abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_147446643
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dit topic _O_ .
In Duitsland barst het van die lego zaken waar ze ook die architect Lego (ofzo?) verkopen. Die moet ik allemaal nog eens halen, jeugdsentimenten :+
die architect serie wordt hier ook massaal verkocht anders...

en hoe is dat jeugdsentiment trouwens, dat is een vrij nieuwe serie? :P
pi_147464524
Wat een mooi topic dit!

Vroeger ook heel veel met Lego gespeeld, toen ik klein was vroeg ik altijd Lego met mijn verjaardag en Sinterklaas <O) .
Is een feest van herkenning als ik al jullie Lego sets zie, bij sommige weet ik gewoon niet meer of ik ze zelf ook heb want, het is allemaal zo herkenbaar!
Binnenkort ga ik alles goed uitzoeken en sorteren (alles ligt nu door elkaar in een paar hele grote dozen) en daarna alles afbreken en netjes verpakken en in doosjes doen met het boekje erbij (als ik ze nog maar allemaal heb :{ )
Helaas heb ik geen ruimte om alles weer op te bouwen, althans ik denk niet dat vrouw-lief het zo leuk zal vinden als de hele kamer vol staat met Lego.
Het begint nu toch wel weer te kriebelen nu ik al die mooie Lego sets zie en ben me aan het oriënteren of er een leuk setje staat op internet of in de winkel.
Geen idee of ik meteen met iets moeilijks zal beginnen en heb ook nog geen keuze gemaakt tussen gewoon/technisch.

Anyway ik was op het interweb aan het rondkijken en kwam deze set tegen.
Nu heb ik gelezen dat deze set (vrij) exclusief is maar kom op, bijna 2000 euro voor deze set?

Can't change the past, live in the moment, change the future!
pi_147475255
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:47 schreef HeejWeske het volgende:
Wat een mooi topic dit!

Vroeger ook heel veel met Lego gespeeld, toen ik klein was vroeg ik altijd Lego met mijn verjaardag en Sinterklaas <O) .
Is een feest van herkenning als ik al jullie Lego sets zie, bij sommige weet ik gewoon niet meer of ik ze zelf ook heb want, het is allemaal zo herkenbaar!
Binnenkort ga ik alles goed uitzoeken en sorteren (alles ligt nu door elkaar in een paar hele grote dozen) en daarna alles afbreken en netjes verpakken en in doosjes doen met het boekje erbij (als ik ze nog maar allemaal heb :{ )
Helaas heb ik geen ruimte om alles weer op te bouwen, althans ik denk niet dat vrouw-lief het zo leuk zal vinden als de hele kamer vol staat met Lego.
Het begint nu toch wel weer te kriebelen nu ik al die mooie Lego sets zie en ben me aan het oriënteren of er een leuk setje staat op internet of in de winkel.
Geen idee of ik meteen met iets moeilijks zal beginnen en heb ook nog geen keuze gemaakt tussen gewoon/technisch.

Anyway ik was op het interweb aan het rondkijken en kwam deze set tegen.
Nu heb ik gelezen dat deze set (vrij) exclusief is maar kom op, bijna 2000 euro voor deze set?

[ afbeelding ]
Welkom ^O^

Goed dat je je oude hobby weer oppakt :P. Je hoeft natuurlijk niet meteen de hele kamer vol te stallen. Ikzelf bouw gewoon 1 keer in de paar maanden een paar dingen op, zet ze neer, sloop wat anderen weer en zo gaat dat cirkeltje rond. Scheelt stof, je modellen verkleuren niet, je hebt steeds wat nieuws en je hebt bouwplezier. (en ik heb teveel om uit te stallen, maar dat ter zijde :') ).

De prijs van die VW kever is inderdaad best hoog. Hij is wel erg gewild., maar het is goedkoper om zelf te onderdelen los te kopen :7.
pi_147493978
Beleef Lego dagen in Venray

Evenementenhal Venray staat op 28 en 29 december geheel in het teken van LEGO! Tijdens het evenement worden eigen creaties getoond, worden er bouwwedstrijden georganiseerd voor de kinderen, zijn er diverse demonstraties van de mogelijkheden die het nieuwe LEGO biedt en natuurlijk zijn er ook allerlei soorten LEGO te koop. Dus bent u op zoek naar een speciale uitgave van een LEGO doosje, zoekt u al tijden naar een onderdeel om uw set compleet te maken of bent u gewoon nieuwsgierig? Kom dan naar Beleef LEGO Dagen in Evenementenhal Venray. Een evenement voor jong én oud!

Wilt u deelnemen aan dit unieke evenement als verkoper of exposant? Stuur dan onderstaand inschrijfformulier volledig ingevuld naar legodagen@evenementenhal.nl

Zondag 28 december 10:00 – 17:00 uur
Maandag 29 december 10:00 – 17:00 uur

Entree: ¤ 2,50 p.p.
Kinderen t/m 2 jaar hebben gratis toegang

http://www.evenementenhal(...)15/beleef-lego-dagen

Ik ben van de partij. Is bij mij om de hoek ongeveer. Ik dacht, deel het even.
History became legend, legend became myth.
pi_147667030
Niet zo zeer om de hoek voor me (een uurtje rijden) maar misschien toch de moeite waard.
Binnenkort de hobbykamer maar eens opruimen, pas verhuisd en kamer staat nu nogal vol.
Kan ik mooi op die kamer alle lego uitzoeken/sorteren :)
Can't change the past, live in the moment, change the future!
pi_147679367
nu aan het sparen voor de lego Shell serie, het schiet best op als je steeds 20 liter tankt op een 70 litertank en er flink mee rijd O-) oO<
pi_147681268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef piepkuiken21 het volgende:
nu aan het sparen voor de lego Shell serie, het schiet best op als je steeds 20 liter tankt op een 70 litertank en er flink mee rijd O-) oO<
verkopen ze die nog steeds?
  donderdag 18 december 2014 @ 08:54:31 #233
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_147697665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 21:08 schreef RonB79 het volgende:
Heeft iemand hier het Seabeard schip gekocht uit de Lego Movie? Heb de film sinds gisteren 3x gezien en het schip zag ik in de laatste catalogus staan en dat ziet er toch verrekte mooi uit! Mooi aandenken uit de film.
Het ziet ernaar uit dat vrouwlief naar manlief heeft geluisterd de laatste weken en ik dit schip voor de kerst ga krijgen :D
pi_147701084
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:54 schreef RonB79 het volgende:

[..]

Het ziet ernaar uit dat vrouwlief naar manlief heeft geluisterd de laatste weken en ik dit schip voor de kerst ga krijgen :D
Goede vrouw :T

Mooi ding, broer heeft hem gekocht.
pi_147703645
Voor de geïnteresseerden:

http://catalogs.lego.com/BrandCatalog/de_de/1HY2015/

De catalogus voor volgend jaar
  donderdag 18 december 2014 @ 13:35:27 #236
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_147704243
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:14 schreef HPLC het volgende:
Voor de geïnteresseerden:

http://catalogs.lego.com/BrandCatalog/de_de/1HY2015/

De catalogus voor volgend jaar
thx :Y
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_147796853
Ongeveer 20 jaar geleden mijn laatste lego-set gekocht, er is nogal wat veranderd op lego-gebied als ik de catalogus bekijk.
Zitten wel mooie dingen tussen, maar blijf het een beetje vreemd vinden dat er zoveel nieuwe stukjes en kleuren bij zijn gekomen.
Mijn lego van vroegah komt uit eind jaren 80/begin 90

Al een paar weken aan het twijfelen over de Mini Cooper en eindelijk de knoop doorgehakt, hij gaat er komen!
Dus ik op de koffie bij m'n moeder die vlak bij Gorinchem woont en daarna samen naart de brick-shop aldaar.
Kom dus de winkel binnen en kwijl :9~ kwijl :9~ kwijl :9~ en kijk mijn ogen uit.
Veel mooie sets gezien (Star Wars, Turtles, architecture) maar de Mini cooper konden we niet vinden.
Bleek dat ze direct bij binnenkomst om het hoekje stonden, dus ik helemaal happy!
Loopt mijn moeder naar de Lego Volkswagen Camper Van en zegt: deze krijg je van mij jongen!

De Mini Cooper als cadeau onder de kerstboom en de Camper Van krijg ik een keertje, maar weet dus nog niet wanneer.
Heb heel erg veel zin om al mijn oude lego van zolder te halen en uit te stallen op de hobby kamer, maar helaas daar nog geen tijd voor.
Can't change the past, live in the moment, change the future!
pi_147860963
Ik sta volgend jaar op de evement vloer in Tokyo ( Legoland Discovery Centre ) :P Hopelijk kan ik mijn eigen creatie meenemen die nu in de maak is :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2014 22:56:47 ]
pi_147862755
Die nieuwe racewagen ziet er wel tof uit :)
  dinsdag 23 december 2014 @ 11:25:25 #240
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_147874398
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 13:14 schreef HPLC het volgende:
Voor de geïnteresseerden:

http://catalogs.lego.com/BrandCatalog/de_de/1HY2015/

De catalogus voor volgend jaar
Ben ik de enige die vroeger hier halsreikend naar uit keek aan het einde van het jaar...?
Elke dag op de fiets naar de Intertoys om te kijken of de nieuwe catalogus er al was....
pi_147876974
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 december 2014 11:25 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Ben ik de enige die vroeger hier halsreikend naar uit keek aan het einde van het jaar...?
Elke dag op de fiets naar de Intertoys om te kijken of de nieuwe catalogus er al was....
Deed ik vroeger ook!
En dan eerst in de winkel de catalogus doorlezen en dan thuis nog een keer of zes... :s)
Can't change the past, live in the moment, change the future!
pi_148010934
Morgen is het zover, de Lego beleef dagen in Venray. Er schijnen ook handelaren die oude en nieuwe Lego verkopen. Ik neem in ieder geval genoeg geld mee.
History became legend, legend became myth.
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:24:58 #243
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_148016391
We waren in de Lego Store in Berlijn, voor jr nog 850932 voor een normale prijs kunnen kopen, deze set was maanden uitverkocht en was 50$ of meer veilingsites



,ze hadden daar de ijsbreker van arctic er ook staan.

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  maandag 29 december 2014 @ 19:57:49 #244
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_148108298
Na meer dan 20 jaar ook weer eens een Technich Lego doos gekocht, de 42009 kraan. Afgelopen avonden heerlijk mee vermaakt alleen kwam ik er op het eind achter dat ik toch een stukje verkeerd had gedaan terwijl... En dat terwijl ik er toch echt van overtuigd was dat er een stukje ontbrak :')

Vind de groene sleepwagen ook een erg mooie set, helemaal omdat het voor een deel ook pneumatisch is. Twijfel nog of ik die ook nog gaan aanschaffen na het vele plezier met de kraan.

Op YouTube zit overigens een erg leuk kanaal vol met speedbuild video's van ontzettend veel Lego dozen.
  dinsdag 30 december 2014 @ 13:55:41 #245
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_148137374
Gisteravond had ik hem eindelijk klaar, MetalBeard's Sea Cow. Wat een ontzettend mooi ding is dat geworden! En enorm groot.

pi_148137584
quote:
14s.gif Op maandag 29 december 2014 19:57 schreef Black-Hole het volgende:
Na meer dan 20 jaar ook weer eens een Technich Lego doos gekocht, de 42009 kraan. Afgelopen avonden heerlijk mee vermaakt alleen kwam ik er op het eind achter dat ik toch een stukje verkeerd had gedaan terwijl... En dat terwijl ik er toch echt van overtuigd was dat er een stukje ontbrak :')

Vind de groene sleepwagen ook een erg mooie set, helemaal omdat het voor een deel ook pneumatisch is. Twijfel nog of ik die ook nog gaan aanschaffen na het vele plezier met de kraan.

Op YouTube zit overigens een erg leuk kanaal vol met speedbuild video's van ontzettend veel Lego dozen.
ik heb nu meerdere keren gehad dat een stukje ontbrak, en dan zoek ik echt 3x de zakjes nog eens door of dat kleine rotstukje niet toevallig ergens is achter gebleven :')
  dinsdag 30 december 2014 @ 14:31:59 #247
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_148139160
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 14:00 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb nu meerdere keren gehad dat een stukje ontbrak, en dan zoek ik echt 3x de zakjes nog eens door of dat kleine rotstukje niet toevallig ergens is achter gebleven :')
Tja, achteraf was het bij mij dus toch in orde al was de locale Lego winkel wel zo aardig om het 'ontbrekende' gratis stukje mee te geven zodat ik de kraan alsnog af kon bouwen.

Ook kreeg ik vanochtend zonder te vragen twee pakjes batterijen bij mijn nieuwe Technich Lego doos omdat ook daar een motortje inzit. Echt top service van ze ^O^
pi_148142682
Nieuwe 'oude' space set 70816 .. kwijl :9~ :9~ :9~
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_148143757
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 december 2014 15:48 schreef R-Tech het volgende:
70816
very tempting indeed :D
  dinsdag 30 december 2014 @ 20:11:14 #250
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_148155510
Met dank aan de baas voor het kerstgeschenk (cadeaubon Bol.com) en de snelle levering naar mijn afhaalpunt... Heb ik vanmiddag mijn 70816 opgehaald!

Meneer Sjeekie_Beekie werd helemaal gek van mij spaceship-imitatie, maar nu de doos op tafel ligt, vind hij hem wel heel gaaf. Beetje jammer dat ik vanavond avonddienst heb, morgen een dagdienst en waarschijnlijk morgenavond compleet gesloopt op de bank neerplof... 2015: Here I come.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')