abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:10:56 #251
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144922264
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef SicSicSics het volgende:
Moet dit niet in het Ebola topic trouwens :D of is dit ook een voorbode van WO3.

En wanneer komt er een rectificatie inderdaad? Als WO3 niet begonnen is vóór 31 december? :7
Als ik mijn POL er bij pak verwachten de meesten het al best snel :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:26:40 #252
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_144922696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:10 schreef theguyver het volgende:
Als ik mijn POL er bij pak verwachten de meesten het al best snel :{
En daarna een rectificatie!? :D

De term NWO is trouwens al redelijk oud. Werd (in moderne tijd) waarschijnlijk door Cecil Rhodes geïntroduceerd. Imperialistisch Brits van origine. Een voorstel om het Britse Keizerrijk en Amerika samen te voegen en de wereld samen te regeren. Ver voor de eerste wereld oorlog :D

Nu. Zo'n kleine 120 jaar later, zijn ze nog geen stap dichterbij :D Al die machtige families met al het geld van de wereld?..
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 26 september 2014 @ 13:33:18 #253
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144922842
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En daarna een rectificatie!? :D

De term NWO is trouwens al redelijk oud. Werd (in moderne tijd) waarschijnlijk door Cecil Rhodes geïntroduceerd. Imperialistisch Brits van origine. Een voorstel om het Britse Keizerrijk en Amerika samen te voegen en de wereld samen te regeren. Ver voor de eerste wereld oorlog :D

Nu. Zo'n kleine 120 jaar later, zijn ze nog geen stap dichterbij :D Al die machtige families met al het geld van de wereld?..
Als ze nou gewoon eens ipv een datum of een tijd het volgende aangeven, valt het gewoon niet door de mand elke keer.

1 woord is veel makkelijker.
pi_144927510
Ja jongens.

Gaat IS dan eindelijk voor de derde wereldoorlog zorgen?
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:44:39 #255
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144931638
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:23 schreef Tjacka het volgende:
Ja jongens.

Gaat IS dan eindelijk voor de derde wereldoorlog zorgen?
Meh... als ze goed organiseren en ook veel meer (nu gebeurt het al hoor) buiten syrie en Irak actief zijn, in europese landen en het hele midden oosten veroveren, dan... misschien... als de pleuris uit breekt zal het eerder zijn tussen west en oost gok ik.

wat denk jij Tjacka?
pi_144936927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:44 schreef theguyver het volgende:

[..]

Meh... als ze goed organiseren en ook veel meer (nu gebeurt het al hoor) buiten syrie en Irak actief zijn, in europese landen en het hele midden oosten veroveren, dan... misschien... als de pleuris uit breekt zal het eerder zijn tussen west en oost gok ik.

wat denk jij Tjacka?
Ik denk het niet. Ze kunnen de veiligheid in de maatschappij flink verstoren maar tot een wereldoorlog gaat het echt niet komen. Daar is de USA veel te machtig voor. Ik denk zelf dat ISIS op het hoogtepunt is en dat komt voor de val.
Groot fan van User Wotte
  zaterdag 27 september 2014 @ 13:38:34 #257
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_144953569
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ze kunnen de veiligheid in de maatschappij flink verstoren maar tot een wereldoorlog gaat het echt niet komen. Daar is de USA veel te machtig voor. Ik denk zelf dat ISIS op het hoogtepunt is en dat komt voor de val.
Dat zou heel goed kunnen, word anders als de overige landen alsnog de IS gaan steunen, bijvoorbeeld als er erg veel burger slachtoffers gaan vallen, zo stabiel is de coalitie niet.

mja het is een als he...
pi_144970382
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 13:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen, word anders als de overige landen alsnog de IS gaan steunen, bijvoorbeeld als er erg veel burger slachtoffers gaan vallen, zo stabiel is de coalitie niet.

mja het is een als he...
Daar zijn ze te extremistisch voor denk ik. Zo lang Amerika olie nodig heeft en de verkopers hun. Zou IS nooit tot grote sucessen gaab komen.
Groot fan van User Wotte
pi_144971854
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:03 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Daar zijn ze te extremistisch voor denk ik. Zo lang Amerika olie nodig heeft en de verkopers hun. Zou IS nooit tot grote sucessen gaab komen.
Dat denk ik ook.
pi_144972174
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 00:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Nee joh, ze worden steeds groter en bloeddorstiger... Dit zijn burgers die in Syrië protesteren tegen de bombardementen:

En die kloppen straks op de poorten van Europa. Iedere bom maakt ze extremer.
pi_144972378
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 01:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee joh, ze worden steeds groter en bloeddorstiger... Dit zijn burgers die in Syrië protesteren tegen de bombardementen:

[ afbeelding ]

En die kloppen straks op de poorten van Europa. Iedere bom maakt ze extremer.
Denk je dat echt? Al merk ik wel dat er bij een hoop marrokaantjes bij ons in de maatschappij een soort haat-liefde beginnen te ontstaan met is.
Groot fan van User Wotte
pi_144972405
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 01:10 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Denk je dat echt? Al merk ik wel dat er bij een hoop marrokaantjes bij ons in de maatschappij een soort haat-liefde beginnen te ontstaan met is.
De regio daar radicaliseert in rap tempo. Maar nee, zo erg als ik het schets zal het hopelijk niet zijn.
  zondag 28 september 2014 @ 01:21:58 #263
104871 remlof
Europees federalist
pi_144972594
Dit zijn alle landen die in oorlog waren tijdens WO2, alleen de grijze waren dat niet:

Als een land als Nederland nu in staat van oorlog is vraag ik me af hoeveel het er nu zijn.
pi_144976821
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef remlof het volgende:
Dit zijn alle landen die in oorlog waren tijdens WO2, alleen de grijze waren dat niet:

[ afbeelding ]

Als een land als Nederland nu in staat van oorlog is vraag ik me af hoeveel het er nu zijn.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Groot fan van User Wotte
  zondag 28 september 2014 @ 23:41:15 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145005478
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145009923
quote:
Pfff wat een propaganda.
  maandag 29 september 2014 @ 09:57:38 #267
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_145010485
US-led coalition against ISIL: Front for regime change

http://www.presstv.ir/det(...)t-for-regime-change/

quote:
Listening to American and British leaders this week one would think that Barack Obama and David Cameron are knights in shining armor on an epic crusade to defeat global evil.

Of course, that is exactly what Washington and London are trying to inculcate in popular perception – that the US and Britain are the saviors of the world leading a military campaign to destroy the extremist network known as so-called Islamic State (IS, or ISIL/ISIS).

This is a massive public relations scam to burnish the image of America and Britain – the two countries that, rightly, are most associated with illegal war making over the past decade, from Afghanistan (2001), Iraq (2003) and Libya (2011) to ongoing deadly drone warfare in Yemen, Pakistan and Somalia. Between them, Washington and London are responsible for the deaths of more than 1.5 million people over the past 13 years.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_145011335
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 21:09 schreef Tjacka het volgende:

De veiligheid in de maatschappij flink verstoren ?
Wat gaat er gebeuren als moslims in het westen gaan meedoen en aanslagen beginnen plegen ?
Je hebt er wsl meer dan je denkt die sympathiseren met IS maar bijv niet naar Syrie kunnen gaan, maar wel 100% achter de zaak staan.
En wat gaan westerlingen dan doen ? Alweer bepamperen en toedekken met de mantel der liefde ? Wat als westerlingen het kotsbeu worden en bijv moskeeën platbranden ? Een conflict kan snel uit de hand lopen zo ...

En als IS op haar hoogtepunt is voor haar val zou het wel nog extremer kunnen worden eens ze dat beseffen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145011588
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:57 schreef Summers het volgende:
US-led coalition against ISIL: Front for regime change

http://www.presstv.ir/det(...)t-for-regime-change/

[..]

Wat verstaat deze bron of jijzelf eigenlijk onder een "illegale oorlog"? Afghanistan was dat politiek gezien namelijk niet, als het bijvoorbeeld aan de VN had gelegen was daar al eerder ingegrepen, de VS wou dat nog niet een half jaar voor 9/11.

Complotdenkers vergeten wel vaker de gebeurtenissen voor 9/11 in 2001 waarin de VS een nogal isolationistische koers vaarde, kijk maar naar hoe ze reageerde op het vliegtuigongeluk in China.
  maandag 29 september 2014 @ 10:47:51 #270
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145011796
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat verstaat deze bron of jijzelf eigenlijk onder een "illegale oorlog"? Afghanistan was dat politiek gezien namelijk niet, als het bijvoorbeeld aan de VN had gelegen was daar al eerder ingegrepen, de VS wou dat nog niet een half jaar voor 9/11.

Complotdenkers vergeten wel vaker de gebeurtenissen voor 9/11 in 2001 waarin de VS een nogal isolationistische koers vaarde, kijk maar naar hoe ze reageerde op het vliegtuigongeluk in China.
Heb je linkje naar een paar van deze voorbeeldjes Chewie?
pi_145012539
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 10:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Heb je linkje naar een paar van deze voorbeeldjes Chewie?
Hainan vliegtuig incident
http://en.wikipedia.org/wiki/Hainan_Island_incident

Timeline Taliban
http://www.aljazeera.com/news/asia/2009/03/2009389217640837.html

Over uitlever verzoeken Bin Laden voor 9/11
https://www.globalpolicy.(...)sanctions/41442.html

Beetje moeite om de reactie van de VS te vinden na aanleiding van deze boeddhistische beelden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 11:11:56 ]
  maandag 29 september 2014 @ 11:18:48 #272
52357 Lambiekje
pi_145012762
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 09:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Pfff wat een propaganda.
.. wat is de propaganda in jouw beleving
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145013298
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 10:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

De veiligheid in de maatschappij flink verstoren ?
Wat gaat er gebeuren als moslims in het westen gaan meedoen en aanslagen beginnen plegen ?
Je hebt er wsl meer dan je denkt die sympathiseren met IS maar bijv niet naar Syrie kunnen gaan, maar wel 100% achter de zaak staan.
En wat gaan westerlingen dan doen ? Alweer bepamperen en toedekken met de mantel der liefde ? Wat als westerlingen het kotsbeu worden en bijv moskeeën platbranden ? Een conflict kan snel uit de hand lopen zo ...

En als IS op haar hoogtepunt is voor haar val zou het wel nog extremer kunnen worden eens ze dat beseffen ...
Een kat in het nauw inderdaad.
  maandag 29 september 2014 @ 12:10:08 #274
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145014412
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
.. wat is de propaganda in jouw beleving
1 voorbeeld; totally random

Hij zegt op 17:25 dat Oekraine 'bedreigd' wordt met economische sancties als ze de rebellen niet neerslaan.

quote:
Explicitly warns the ukrainian government could be in danger if they are not able to 'put down' the uprising in Eastern Ukraine.
Met een plaatje erbij van dit nieuwsbericht:
http://www.cnbc.com/id/101631226#.

Lees nu het nieuwsbericht zelf eens. Hoe groot is de sprong van het bericht, naar de conclusie of statement van die kerel uit het filmpje?

Volgens mij is die sprong te groot om te maken zonder een Hollywood studio en een paar kabels. :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 29 september 2014 @ 16:27:34 #275
52357 Lambiekje
pi_145023329
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')