heyheyquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hopsin vind ik juist 1 van de betere! Hij rapt over realiteit en niet over ho's en Bitches en het klinkt nog lekker ook.WietParkiet, lang niet gezien hier.
Je oordeelt zonder te kijken, doe even normaal man.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:48 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Gezellig? Bij een stelletje klagers op een grote hoop?
True, true!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar je draait nu voor Radio 49, niet voor KLB....
Ja, ben je zo primitief dat je het ok vind als je reproductieve drangen bevredigt door treurig naar een plaatje te kijken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Oh, dat begint in ieder geval wel met tieten.
Misschien moet je je niet zo aanstellenżquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
Radio49 is 100% in [ONZ] gevestigd, en we hebben in het verleden grote moeite moeten doen om dat zo te houden.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo aanstellenż
Whehehe niet onprettig idd, maar de TT is wel een aardige lokroep voor KLB'ers hier naar toe!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:50 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Oh, dat begint in ieder geval wel met tieten.
Nee hier, vol met junkiesquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:48 schreef ZwarteRidder het volgende:
[..]
Gezellig? Bij een stelletje klagers op een grote hoop?
Yow chill; we houden de sfeer hier gezellig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ja, ben je zo primitief dat je het ok vind als je reproductieve drangen bevredigt door treurig naar een plaatje te kijken?
Ja?
Doet mij eens wat goede voorbeelden dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heyhey
en zo rappen er nog duizende anderen niet over money en bitches![]()
maar weet niet, vind hopsin het gewoon niet hebben over het algemeen
zijn wel paar nummers waarin hij spit die ik wel kan hebben tho
maar zijn zoveel ander (in mijn ogen betere) hiphop/rap artiesten
Ehhh hallo? Je kent de geschiedenis van onze radio niet!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo aanstellenż
Wat je nu hoort vind ik echt tofquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet mij eens wat goede voorbeelden dan.Ik is serieus benieuwd want ik zit een beetje teveel bij de oldschool...
Het interesseert me ook vrij weinig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh hallo? Je kent de geschiedenis van onze radio niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |