https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Misschien moet je wat knopjes uitzettenquote:
In BTC zittenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
De 1-dags grafiek van BTCman man man...
Ach, even een dipje. Die zijn er wel vaker geweest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef ZetaOS het volgende:
Het is over met de pret.
Binnen een week 350 Dollar. binnen 10 dagen 266 op btc-e
Sorry
Dit is een dipje meer,quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, even een dipje. Die zijn er wel vaker geweest.
Dip dan... maar Bitcoin is elke keer weer opgekrabbeld na een dipquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:41 schreef ZetaOS het volgende:
Dipje zegt ie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef DaMart het volgende:
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-THEO
Een van mijn weinige altcoins die het een beetje lekker doet. Gisteren gekocht op 930. Verwachtingen zijn dat die nog wel wat hoger kan komen, las ik op Bitcointalk.
Das dus wel te vertrouwen? Ben op zoek naar nieuwe coins dus vandaarquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:02 schreef DaMart het volgende:
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-THEO
Een van mijn weinige altcoins die het een beetje lekker doet. Gisteren gekocht op 930. Verwachtingen zijn dat die nog wel wat hoger kan komen, las ik op Bitcointalk.
quote:
DYORquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das dus wel te vertrouwen? Ben op zoek naar nieuwe coins dus vandaar
Ach, ik had toch niks meerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef ZetaOS het volgende:
Het is over met de pret.
Sorry
Hoe zeker ben je hier van?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef ZetaOS het volgende:
Het is over met de pret.
Sorry
quote:
Hopelijk hebben jullie eerder niet gekochtquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das dus wel te vertrouwen? Ben op zoek naar nieuwe coins dus vandaar
Niet KEY hodlen 4everquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik klaag trouwens met je mee!
RZR.
KEY.
VAULT.
De gebruikelijke reactie na een aankoop.
Mijn sell op 227kquote:
Oh, ik wacht op 38kquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn sell op 227k
Had ik die op tijd geplaatst was ik al verlost
Maak daar maar 'zat ik nog in crypto' van trouwens...
Wat omlaag kan, kan ook omhoogquote:
Kloptquote:
Dat ben ik natuurlijk niet. Maar zoals ik al eerder zij het is een achtbaan. De eeste loop is hoog, daarna zijn er andere hoge loops, maar nooit meer zo hoog als de eerste, en uiteindelijk kom je beneden aan.quote:
Je wilt een app in de store zetten die je hebt gemaakt, right?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:02 schreef Nattekat het volgende:
PS: Mijn hoeveelheid overgebleven bitcoins is niet eens meer genoeg om het hele app plan überhaupt in werking te stellen. Go KEY!
25¤ aan inschrijfkosten + Wat btc voor de mensen die hebben geholpen. Die zijn er nog niet dus wordt nog niet gemistquote:Op zondag 17 augustus 2014 10:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je wilt een app in de store zetten die je hebt gemaakt, right?
Hoeveel heb je nodig dan?
Vanaf morgen begint het grote projectje weerquote:
Als ik een idee heb, meld ik hetquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf morgen begint het grote projectje weer
Jij blijft in het team, toch?
Je mag met ideeën komen voor de app zelf, premiumfeatures, hoe maak ik het populair enz.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik een idee heb, meld ik het.
Maar verder heb ik even een altcoinpauze sinds vandaag. Er staan sell orders voor wat ik nog heb en daarna zie ik wel. Met deze volumes levert niet handelen meer op dan wel handelen. Ik kom nu namelijk toe aan andere dingen. Heb vandaag bijvoorbeeld wat defect materieel van mijn modelspoorbaan gerepareerd.
0, ik heb gewacht tot SYS online kwam en alvast om 01:00 uur gisternacht @early birds prijs 478 satoshi heel wat SYS lopen hamsteren. Geen slechte aankoop, was de hele dag in de weer om mijn nieuwe gamepc rig in elkaar te schroevenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk hebben jullie eerder niet gekocht![]()
.
Ik zag THEO naar 1700 stijgen, ging wat anders doen... zag hem net boven de 1000 staan en vijf minuten later op 800... toen maar snel sell order net boven mijn buy gezet. Die is nog aangetikt en daarna ging het omlaag en bleef het laag.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
0, ik heb gewacht tot SYS online kwam en alvast om 01:00 uur gisternacht @early birds prijs 478 satoshi heel wat SYS lopen hamsteren. Geen slechte aankoop, was de hele dag in de weer om mijn nieuwe gamepc rig in elkaar te schroevenDus heb niks kunnen verkopen op 800+ lees nu dat ze blockchain issues hebben. Het zal allemaal wel, met een beetje mazzel krabbelt SYS nog iets omhoog en ik kan afzwaaien en mijn ATH weer tegemoet zien
Mja, ik zie dat SYS geknald heeft naar 1200+ satoshi en sindsdien dalende is. Hij ging zo laag als 372 satoshi, dus pas vanmiddag was mijn buy van gisternacht aangetikt. Heb nu op 542 nog steeds een leuke winst, maar ik wacht wel een nachtje. Die stijgt wel weer en ik heb mijn doel behaald: instappen op early birds prijsquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag THEO naar 1700 stijgen, ging wat anders doen... zag hem net boven de 1000 staan en vijf minuten later op 800... toen maar snel sell order net boven mijn buy gezet. Die is nog aangetikt en daarna ging het omlaag en bleef het laag.
Las op Bitcointalk dat er wat problemen waren met de wallet en POS en dat de dev niet veel zei. En er waren wat FUD-verspreiders actief. THEO zal denk ik dus niet echt gaan knallen zoals eerder wel werd verwacht.
Ik heb RZR op 49 gekocht eergisterenquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ik zie dat SYS geknald heeft naar 1200+ satoshi en sindsdien dalende is. Hij ging zo laag als 372 satoshi, dus pas vanmiddag was mijn buy van gisternacht aangetikt. Heb nu op 542 nog steeds een leuke winst, maar ik wacht wel een nachtje. Die stijgt wel weer en ik heb mijn doel behaald: instappen op early birds prijsBen benieuwd wat Ed zijn plan van aanpak is met SYS
RZR < 30k zie ik
Going deeper underground, there's too much panic in this townquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb RZR op 49 gekocht eergisteren![]()
.
Mja, laag volume en mensen wilden BTC vrijmaken voor SYS. Ik vertrouw er wel op dat RZR komende week de 50k weer haalt. En anders is het gewoon weer pech. Nog een reden om het handelen even op pauze te zetten. Geen aankopen, eerst wat ik heb eens verkopen en dan kijken wat er over is van mijn oorspronkelijke inlegquote:Op zondag 17 augustus 2014 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Going deeper underground, there's too much panic in this town![]()
Dat laatste heb ik ook gedaan. CLD/IOC toch nog weten te verkopen en met wat ik overhield SYS gekocht.quote:Op zondag 17 augustus 2014 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, laag volume en mensen wilden BTC vrijmaken voor SYS. Ik vertrouw er wel op dat RZR komende week de 50k weer haalt. En anders is het gewoon weer pech. Nog een reden om het handelen even op pauze te zetten. Geen aankopen, eerst wat ik heb eens verkopen en dan kijken wat er over is van mijn oorspronkelijke inleg.
ja joh, wrijf het er maar lekker intwitter:DooDooEcon twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:28:25@HSBC_Launders @FontasPumps "It could be worse, you could have invested in #KEYcoin" #cloakcoin #shadowcoin #darkcoin
reageer retweet
Ik zit in 2 van de 4quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:07 schreef Nattekat het volgende:
ja joh, wrijf het er maar lekker intwitter:DooDooEcon twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 17:28:25@HSBC_Launders @FontasPumps "It could be worse, you could have invested in #KEYcoin" #cloakcoin #shadowcoin #darkcoin [ afbeelding ] reageer retweet
Als je geen deel uitmaakt van deze pumps kun je beter niet in altcoins handelen. Oja, zodra een pump "officieel" is aangekondigd is het te laat om te kopen.quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:
Maar ach, KEY staat nu zo enorm laag, pump2.0 komt vast ook wel weer. Hoop ik.
Waarde*** heb jij het overquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:19 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Als je geen deel uitmaakt van deze pumps kun je beter niet in altcoins handelen. Oja, zodra een pump "officieel" is aangekondigd is het te laat om te kopen.
Als je handelt in altcoins - zeker in een markt die toch echt geen groei laat zien - dan ben je grotendeels afhankelijk van pumps/dumps voor grote spikes in prijzen. Deze pnd's worden vaak georganiseerd via IRC. Ongeveer een jaar geleden was Fontase daar heel bekend mee. Fontase en en paar andere whales kochten een lading altcoins, verspreidden toen het gerucht dat bijvoorbeeld Peercoin wordt gepumpt en de sukkels die op basis van deze geruchten Peercoin kochten spekten de portefeuilles van Fontase &co.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarde*** heb jij het over
Ik zit vast in KEY, welke ik op 210k heb gekocht en nu op 35k staat...
De meeste pumps hebben een hele andere afkomst, dat zijn niet meer van die ouderwetse 300% binnen een dag pumps. KEY heeft heel lang stabiel rond de 200k gezeten totdat er een gigantisch dom iemand gehackt werd en een enorme FUD in gang zette. Die dump is in geen enkele manier gelinkt met die stijging die eerder plaats vond.quote:Op maandag 18 augustus 2014 00:24 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Als je handelt in altcoins - zeker in een markt die toch echt geen groei laat zien - dan ben je grotendeels afhankelijk van pumps/dumps voor grote spikes in prijzen. Deze pnd's worden vaak georganiseerd via IRC. Ongeveer een jaar geleden was Fontase daar heel bekend mee. Fontase en en paar andere whales kochten een lading altcoins, verspreidden toen het gerucht dat bijvoorbeeld Peercoin wordt gepumpt en de sukkels die op basis van deze geruchten Peercoin kochten spekten de portefeuilles van Fontase &co.
De meeste pumps hebben een hele andere afkomstquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De meeste pumps hebben een hele andere afkomst, dat zijn niet meer van die ouderwetse 300% binnen een dag pumps. KEY heeft heel lang stabiel rond de 200k gezeten totdat er een gigantisch dom iemand gehackt werd en een enorme FUD in gang zette. Die dump is in geen enkele manier gelinkt met die stijging die eerder plaats vond.
PnD coins zijn vaak duidelijk te zien als een exponentiele stijging, twee pieken en een gigantische dump er vlak achteraan, het komt nog voor maar zeker niet op nieuwe coins.
Dit moet een kloon van CBB zijnquote:Op maandag 18 augustus 2014 00:29 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
De meeste pumps hebben een hele andere afkomst
Lol. Veel succes...
Ik heb zelf vaak zat in de IRC's gezeten waar fontase deze pumps organiseerde.quote:
Goed om te weten, je weet dat Fontas onderhand niet meer actief is (zo ver ik weet)?quote:Op maandag 18 augustus 2014 11:54 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Ik heb zelf vaak zat in de IRC's gezeten waar fontase deze pumps organiseerde.
Je zult het vast goed doen als trader, met zo'n gigantisch bord voor je kop.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten, je weet dat Fontas onderhand niet meer actief is (zo ver ik weet)?
Elke coin gaat omhoog door interesse van het publiek en paniek, zo werkt het nou eenmaal. Als je dat niet kan hebben verhuis je maar naar de andere SC van dit forum, om daar vervolgens ook vervelend gevonden te worden.
Post liever onder jouw hoofdaccount, herkennen we je tenminste. Deze verdwijnt onder dezelfde knop iig.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:44 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Je zult het vast goed doen als trader, met zo'n gigantisch bord voor je kop.
Nou... vergeet de pumps die op Twitter worden aangekondigd ook niet. Zodra die worden aangekondigd, ben je te laat met instappen, omdat de organisatoren allang die coin(s) hebben gekocht. Alleen kun je dan nog wat winst pakken door de dump na de pump af te wachten en te verkopen als de koers weer op het oude niveau zit.quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed om te weten, je weet dat Fontas onderhand niet meer actief is (zo ver ik weet)?
Elke coin gaat omhoog door interesse van het publiek en paniek, zo werkt het nou eenmaal. Als je dat niet kan hebben verhuis je maar naar de andere SC van dit forum, om daar vervolgens ook vervelend gevonden te worden.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Post liever onder jouw hoofdaccount, herkennen we je tenminste. Deze verdwijnt onder dezelfde knop iig.
Ik vind hem behoorlijk relevant, want het lijkt sprekend op jouw aanname dat elke pump georganiseerd is.quote:
Het woord pump betekent dat dan ook.http://www.investopedia.com/terms/p/pumpanddump.aspquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk relevant, want het lijkt sprekend op jouw aanname dat elke pump georganiseerd is.
Een pump:quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Het woord pump betekent dat dan ook.http://www.investopedia.com/terms/p/pumpanddump.asp
Wel grappig dat jij serieus denkt dat groei gelijk staat aan pump. Typisch voor iemand die geen ervaring heeft met handelen op de beurs. In de altcoinwereld is dat dus precies hetzelfde.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:10 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Het woord pump betekent dat dan ook.http://www.investopedia.com/terms/p/pumpanddump.asp
Wel grappig dat jij precies hetzelfde zei net over alle altcoins.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:25 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij serieus denkt dat groei gelijk staat aan pump. Typisch voor iemand die geen ervaring heeft met handelen op de beurs. In de altcoinwereld is dat dus precies hetzelfde.
Een PUMP wordt altijd gevolgd door een DUMP, dat is de definitie.quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel grappig dat jij precies hetzelfde zei net over alle altcoins.
Ach, ik heb toch niks meer over. Een euro meer of minder maakt me ook geen zak uit....quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
Haha godverdomme, BTC duikt zo onder 400
Jammer dat ik geen buy had staanquote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Fijn he dat ik even terugkom, gelijk BTC kapot
Heb je fiat spul dan?quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen buy had staan
twitter:CryptoCamel twitterde op maandag 18-08-2014 om 13:36:45Updated $SYS team profiles http://t.co/dhQkg7J9zN reageer retweet
quote:Op maandag 18 augustus 2014 13:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij 250 ofzo koop ik wel wat bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |