Aahquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 anstichtkaarten gevonden en gekocht.
Uhu.quote:
Maakt mij niet uit. Ik zie je vast binnenkort wel bij jou thuis of bij Johannes dus dan mag het ook welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Uhu.
Dus nu moet jij je adres even dm'en of fb-en, dan stuur ik ze op als ik in NL ben of wil je dat ik ze persoonlijk geef ooit?
Oki.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit. Ik zie je vast binnenkort wel bij jou thuis of bij Johannes dus dan mag het ook wel
Dat geloof ik meteen. Sowieso Japanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oki.
zijn wel heul mooie kaarten hoor
Ben ik van plan jaquote:
Dat heb ik met koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben ik van plan jaHeb er één uit Berlijn gekregen en krijg nog één uit België (maar vergeet ze steeds als ze mij ziet haha). Lijkt me gewoon leuk om kaartjes te hebben vanuit de hele wereld
Ja het zelf halen is wel leuker maar is niet realistisch als ik uit héél véél landen één (of meerdere) wilquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik met koelkastmagneetjes van hoofdsteden van landen.Op zo'n ding moet dan de stad (en evt. land erop) + paar mooie bezienswaardigheden van het land zelf erop staan.
En dan wil ik het zelf kopen, ipv dat iemand het voor me haalt als die daar is
Zo autistisch ben ik
Iemand op FOK! spaart zand over de hele wereld, neem ook wat zand voor d'r mee
Mwah het is niet mijn ding. Trip duurde mij te lang en telkens als ik dacht dat het uitgewerkt was dan knalde hij er weer in. En ik kon gewoon uren lang niet normaal praten met mensen omdat ik na 2 sec. het alweer was vergeten wat ik zei of wat de ander zeiquote:
Ach joh, wss ben ik m'n hele leven bezig met sparen, maar toch leuk om te sparen, hoe onzin het ook isquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het zelf halen is wel leuker maar is niet realistisch als ik uit héél véél landen één (of meerdere) wilEn vind het ook wel ergens leuk als ik ze grotendeels krijg
Jepquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ach joh, wss ben ik m'n hele leven bezig met sparen, maar toch leuk om te sparen, hoe onzin het ook is
1, 2, 5 cent ofzo?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja spaar nu dus ook kleingeldDuurt vast jaren voor die fles een keer vol zit
Dat doe ik ook, muntgeld in zo´n lege tabakpot gooien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja spaar nu dus ook kleingeldDuurt vast jaren voor die fles een keer vol zit
Okay. Nou, ik zal het zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah het is niet mijn ding. Trip duurde mij te lang en telkens als ik dacht dat het uitgewerkt was dan knalde hij er weer in. En ik kon gewoon uren lang niet normaal praten met mensen omdat ik na 2 sec. het alweer was vergeten wat ik zei of wat de ander zei
Ik in een 3 liter drankflesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 15:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, muntgeld in zo´n lege tabakpot gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |