ah oke wilde die topper van jullie in de profcoach gooien. neem het gokje welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uth krijgt het vertrouwen + Dalgaard is net nieuw.
[..]
?
Als Uth blijft falen komt ie er binnen 3 wedstrijden wel in denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah oke wilde die topper van jullie in de profcoach gooien. neem het gokje wel
wie niet waagt wie niet....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als Uth blijft falen komt ie er binnen 3 wedstrijden wel in denk ik
Immers heeft de goal dus niet eens gekregenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:29 schreef Alovenac het volgende:
Ziyech en Immers beide in mijn profcoach team, maarja heb je nog niks aan he
Nu nog niet, of dat kan na de transfers weet ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef FCsuarez het volgende:
TT? kan je niet elkaars team zien bij profcoachook saai.
ah oke nou hij is afquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu nog niet, of dat kan na de transfers weet ik niet
Zoiets ja. Je slechtste verdediger erin brengen op de positie waar de meeste voorzetten vandaan komen..quote:
Vorige wedstrijd roodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die Zanka speelt bij Kopenhagen ook nietNiet eens op de bank
Ik zag het netquote:
Prima resultaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef Zhano het volgende:
Elke keer weer die Wilkshire laten voorgeven
Had meer in gezetenquote:
Komt nog wel wat bij, anders is het vrij armoedig iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had meer in gezetenDit Feyenoord zou niet misstaan in de nPower League 2. Lekker ballen in de 16 pompen.
Ziyech dan maar. 3-4 miljoen + doorverkooppercentage.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt nog wel wat bij, anders is het vrij armoedig idd
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zekerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had meer in gezetenDit Feyenoord zou niet misstaan in de nPower League 2. Lekker ballen in de 16 pompen.
Hahaha zeg ik danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zeker
Oh, ben jij dr zo 1. He bah. Jij ziet niet liever gewoon goed veldspel bij je club?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hahahaha en Heerenveen in de Conference North dan zeker
Ga nou niet beweren dat Heerenveen zo goed voetbal speeldequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, ben jij dr zo 1. He bah. Jij ziet niet liever gewoon goed veldspel bij je club?
Dat is een aanname van jou..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat Heerenveen zo goed voetbal speelde
Nee oké dan is het goed. Gelijkspel is gewoon terecht resultaat. Allebei goed weggekomen bij een paar kansen over en weer.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee oké dan is het goed. Gelijkspel is gewoon terecht resultaat. Allebei goed weggekomen bij een paar kansen over en weer.
Kick and rush?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet voorzichtig zijn, anders pakt Jorwol mequote:
Straks met Koning Kazim komt het allemaal goed johquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet voorzichtig zijn, anders pakt Jorwol meMaar Feyenoord probeerde het vooral met (vroege) voorzetten ja. Met de huidige spits/selectie ook logisch...
Wat weinig man als je dat vergelijkt met Indi en de Vrij, die kwaliteiten en die contractenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Clasie naar Porto voor 9m
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat weinig man als je dat vergelijkt met Indi en de Vrij, die kwaliteiten en die contracten
Told ya. "blessure"quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:01 schreef Maver24 het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)ht-aan-fc-porto.html
Clasie naar Porto voor 9m
Toch wel van veel hoger niveau dan de Vrij, op een andere positie weliswaar. Als je kijkt wat wij voor Strootman kregen, en Ajax voor Blind wil. Niet dat hij net zo goed is hoor, maar in vergelijking met die bedragen is het vrij magerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..
Echt de hoofdprijs imo ja.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik vind 9 miljoen echt veel voor die midget..
Zou wel een verdiende IF zijn, maar bij keepers is het altijd lastig omdat ze er (volgens mij) altijd maar max 2 doen. En zonder clean sheet ben je dan kansloos..tenzij je per ongeluk scoort ofzoquote:
En dan je zwembroek net iets naar beneden en uit de bocht vliegen. Bam, doodquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh, mooie plek voor een waterpark
Alleen een penalty houden kan ook al genoeg zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou wel een verdiende IF zijn, maar bij keepers is het altijd lastig omdat ze er (volgens mij) altijd maar max 2 doen. En zonder clean sheet ben je dan kansloos..tenzij je per ongeluk scoort ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Speelt BMI nu dan ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Told ya. "blessure"
Debuut van BMI nu live te zien op Sport1 overigens. Staan 1-0 voor (competitie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |