SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast leent dit topicdeel zich er voor om Thadcastle te adoreren. Wees niet verlegen!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat zal idd wel ja Tim.
En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat zal idd wel ja Tim.
En nee, maar van zoveel wedstrijden en zeker die internationale wedstrijdjes ertussenin worden die spelers zelf wel beter, en dat is toch het belangrijkste #ajaxfilosofieAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de hulp![]()
Bohh tott hummels en santana kan ook nog![]()
![]()
Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt. Denk ook wel dat het echt goed is voor die gasten, maar ik snap de kritiek vanuit de rest van de JL wel heel goed. Gaat echt nergens over dat zo'n Jong Ajax, PSV en Twente de competitie zo beïnvloeden met die wisselende teams. Wel op volgorde van impact, want bij Ajax is het wel het meest extreem en bij Twente het minst. Telstar speelde afgelopen week tegen een Jong Ajax dat gewoon het linkerrijtje in de Eredivisie zou moeten kunnen halen, terwijl er over een paar weken tegen een concurrent van Telstar waarschijnlijk weer een bagger jeugdteam staat.
Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:57 schreef rolls-reus het volgende:
Hummels is wel echt een eindbaas hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor de hulp![]()
Bohh tott hummels en santana kan ook nog
En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..
En ook geen agility, balanceAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mja, niet zo'n goed voorbeeld idd maar die hebben dus al tegen Ajax gespeeld. Maar bij periodes kan het ook nog flink van impact zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja, dat klopt sowieso, maar dat is natuurlijk niet de schuld van die jong teams. Die zijn natuurlijk altijd van ondergeschikt belang aan het eerste waar die spelers nodig voor kunnen zijn.
Maar voor teams als Telstar boeit het toch geen reet. Voor de paar kampioenkandidaten maakt het wat uit maar de rest speelt toch voor spek en bonen.
Maar goed, we zijn het dus met elkaar eens verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je 1.98 bent maakt dat echt niets uit johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hummels is wel echt een eindbaas hoor
En Naldo is lang en sterk, maar die jumping..
[ afbeelding ]
En ook geen agility, balancegebruik hem al een paar wedstrijden en uit 7 wedstrijden 3 goals is niet slecht
![]()
Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratiequote:Tienduizenden mensen hebben een petitie ondertekend die ervoor pleit een karakter in de nieuwste Zelda-game te vernoemen naar de deze week overleden acteur Robin Williams.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
flubberquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met die blinde Williams adoratie![]()
![]()
Dat was wel een coole film jaquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hahahhaha Toine bij VI
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die heeft vannacht niet goed geslapen denk ik iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zal die Toine leuk vinden dat dat moet van zijn baas
Elke dag![]()
HahahahahaPijnlijk
Elke dag![]()
Ho Infostrada storingDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Fox grijpt in!
Elke dag![]()
Ik vind hem beterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef Rijst het volgende:
is bllue martinez net zo goed als Balo?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een oliebolquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Feyenoord krijgt het wel weer cadeau tegen 10 man
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Feyenoord krijgt het wel weer cadeau tegen 10 man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt. En een Hazard-shaped body pillow ernaast.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
butt jij bent nogal biased. Volgens mij slaap je zelfs met jackson piyamaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was snelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hihiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Zhano het volgende:
Eerste goede actie. Ingraven als een mofo nu![]()
waarom doet die nieuwe spits van jullie nog niet mee zhaneau?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Zhano het volgende:
Eerste goede actie. Ingraven als een mofo nuPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Uth krijgt het vertrouwen + Dalgaard is net nieuw.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom doet die nieuwe spits van jullie nog niet mee zhaneau??quote:![]()
Neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Alovenac het volgende:
Ziyech en Immers beide in mijn profcoach team, maarja heb je nog niks aan he![]()
ah oke wilde die topper van jullie in de profcoach gooien. neem het gokje welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uth krijgt het vertrouwen + Dalgaard is net nieuw.
[..]
?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als Uth blijft falen komt ie er binnen 3 wedstrijden wel in denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah oke wilde die topper van jullie in de profcoach gooien. neem het gokje wel![]()
![]()
wie niet waagt wie niet....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als Uth blijft falen komt ie er binnen 3 wedstrijden wel in denk ik
maar dan is mijn team af
#FreeTrapz![]()
Oss 0-4
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Immers heeft de goal dus niet eens gekregenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Alovenac het volgende:
Ziyech en Immers beide in mijn profcoach team, maarja heb je nog niks aan he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb wat gemist tijdens de afwas
Elke dag![]()
TT? kan je niet elkaars team zien bij profcoachook saai.
#FreeTrapz![]()
Nu nog niet, of dat kan na de transfers weet ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
TT? kan je niet elkaars team zien bij profcoachook saai.
Elke dag![]()
ah oke nou hij is afquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu nog niet, of dat kan na de transfers weet ik nietmoet een winnend team zijn
#FreeTrapz![]()
We kunnen ze overigens wel hier gewoon allemaal posten tegen de tijd dat transferwindow dicht isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zoiets ja. Je slechtste verdediger erin brengen op de positie waar de meeste voorzetten vandaan komen..quote:![]()
Die Zanka speelt bij Kopenhagen ook nietNiet eens op de bank
Elke dag![]()
Vorige wedstrijd roodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Zanka speelt bij Kopenhagen ook nietNiet eens op de bank
![]()
Ik zag het netquote:
Elke dag![]()
Korte corner op dit moment
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima resultaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Zhano het volgende:
Elke keer weer die Wilkshire laten voorgeven
Elke dag![]()
Had meer in gezetenquote:Dit Feyenoord zou niet misstaan in de nPower League 2. Lekker ballen in de 16 pompen.
![]()
Komt nog wel wat bij, anders is het vrij armoedig iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had meer in gezetenDit Feyenoord zou niet misstaan in de nPower League 2. Lekker ballen in de 16 pompen.
Elke dag![]()
Ziyech dan maar. 3-4 miljoen + doorverkooppercentage.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij, anders is het vrij armoedig idd![]()
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had meer in gezetenDit Feyenoord zou niet misstaan in de nPower League 2. Lekker ballen in de 16 pompen.
![]()
![]()
Hahaha zeg ik danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zeker![]()
Oh, ben jij dr zo 1. He bah. Jij ziet niet liever gewoon goed veldspel bij je club?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zeker![]()
Ga nou niet beweren dat Heerenveen zo goed voetbal speeldequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, ben jij dr zo 1. He bah. Jij ziet niet liever gewoon goed veldspel bij je club?![]()
![]()
Haha die Immers"Ja het is niet belangrijk wie m maakt". En dan 2 tellen later "Ja eigenlijk maakte ik m toch"
![]()
![]()
Dat is een aanname van jou..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat Heerenveen zo goed voetbal speelde![]()
Origi gescoord voor Lille
(pingel)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee oké dan is het goed. Gelijkspel is gewoon terecht resultaat. Allebei goed weggekomen bij een paar kansen over en weer.quote:![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee oké dan is het goed. Gelijkspel is gewoon terecht resultaat. Allebei goed weggekomen bij een paar kansen over en weer.![]()
Kick and rush?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
Ik moet voorzichtig zijn, anders pakt Jorwol mequote:Maar Feyenoord probeerde het vooral met (vroege) voorzetten ja. Met de huidige spits/selectie ook logisch...
![]()
Ik geef Fox en VI een maand max, voordat Fox zegt kap er maar mee
Elke dag![]()
Straks met Koning Kazim komt het allemaal goed johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet voorzichtig zijn, anders pakt Jorwol meMaar Feyenoord probeerde het vooral met (vroege) voorzetten ja. Met de huidige spits/selectie ook logisch...
![]()
![]()
Wat weinig man als je dat vergelijkt met Indi en de Vrij, die kwaliteiten en die contractenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Clasie naar Porto voor 9m
Elke dag![]()
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat weinig man als je dat vergelijkt met Indi en de Vrij, die kwaliteiten en die contracten![]()
Told ya. "blessure"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Clasie naar Porto voor 9m
Debuut van BMI nu live te zien op Sport1 overigens. Staan 1-0 voor (competitie).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch wel van veel hoger niveau dan de Vrij, op een andere positie weliswaar. Als je kijkt wat wij voor Strootman kregen, en Ajax voor Blind wil. Niet dat hij net zo goed is hoor, maar in vergelijking met die bedragen is het vrij magerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..
Elke dag![]()
Echt de hoofdprijs imo ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
bohhh, mooie plek voor een waterpark
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel een verdiende IF zijn, maar bij keepers is het altijd lastig omdat ze er (volgens mij) altijd maar max 2 doen. En zonder clean sheet ben je dan kansloos..tenzij je per ongeluk scoort ofzoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan je zwembroek net iets naar beneden en uit de bocht vliegen. Bam, doodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh, mooie plek voor een waterpark![]()
![]()
Alleen een penalty houden kan ook al genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel een verdiende IF zijn, maar bij keepers is het altijd lastig omdat ze er (volgens mij) altijd maar max 2 doen. En zonder clean sheet ben je dan kansloos..tenzij je per ongeluk scoort ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Speelt BMI nu dan ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Told ya. "blessure"
Debuut van BMI nu live te zien op Sport1 overigens. Staan 1-0 voor (competitie).![]()
quote:quote:
Elke dag![]()
*inb4 hou je bek bloedhont*Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
He jongens, speelt BMI nu dan?
Hi Guys, played BMI now than?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Eitje van wat ik zo zie. Porto is alleen maar in de aanval.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gr gr, en eentwitter:MarcoHeerschop twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 22:25:41Fred Rutten: Als je naar het voetballende kijkt. Dan had Heerenveen vandaag gewoon 3 punten verdiend. Wij hebben nog veel werk te verzetten. reageer retweet
voor Trapz
![]()
![]()
Het was niet best.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:27 schreef Zhano het volgende:
gr gr, en eentwitter:MarcoHeerschop twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 22:25:41Fred Rutten: Als je naar het voetballende kijkt. Dan had Heerenveen vandaag gewoon 3 punten verdiend. Wij hebben nog veel werk te verzetten. reageer retweet
voor Trapz
maar Nordfeldt keepte een aardige pot.
It was not bestbut Nordfelt keepte a nice bowl
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog mensen met leuke landenteams?
Wil Urby nog op LB proberen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laat maar zitten
Volgens den VZ is er geen akkoord over Clasie?twitter:FOXSportsnl twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 22:26:46Rutten: 'Er is geen sprake van een akkoord met @FCPorto over Jordy Clasie' http://t.co/4J5Lbf9q6J reageer retweet
![]()
Vandermarretjequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil Urby nog op LB proberen
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen strootgodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wil Urby nog op LB proberen![]()
![]()
Ja, heb daar iMotM Krul gehad maar die bakte er niks vanquote:Steek zelfde verhaal. Eerst had ik die dubbellink ook nodig voor v Dijk btw.
![]()
Ruiterquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, heb daar iMotM Krul gehad maar die bakte er niks vanSteek zelfde verhaal. Eerst had ik die dubbellink ook nodig voor v Dijk btw.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beviel me in de 433(3) niet. Hierin misschien nog eens een kans geven.quote:Hmm, ff proberen binnenkort.quote:![]()
Strootgod ccm, lerra rcm en wijnaldum lcmquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beviel me in de 433(3) niet. Hierin misschien nog eens een kans geven.
[..]
Hmm, ff proberen binnenkort.![]()
![]()
MOTM krul is een beest. Beste keeper die ik heb gehad Dit jaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, heb daar iMotM Krul gehad maar die bakte er niks vanSteek zelfde verhaal. Eerst had ik die dubbellink ook nodig voor v Dijk btw.
![]()
Mooi voor je.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MOTM krul is een beest. Beste keeper die ik heb gehad Dit jaar![]()
Hij is iig links, veel te verwarrend voor mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef rolls-reus het volgende:
Krul kan nie ver gooie nie![]()
(Of ik ben ik de war)
![]()
![]()
Kut-Saraaaaaa iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Die kut Looooori speelt in Into the Storm![]()
![]()
Dat is wel debiel in fifa, alle linkshandige keepers gooien met rechts uit en niet met linksquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij is iig links, veel te verwarrend voor mij
Daarentegen zijn al mijn favorieten keepers wel links( cech, courtois en marchetti)
![]()
Was toch ook de openingstune van de wedstrijden bij het WK van 2010 of EK 2012?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:35 schreef Zhano het volgende:
Intro, a song by The xx on Spotify.
Bohhh. (Van Suits)Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Was toch ook de openingstune van de wedstrijden bij het WK van 2010 of EK 2012?![]()
Ken je dat filmpje van Honest trailers over TWD? Echt mooiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Die kut Looooori speelt in Into the Storm
Kan de link alleen niet plaatsen, want telefoon..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
nee? Dm maar wanneer mogelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Honest trailers over TWD? Echt mooi
Kan de link alleen niet plaatsen, want telefoon...![]()
![]()
Hoezo? Heb alleen geen zin in een achterlijke discussie met jou omdat jij een speler lekker vindt spelen en ik niet...quote:![]()
Doe eens mee aan onze topcoachquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ken je dat filmpje van Honest trailers over TWD? Echt mooi
Kan de link alleen niet plaatsen, want telefoon...quote:
Al die Honest trailers zijn geniaal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal morgen even kijken heb het druk gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe eens mee aan onze topcoach![]()
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo? Heb alleen geen zin in een achterlijke discussie met jou omdat jij een speler lekker vindt spelen en ik niet...![]()
Nouja, toch maar even geprobeerd, wel de mobiele site:quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ennnn waren de BPL spelers nog gestegen?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ziyech is volgend seizoen transfervrij toch?![]()
![]()
Scorito. Fok fut.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:57 schreef Alovenac het volgende:
Is er hier nog een profcoach subleague?![]()
Moet Ajax hem dan maar ophalen en die aids neger weg sturen. Briljante speler is dat al wil ik hem wel wat meer in de korte combinatie zien spelenquote:![]()
Denk dat Feyenoord de meeste kans maakt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet Ajax hem dan maar ophalen en die aids neger weg sturen. Briljante speler is dat al wil ik hem wel wat meer in de korte combinatie zien spelen![]()
Dat is geen stap vooruit waarom zou hij dat doen. Kan hij beter een jaar wachten en naar Ajax gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord de meeste kans maakt.![]()
Nieuwe louis hier.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet Ajax hem dan maar ophalen en die aids neger weg sturen. Briljante speler is dat al wil ik hem wel wat meer in de korte combinatie zien spelen![]()
Denk dat ie nu weg wil en naar zn vriendje Bilal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is geen stap vooruit waarom zou hij dat doen. Kan hij beter een jaar wachten en naar Ajax gaan.![]()
Wat ben je toch een verschrikkelijke ajacied of een verschrikkelijke kuttrollquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is geen stap vooruit waarom zou hij dat doen. Kan hij beter een jaar wachten en naar Ajax gaan.
Of allebei natuurlijkDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
+ een pak vlaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijke ajacied of een verschrikkelijke kuttroll
Of allebei natuurlijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is maar een club in Nederland wat echt een stap vooruit Is en dat is Ajax zo simpel is het. Je leeft in het verleden Timmy de rest doet er niet meer toe.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je toch een verschrikkelijke ajacied of een verschrikkelijke kuttroll
Of allebei natuurlijk![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar een club in Nederland wat echt een stap vooruit Is en dat is Ajax zo simpel is het. Je leeft in het verleden Timmy de rest doet er niet meer toe.![]()
![]()
Sowieso dit soort dingen zeggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is maar een club in Nederland wat echt een stap vooruit Is en dat is Ajax zo simpel is het. Je leeft in het verleden Timmy de rest doet er niet meer toe.Over welk onderwerp dan ook
Elke dag![]()
Sorry zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sowieso dit soort dingen zeggenOver welk onderwerp dan ook
![]()
Maar niemand dus met een leuk teampje?
Dan zelf maar wat knutselen met Zweden of Noren ofzoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
flikkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
Dan zelf maar wat knutselen met Zweden of Noren ofzo![]()
![]()
Chili.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:07 schreef el-blanchito het volgende:
Dan zelf maar wat knutselen met Zweden of Noren ofzo![]()
Hmmm dan maar geen Zweden. Bij Chili loopt wel wat leuks maar de verdediging is wel rukquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
where is waldo poncequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm dan maar geen Zweden. Bij Chili loopt wel wat leuks maar de verdediging is wel ruk![]()
![]()
Colombiaaaaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm dan maar geen Zweden. Bij Chili loopt wel wat leuks maar de verdediging is wel ruk
Of België.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat Litmanen enigszins gelijk heeft. Ajax is de enige club in nederland die er wel bovenuit steekt. Al is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf Heerenveen, al is het een kleinere stap dam Ajaxwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Frank de Boer is een god. Die kan ADO nog kampioen maken. Qua selectie, op papier, valt het allemaal wel mee hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat Litmanen enigszins gelijk heeft. Ajax is de enige club in nederland die er wel bovenuit steekt. Al is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf Heerenveen, al is het een kleinere stap dam AjaxHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:39 schreef Revontulet het volgende:
Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat Litmanen enigszins gelijk heeft. Ajax is de enige club in nederland die er wel bovenuit steekt. Al is Feyenoord wel een stap omhoog vanaf Heerenveen, al is het een kleinere stap dam Ajax
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja.
Feyenoord is helemaal geen stap omhoog vanaf Heerenveen.
Godver heeft hij audities gehouden bij het delta psychiatrisch centrum?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom is het zo moeilijk om met jackson te scoren?
Ik speel hele tijd tegen wieisboos voor degene die willen meekijken
www.twitch.tv/chineesch![]()
hé rijst op welke console speel jequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:08 schreef Rijst het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om met jackson te scoren?
Ik speel hele tijd tegen wieisboos voor degene die willen meekijken
www.twitch.tv/chineesch
:)![]()
not sure if...quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:09 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
hé rijst op welke console speel je![]()
twitter:evilkagawa twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 00:08:22Gaal tell team all player sleep by 11 of clock if want play tomorrow big game.It 11:08 of clock! YOU SEE THIS GAAL!He no boss of Kagawa! reageer retweet
![]()
tuurlijk ben ik serious, waarom zou ik het anders vragen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
If serious natuurlijk.
Tevez CM, Payder stahppp:)![]()
Oh, je hebt een standaard PIquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik serious, waarom zou ik het anders vragen?Maar je ziet toch die PS knopjes op zijn scherm ofwa?
![]()
Oplichterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand een 352 Chiellini voor 10k hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:12 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, je hebt een standaard PIMaar je ziet toch die PS knopjes op zijn scherm ofwa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alles wat ik zie
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:15 schreef mvdk_ het volgende:
[..]Tsjah, als jij te lui bent om de stream te openen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is alles wat ik zie![]()
![]()
Stream laadde niet bij mijquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, als jij te lui bent om de stream te openen..
"me dj is een crackhead"quote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ze hebben het wel goed voor elkaar._____!
kagawaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:10 schreef Zhano het volgende:
twitter:evilkagawa twitterde op zaterdag 16-08-2014 om 00:08:22Gaal tell team all player sleep by 11 of clock if want play tomorrow big game.It 11:08 of clock! YOU SEE THIS GAAL!He no boss of Kagawa! reageer retweet
![]()
![]()
Wanneer gaan jullie een keer daten eigenlijk?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
#bioscoopbroekquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
alsof hij een krappe anus heeftquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Nog vijf diensten en dan ga ik eindefuckinglijk op vakantie (niet met dudeweiser)![]()
Ik weet niet wie de ontvanger is want volgens mij kan dude wel op een amsterdammertje gaan zitten.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zat ik maar in de wajong, dan kon ik lekker naar Egypte, gamescon, een xboxone kopen, een ps4 kopen en unlimited packs openenquote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Same manquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:49 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zat ik maar in de wajong, dan kon ik lekker naar Egypte, gamescon, een xboxone kopen, een ps4 kopen en unlimited packs openenWij maar werken en werken
![]()
![]()
Beetje achter de geraniums chillenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Wajong is eigenlijk een beetje hetzelfde als rentenieren![]()
![]()
In jouw geval dan achter de pompeblêden natuurlijkquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Beetje achter de geraniums chillen
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zeker!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:56 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
In jouw geval dan achter de pompeblêden natuurlijk
Ik kijk gewoon Blended, een Happy Madison film en ik vind m af en toe grappig![]()
![]()
Shit haha zag het te laatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
lolwut ik moet tegen Thad in de finale van de BPL cup
Ik ga cheesen![]()
![]()
Ik snap niet hoe ik zo slecht ben geworden in Fifa sinds ik op de ps4 speel. Ik was al niet zo goed op de xbox maar nu creer ik amper kansen![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
lolwut ik moet tegen Thad in de finale van de BPL cup![]()
![]()
Jij bent niet slecht ik ben gewoon goedquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:00 schreef Rijst het volgende:
Ik snap niet hoe ik zo slecht ben geworden in Fifa sinds ik op de ps4 speel. Ik was al niet zo goed op de xbox maar nu creer ik amper kansen![]()
nee jij bent gewoon slecht en ik ben daar de overtreffende trap vanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij bent niet slecht ik ben gewoon goed![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
lolwut ik moet tegen Thad in de finale van de BPL cup
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtf.. mega lag en nu disconnectie..
Je internet stuk? Je werd wel genaaid bij mijn 3-0 en die 3 kansen met Nasri achter elkaar had wel een goal mogen zijn![]()
![]()
Dat heb ik dus de hele tijd en dat is heel irritant. Maar wat een kut potje (ook al werd het niet afgemaakt)quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:13 schreef ThadCastle het volgende:
Wtf.. mega lag en nu disconnectie..
Je internet stuk? Je werd wel genaaid bij mijn 3-0 en die 3 kansen met Nasri achter elkaar had wel een goal mogen zijn![]()
Ja je kwam er niet lekker in had ik het gevoel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus de hele tijd en dat is heel irritant. Maar wat een kut potje (ook al werd het niet afgemaakt)![]()
Zonde. Wanneer was die disconnect dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
76e minuut ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:15 schreef Tim86 het volgende:
Zonde. Wanneer was die disconnect dan?
Heel vaak tijdens de wedstrijd is er ineens hele erge lag en dan krijg of ik een disconnect of de tegenstander. En dat is pas sinds mijn ouders weer terug zijn van vakantie.![]()
Thats what she said?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja je kwam er niet lekker in had ik het gevoel.![]()
Heb jij die prijs gewoon gekregen? Ik kan de finale nog gewoon overnieuw doenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:17 schreef ThadCastle het volgende:
Dante en Schurrle in pakket. Niks gemist dus DS2
[..]
hhihi goed opgelet![]()
![]()
Haha nicequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb jij die prijs gewoon gekregen? Ik kan de finale nog gewoon overnieuw doen![]()
![]()
Nee want het potje is niet afgemaakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:21 schreef Grandesco het volgende:
Dus Ds2 flinke batta gehad van Thad![]()
tot de dc flinke batta gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee want het potje is niet afgemaakt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is ook niet zo raar als je ziet wat voor team ik heb en wat voor team hij heeft.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tot de dc flinke batta gehad![]()
Smoesjes.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar als je ziet wat voor team ik heb en wat voor team hij heeft.
Thadgod![]()
![]()
Omdat je quitte jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik kan nog steeds de finale winnen hihaho![]()
quote:
Alweer? Heeft ie tegen mij ook weleens gedaan
Elke dag![]()
Die jongen kan echt niet spelen, steeds maar quitten of met 6-0 eraf.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heb je hem ook hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die jongen kan echt niet spelen, steeds maar quitten of met 6-0 eraf.![]()
![]()
Die heeft een disconnect-detector.quote:![]()
ja lekker makkelijk kut team kiezen en dan zeggen dat het daardoor kwam als je verliestquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo raar als je ziet wat voor team ik heb en wat voor team hij heeft.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hij dekt zich gewoon goed in, hater.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja lekker makkelijk kut team kiezen en dan zeggen dat het daardoor kwam als je verliest#TeamDS2
quote:
Nog 8 dagen en dan eindelijk weer thuis in Nederland.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Heb echt medelijden met je ja, dat je in dat kut-Turkije zit nu.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan eindelijk weer thuis in Nederland.![]()
Mensen hier nog interesse in een potje op de PS3? Moet ik wel eerst ff een team met Bukharov smeden weer."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik hoop dat Erdogan je nog laat gaanquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan eindelijk weer thuis in Nederland.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
![]()
Ik denk dat dit best een toffe horror wordtDie reallife docu's over die catacomben op youtube ook
Elke dag![]()
neeeee gaa weeegggquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik denk dat dit best een toffe horror wordtDie reallife docu's over die catacomben op youtube ook
![]()
Is je broekje nat van angst?quote:
Elke dag![]()
niet gekeken johquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is je broekje nat van angst?![]()
De verlosser?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast is echt onherkenbaar
(zo ja, niet onherkenbaar)
![]()
Ja, maar ik herken hem echt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
De verlosser?
(zo ja, niet onherkenbaar)
Elke dag![]()
Jeutje, Rekik is inderdaad veranderd zegquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast is echt onherkenbaarGRAAG VERWIJDEREN![]()
is dat willemsquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast is echt onherkenbaar![]()
Neen tis de verlosserquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik mis de etnische diversiteit die Park mee gaf idd
Elke dag![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 01:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik mis de etnische diversiteit die Park mee gaf idd
Nog steeds niemand die een potje wil?
Helaas staat mijn ps3 in de woonkamerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:01 schreef TBakkert het volgende:
Nog steeds niemand die een potje wil?![]()
hè verdikkie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas staat mijn ps3 in de woonkamer
Dat wordt dus gewoon even divisies spelen.quote:
e: -ok dat kon echt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat wordt dus gewoon even divisies spelen.![]()
Wauw zelfcensuur bij Zhano, nu ben ik wel heel benieuwdquote:
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: