Als je die 301 zo nodig wil pakken, dan mag je van mij ook gewoon "vol" zeggen of zoiets hoor, nu loop je tegen een kaap aan.quote:
Ik moest snel zijn. Maar het plaatje slaat op jouquote:
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.quote:
Ik had geen nieuwe aangemaakt hoor, maar thnxquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn. Maar het plaatje slaat op jou
Het is niet anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.
incasseren moet geen probleem zijn voor Soury, die is zo oud, dat ze het principe van 'wie de bal kaatst' wel moet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.
Ik had zelfs nog de tijd om op Joezi te googelen. Ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had geen nieuwe aangemaakt hoor, maar thnx
[ afbeelding ]
Wat zit jij nou je tong naar mij uit te steken? Wil je daar wat mee zeggen, want dan moet je gewoon duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
incasseren moet geen probleem zijn voor Soury, die is zo oud, dat ze het principe van 'wie de bal kaatst' wel moet begrijpen.
Hij wil je. Hard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit jij nou je tong naar mij uit te steken? Wil je daar wat mee zeggen, want dan moet je gewoon duidelijk zijn.
Boksen..Ik sla over.quote:
Nou weet je dat incasseren en alles is voor mij ook niet leuk. Ik heb er ook wel eens de pest over in van dat ik het maar over me heen moet laten gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
incasseren moet geen probleem zijn voor Soury, die is zo oud, dat ze het principe van 'wie de bal kaatst' wel moet begrijpen.
Als je al vijf woorden nodig hebt om een vrouw 'zo nu en dan' te omschrijven, verbaast het me dat je je op een smiley naast mijn bericht concentreert.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit jij nou je tong naar mij uit te steken? Wil je daar wat mee zeggen, want dan moet je gewoon duidelijk zijn.
Ja, emotie, testosteron, hoop en vervlogen hoop, agressie, zweet, bloed en janken.quote:
Ah gut, wat begrijp je niet aan "wie de bal kaatst" zonneschijntjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou weet je dat incasseren en alles is voor mij ook niet leuk. Ik heb er ook wel eens de pest over in van dat ik het maar over me heen moet laten gaan.
Ik wil een knuffelquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou weet je dat incasseren en alles is voor mij ook niet leuk. Ik heb er ook wel eens de pest over in van dat ik het maar over me heen moet laten gaan.
Mmmm, ...... goeie ninja edit trouwens.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je al vijf woorden nodig hebt om een vrouw 'zo nu en dan' te omschrijven, verbaast het me dat je je op een smiley naast mijn bericht concentreert.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan moet ie gewoon gebukt gaan staan en zijn wangen uit elkaar trekken, moeilijke gedoe
Ik begrijp dat uitleggen overbodig is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, emotie, testosteron, hoop en vervlogen hoop, agressie, zweet, bloed en janken.
En Muhammad de held. Zoiets toch?
Toch sla ik over. ')
Veel plezier met kijken zo.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat uitleggen overbodig is.
Ik ben een beetje downquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ah gut, wat begrijp je niet aan "wie de bal kaatst" zonneschijntje
Dit kun je niet uitleggen aan een vrouw, dit kennen ze niet, dit voelen ze niet ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik begrijp dat uitleggen overbodig is.
Ik lul maar wat hoor maar dank jequote:
Ik denk dat dat idd het geval is. Wel jammer, want ze zouden er wat van kunnen leren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit kun je niet uitleggen aan een vrouw, dit kennen ze niet, dit voelen ze niet ....
Wat laat je dan over je heen gaat, en op elke manier doet hij het verkeerd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Spring in de cos, vloer er en paar, gewoon random, ik weet dat je daar altijd opgetogen van raakt, niks mis mee, mij zal je niet horen. Als je naar mij gaat bijten, dat doe je al 2 dagen, no problemmo, maar vandaag bijt ik gewoon even terug ......, met m'n scherpe tandjesquote:
Waarschijnlijk niet. Maar wat je mist, daar hoef je je niet druk om te makenquote:
Ik zei ook niet dat je je druk hoefde te maken, maar ga vooral door.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar wat je mist, daar hoef je je niet druk om te maken
je wil het niet weten Bloed zweet en tranen. En Muhammedquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat laat je dan over je heen gaat, en op elke manier doet hij het verkeerd?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Ik ben op zoek naar een stukje genegenheid
Doe even lekker een DM-sessie met Isax ofzo, komt helemaal goed en hier hoeven we niet mee te genieten, ik zeg win win.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Ja godver zet ik het voor jan lul in de op.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef Joezi het volgende:
Er staat geen Jan Lul in de OP.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver zet ik het voor jan lul in de op.
Ik pas het wel aan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Er staat geen Jan Lul in de OP.
Kijk nu eens, Soury is op zoek naar de pener van Joezi, is it a match made in heaven or not, place your bets, pleasequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja godver zet ik het voor jan lul in de op.
Gehoorzaam, als altijdquote:
Zie opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehoorzaam, als altijd![]()
Maar zie ik hier iets moois opbloeien?
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gehoorzaam, als altijd![]()
Maar zie ik hier iets moois opbloeien?
Compleet. Maar echt compleet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
Deze is leuk voor de OP. Of sla ik dan weer geheel de plank mis?
[ afbeelding ]
Alsof ik daar intrapquote:
hahaquote:
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:
Zoiets, ik hoop dat Soury hem wat kan afremmen, alhoewel ......quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Joezi is kamikazepiloot geworden.
Dom zou ook kunnen.quote:
Die twee stoken elkaar alleen maar op. Een beetje Billy en Ruud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoiets, ik hoop dat Soury hem wat kan afremmen, alhoewel ......
Fuck ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die twee stoken elkaar alleen maar op. Een beetje Billy en Ruud.
Ik zeg: Doen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef isax het volgende:
zal ik het wagen om een berichtje te posten?
vast welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef isax het volgende:
Zou niet weten waar je het gore lef vandaan zou moeten halen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef isax het volgende:
Jij was braaf aan het oefenen, kan ik er wat aan doen dat je opeens hier opduikt. Enjoy the show, alhoewel Billy en Ruud al naar bed zijn geloof ik.quote:
Ja, doe maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:11 schreef isax het volgende:
much overdue?quote:
Ik vind 'm wel tofquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Voxs het volgende:
Deze is leuk voor de OP. Of sla ik dan weer geheel de plank mis?
[ afbeelding ]
dank u, dank uquote:
Plectra in je neus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij was braaf aan het oefenen, kan ik er wat aan doen dat je opeens hier opduikt. Enjoy the show, alhoewel Billy en Ruud al naar bed zijn geloof ik.
tsss zweer danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sloop die ventje zo toch jeweet
Is ook tof maar dan krijg ik weer de wind van voren.quote:
je blijft van m'n mattie af mattie!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sloop die ventje zo toch jeweet
Dan kan je harder schommelenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook tof maar dan krijg ik weer de wind van voren.
Voor je het weet hoef je geen huur meer te betalen.quote:
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?
Och, niet zo verongelijkt hoor, ik krijg medelijden met je ....... o nee, nu lieg ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat kijk jij naar mij, wil je ruzie?
jij hebt altijd ruziequote:
Je lijkt die vos wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, niet zo verongelijkt hoor, ik krijg medelijden met je ....... o nee, nu lieg ik
vosje is tofquote:
He? Getver je trapt er niet in.....quote:
Je bent er maar druk meequote:
jonguhquote:
Ik help je wel dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar Soury is niet in haar element op het moment. Dat is niet erg hoor, dat heeft ze ook af en toe nodig .quote:
Ja die plakkersquote:
Ik zag net Aike in een rokje met kant en moest aan jou denkenquote:
Soms mag ik wat eerder.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag jij wel voor middernacht de straat op?
Ik zei net wat over plakkers. Het blijkt zo te zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar Soury is niet in haar element op het moment. Dat is niet erg hoor, dat heeft ze ook af en toe nodig .
Heb je vandaag een stickertje voor goed gedrag gehad, ja?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei net wat over plakkers. Het blijkt zo te zijn
na middernacht geen eten geven en hou hem.droogquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mag jij wel voor middernacht de straat op?
Niemand begreep die opmerking, dus ik zou er niet te lang in zwelgen ...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei net wat over plakkers. Het blijkt zo te zijn
oke, ik begon me al zorgen te maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen, maar Soury is niet in haar element op het moment. Dat is niet erg hoor, dat heeft ze ook af en toe nodig .
Piet is geen gremlinquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
na middernacht geen eten geven en hou hem.droog
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach jessus, nou ik geef het een paar minuten en dan .......
ik dacht even dat ik in de cos was toen ik het zagquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te zien dat PeZu de SC gevonden heeft en gelijk een goede bijdrage levert aan het topique.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag net Aike in een rokje met kant en moest aan jou denken
Als je deze droog houdt gaat ie dood, daar moet drank in ....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
na middernacht geen eten geven en hou hem.droog
Ben jij nou al op vakaansie?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:31 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht even dat ik in de cos was toen ik het zag
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef Joezi het volgende:
Mooi om te zien dat PeZu de SC gevonden heeft en gelijk een goede bijdrage levert aan het topique.
Ik vind het nogal een overload aan kant, maar ja als jij er geil van wordtquote:
Ja en ze zitten achter me reet aan, het woordje stalkers wilde ik niet noemen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je vandaag een stickertje voor goed gedrag gehad, ja?
ooh ja drank!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je deze droog houdt gaat ie dood, daar moet drank in ....
Ik vind het wel een mooie foto.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een overload aan kant, maar ja als jij er geil van wordt
Niemand die je volgt als jij weer naar keldertje verhuist hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ze zitten achter me reet aan, het woordje stalkers wilde ik niet noemen.
Ben je aan het schenken?quote:
kan wel want de apotheek heeft een dikke fout gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Aha! NOG 2 DAGEN!![]()
(gewoon driedubbele dosis pammen ofzo)
huude huude ronaldquote:
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand die je volgt als jij weer naar keldertje verhuist hoor
Jij kan ze toch wel hebben?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ze zitten achter me reet aan, het woordje stalkers wilde ik niet noemen.
Die bruine schoenen kleuren wel mooi bij heur haarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie foto.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel want de apotheek heeft een dikke fout gemaakt
pakt een mooie rode *klok klok*quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ben je aan het schenken?
Doe mij maar een glas Rioja.
Ach, heb je 'noodvoorraad'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
Joh , dat bedoel ik dus. Op elk dingetje wat ik zeg moet je zo nodig wat terug zeggen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand die je volgt als jij weer naar keldertje verhuist hoor
tot zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
Het zo boring.quote:
dudequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
Leuk om te zien dat Ygritte steeds terug blijft keren naar de SC, terwijl ze geen Utopia meer kijkt. Zou ze dan toch wat cybergevoelens hebben voor 1 van de SC-lads.. of misschien wel een SC-gal¿
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
Leuk om te zien dat Ygritte steeds terug blijft keren naar de SC, terwijl ze geen Utopia meer kijkt. Zou ze dan toch wat cybergevoelens hebben voor 1 van de SC-lads.. of misschien wel een SC-gal¿
zwoel is beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel koel in de zomer zo'n kelder.
Nee, je liegt, je vindt het helemaal niet vermakelijk, maar dat is niet erg hoor, ik zei het al eerder, je had wat geleend de afgelopen dagen en dat krijg je nu terug, in zeer milde vorm hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh , dat bedoel ik dus. Op elk dingetje wat ik zeg moet je zo nodig wat terug zeggen.
Het is vermakelijk.
Hey heb geheel in stijl net in de COS gezeten. Maar zoals je weet kom ik eigenlijk voor jouquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Joezi het volgende:
Nee klopt het is niet vermakelijk, het is rete vervelend. Je moet dus even je eigen gekwelde ego los laten. Nou prima. Oh en je mist een lettertjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je liegt, je vindt het helemaal niet vermakelijk, maar dat is iet erg hoor, ik zei het al eerder, je had wat geleend de afgelopen dagen en dat krijg je nu terug, in zeer milde vorm hoor.
neeee johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind dietoch echt zo'n vaarwel poppetje
Nope. Dat is een choco-dip.quote:
Ik ben blij dat je het toegeeft en gekweld ego??quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee klopt het is niet vermakelijk, het is rete vervelend. Je moet dus even je eigen gekwelde ego los laten. Nou prima. Oh en je mist een lettertje
Kan dat niet wat korter?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het toegeeft en gekweld ego??En welk lettertje, je doet er gewoon zo verrekte lang over om een antwoord te formuleren dat je gemaakt correcties gewoon niet mee neemt.
Oh my..ja , opmerkelijk.quote:
En een prachtig antwoord er op..quote:
Dat was grappigquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef PeZu het volgende:
Ach je kan altijd nog denken dat voer over kippen gooien een ernstig vergrijp is
Echt belachelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef PeZu het volgende:
Ach je kan altijd nog denken dat voer over kippen gooien een ernstig vergrijp is
Ja, maar dat is zo confronterend meteen, ik masseer het liever voorzichtig in.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eigenwijze kut muis is toch ruim voldoende?
ik vond het ook wel wat treurigquote:
Dat gebeurt doorgaans ook met minder dan 23 cmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef Persefoneia het volgende:
Dat eeuwige gemekker van die mannen over piemols.
Het gaat erom wat je er mee doet en dat moet goed zijn.
En dat kan ook met minder dan 23 cm.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat gebeurt doorgaans ook met minder dan 23 cm
Je moet wat vaker even weg daarquote:
beetje tuf eropquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is zo confronterend meteen, ik masseer het liever voorzichtig in.
Je hebt er een goeie slinger aan gegeven.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel hè, je moet er zo nu en dan wat voor doen, maar het is dankbaar werk
Dat het überhaupt opgemeten moet worden. Meet mijn schaamlippen toch ook niet opquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef Persefoneia het volgende:
Dat eeuwige gemekker van die mannen over piemols.
Het gaat erom wat je er mee doet en dat moet goed zijn.
En dat kan ook met minder dan 23 cm.
Helicopterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je hebt er een goeie slinger aan gegeven.
Volgende keer aan de gynaecoloog vragen of je 'groter dan gemiddeld' bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat het überhaupt opgemeten moet worden. Meet mijn schaamlippen toch ook niet op![]()
Echt waar? godver lullig, je moet er niet aan denken tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat de meesten het moeten doen met minder dan onze 30 cm+
Zoiets ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat het überhaupt opgemeten moet worden. Meet mijn schaamlippen toch ook niet op![]()
weet je wie dat wel.doet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een opzichtige poging om het gesprek op de megaflappers van Isa te brengenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij kent iemand die dat doet?quote:
Die winnaar is al bekendquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgende keer aan de gynaecoloog vragen of je 'groter dan gemiddeld' bent
God, dat had ik al verdrongen..quote:
Isa heeft 'flapjes'?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een opzichtige poging om het gesprek op de megaflappers van Isa te brengen
Het is trouwens "doorzichtige" .. sorry Huugquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer een opzichtige poging om het gesprek op de megaflappers van Isa te brengen
Enormequote:
een muts met flapjesquote:
Nee, spatlappen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
choco, waar ben je? het gaat over piemels
opzichtig kon ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is trouwens "doorzichtige" .. sorry Huug
Heul nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:01 schreef isax het volgende:
choco, waar ben je? het gaat over piemels
Op die vlag achter dat vliegtuig stond "Flapperdeflapper na een correctie is ie toch knapper" Ik ga ervan uit dat dat niet over haar neusvleugels ging ...quote:
Ja, weet ik, maar Huug is streng in dit soort dingen "spellchecker" gaat niet alleen om een deetje of een teetje hier en daar, maar omvat veeeeel meer.quote:
Oh god, ik stik zowat....quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Op die vlag achter dat vliegtuig stond "Flapperdeflapper na een correctie is ie toch knapper" Ik ga ervan uit dat dat niet over haar neusvleugels ging ...
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god, ik stik zowat....
Als je dat dus hebt zegmaar, hoe zou dat dan bijvoorbeeld zitten op de fiets... zou je daar last van hebben? (waarom vraag ik mij dit überhaupt af)
En dat vraag je aan mij?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dat dus hebt zegmaar, hoe zou dat dan bijvoorbeeld zitten op de fiets... zou je daar last van hebben? (waarom vraag ik mij dit überhaupt af)
Geen zadel nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan vouw je de flappen om je zadel heen. Is toch logisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
google dan vooral niet op. shaking labia en kijk niet de eerste videoquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
dat mag niet er staat geen bilquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
google dan vooral niet op. shaking labia en kijk niet de eerste video
Toch gedaan.... nu moet ik met licht aan slapenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
Je schijnt ze ook te kunnen oprollen en dan met een clipje .... nou ja, heb ik gehoord hèquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan vouw je de flappen om je zadel heen. Is toch logisch.
De beruchte flapclip, ook dat is een optie ja.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je schijnt ze ook te kunnen oprollen en dan met een clipje .... nou ja, heb ik gehoord hè
Goeie woordspeling welquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef PeZu het volgende:
Ik bedacht me net we kunnen ook een commentaar op cos beginnen maar dat is dan coc, daar heb je ook geen flikker aan dus
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je schijnt ze ook te kunnen oprollen en dan met een clipje .... nou ja, heb ik gehoord hè
Ik heb het toch gedaan ......quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verkoop lipclips, demonstreer ze gratis bij geintressseerdenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel oppassen met de spaken.quote:
Ik ga half stuk hier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Oh help... zit dit te visualiseren.....
Choco, Cocho CHOCOOOOOO! Kom eens kijken!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik verkoop lipclips, demonstreer ze gratis bij geintressseerden
Het is Isaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ookZou Isa dat ook zo hebben?
De rits zit vast.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
En en heeft zo'n vrouw dan ook het 'probleem' van de gulp?
slipje?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Het schijnt echt zo te zijn maar of ze zo volumineus zijn weet ik niet ...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ookZou Isa dat ook zo hebben?
Ze vrot ze eerst naarbinnen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Zou een vrouw dan ook links of rechtsdragend zijn?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Jij denkt dat ze uit haar slip hangen ..... ?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef hugecooll het volgende:
Je zou er maar mee zittenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef hugecooll het volgende:
DE VRAAG DIE HEEL NEDERLAND IN ZIJN GREEP HOUDT
Geen idee, ik ram er altijd recht in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:13 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zou een vrouw dan ook links of rechtsdragend zijn?
labia bulgequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze uit haar slip hangen ..... ?
Je weet het niet :0quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe prop je zoiets in een string?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
dan zijn we mega hugequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dat 'flubbert' er aan de zijkant bij langs
Nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe prop je zoiets in een string?
Alles gaat dood.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Als de Isasoppers deze conversatie zien, dan zijn we dood hè ....... gewoon dood
Heb je niet door dat dit plan c is?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef Jian het volgende:
Als de Isasoppers deze conversatie zien, dan zijn we dood hè ....... gewoon dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |