Als je die 301 zo nodig wil pakken, dan mag je van mij ook gewoon "vol" zeggen of zoiets hoor, nu loop je tegen een kaap aan.quote:
Ik moest snel zijn. Maar het plaatje slaat op jouquote:
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.quote:
Ik had geen nieuwe aangemaakt hoor, maar thnxquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest snel zijn. Maar het plaatje slaat op jou
Het is niet anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.
incasseren moet geen probleem zijn voor Soury, die is zo oud, dat ze het principe van 'wie de bal kaatst' wel moet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, zo nu en dan bot, irritant, recalcitrant, vervelend, drammerig. Kan er vaak wel om lachen, maar mevroi zal zo nu en dan ook moeten incasseren, dat is het gevolg van haar spel.
Ik had zelfs nog de tijd om op Joezi te googelen. Ik vond het wel leukquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik had geen nieuwe aangemaakt hoor, maar thnx
[ afbeelding ]
Wat zit jij nou je tong naar mij uit te steken? Wil je daar wat mee zeggen, want dan moet je gewoon duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
incasseren moet geen probleem zijn voor Soury, die is zo oud, dat ze het principe van 'wie de bal kaatst' wel moet begrijpen.
Hij wil je. Hard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zit jij nou je tong naar mij uit te steken? Wil je daar wat mee zeggen, want dan moet je gewoon duidelijk zijn.
Boksen..Ik sla over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |