Voorspellende gave of watquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
(en dan gooit ze straks gewoon heel ver in haar laatste worp)
We spelen met 3 centrale verdedigersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
is er al een link gelegd naar dit Nederlandse atletiek succes en Louis van Gaal???
Nou vertel Evertjan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef Evertjan het volgende:
is er al een link gelegd naar dit Nederlandse atletiek succes en Louis van Gaal???
Vooral voor Churandy ideaal, maar hij moet wel goed door die bochje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Hollands weer in Zwitserland, ideaal voor Broerse, Vetter, Schippers en Churandy
Slaat nergens op wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Heersen? De Britten heersen, wij hebben pas een gouden medaille.
2 inmiddels al hoor en vanavond 4.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Heersen? De Britten heersen, wij hebben pas een gouden medaille.
In de Antillen kan het ook hard regenen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral voor CHurandy ideaal, maar hij moet wel goed door die bochje.
Ik tel alleen de medailles van atleten die in Nederland geboren zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
2 inmiddels al hoor en vanavond 4.
quote:
Oh, ben je er zo een.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik tel alleen de medailles van atleten die in Nederland geboren zijn.
Dit antwoord verwachtte ik alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe jij dat, telt de rest van ons gewoon de Nederlandse medailles.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe jij dat, telt de rest van ons gewoon de Nederlandse medailles.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:53 schreef Salina het volgende:
De 800m.![]()
![]()
![]()
Vraag me niet waarom, maar dit vind ik zo'n mooie afstand.
Zomerbijbaantje.quote:
Aiaiaiaiai.quote:
Die heeft alvast zijn lesje geleerd voor het WK en de OS voor de komende jarenquote:
Jij ben in ieder geval een Nazi.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat voor een ben jij dan als je dat niet doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |