Arme fas. Al zullen er vast weinig mannen zijn die moeite hebben met het beeld van twee (of meer) vrouwen.quote:
Ik neem aan dat het over mannelijke borsten gaatquote:
Nee bedankt.quote:
Dat hoop ik tochquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over mannelijke borsten gaat
Multi-interpreteerbaar. Ik las ook iets over donkere haren op vrouwenborsten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het over mannelijke borsten gaat
Het is toch druk in de stad nu met die feesten en de kermis?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Hallon, zijn er mensen uit Zwolle die zin hebben om een biertje te doen? De muren van m'n zolderkamer komen op mij af. Spreekwoordelijk, want heb geen zolderkamer
Sorry, Zwolle is net iets te ver om 'even' naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Hallon, zijn er mensen uit Zwolle die zin hebben om een biertje te doen? De muren van m'n zolderkamer komen op mij af. Spreekwoordelijk, want heb geen zolderkamer
Klopt! Ga ook zo even koekeloeren. Stratenfestivalquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef yats het volgende:
[..]
Het is toch druk in de stad nu met die feesten en de kermis?
Je kan je prima vermaken in de stad nu toch? Muziek, alles. Ik ben al even geweest.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
Als het zachte dons zo mooi met de ronding meevormt, dat is toch wel leuk?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:51 schreef artelligence het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als het zachte dons zo mooi met de ronding meevormt, dat is toch wel leuk?
Ik moet zeggen dat het bij siliconenborsten doorgaans beter staat dan bij natuurlijke.quote:
Leuker dan die van jou denk ik. Ik zei toch dat het gelijk zou worden?quote:
En nog flink nat ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Leuker dan die van jou denk ik. Ik zei toch dat het gelijk zou worden?
Ik vertrouw je direct. Jij ziet natuurlijk veel meer borsten dan ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bij siliconenborsten doorgaans beter staat dan bij natuurlijke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |