnen wonen. Kwam 1x in de zoveel tijd een helikopter van de overheid (mits het goed weer was) om ze naar vaste land te brengen en andersomquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar niemand heeft last van je. Maar ik ben wel benieuwd hoe diegene aan eten komt.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar op zo'n plek waait het wel altijd tyfus hard enz
Woont niemand, het is een jachthut. Je eten moet je dus bij elkaar schieten of meenemen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 16:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar niemand heeft last van je. Maar ik ben wel benieuwd hoe diegene aan eten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |