jep, maar ze zijn allemaal smaakvoller dan ossehaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:53 schreef RobinOok het volgende:
Alle soorten biefstuk behalve ossenhaas kunnen taai uitvallen.
Hoe goedkoper hoe trickier om mals te bakken.
Vooral klanten die mooi en goed vlees willen, helaas zijn Libelle huisvrouwtjes de pest voor mooi en goed vleesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leg het niet zo goed uit denk ik...
Ik vind dat een slager een vakman is. Behalve dat je goed vlees moet verkopen, komt er nog meer bij kijken.
Eigenlijk dacht ik aan het schoonmaken enzo. lol!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooral klanten die mooi en goed vlees willen, helaas zijn Libelle huisvrouwtjes de pest voor mooi en goed vlees
Leuk dat ik je weer gesproken heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vooral klanten die mooi en goed vlees willen, helaas zijn Libelle huisvrouwtjes de pest voor mooi en goed vlees
Kusje terugquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk dat ik je weer gesproken heb.
*Kusje*
Dit. Heb vorig jaar in de buurt van Leuven met een collega een gestoofd varkenswangetje gegeten. Damn goddelijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Wangen van rund, kalf en varken zijn goddelijk lekker stoofvlees
Ik eet in de winter graag gestoofde (iberico) varkenwangen.
? Schenkel is toch alleen om erwtensoep van te koken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit. Heb vorig jaar in de buurt van Leuven met een collega een gestoofd varkenswangetje gegeten. Damn goddelijk.
Wat ik hier nog niet heb gezien zijn de schenkels. Ook vreselijk lekker.
Timmerman, smid, slager. Beroepen waar ik echt respect voor heb.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Ik leg het niet zo goed uit denk ik...
Ik vind dat een slager een vakman is. Behalve dat je goed vlees moet verkopen, komt er nog meer bij kijken.
Bakker niet te vergeten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Timmerman, smid, slager. Beroepen waar ik echt respect voor heb.
Die willen vlees wat snel klaar is en goed koop is. Hamburgers en rookworsten... Bij een zorgboerderij waar alle koeien (Dubbelkoeien) ook na x tijd geslacht werden verdween op een gegeven moment de ossenhaas en andere lekkere delen de hamburgers in die verkochten te minste goed... Rosbief, Haas enz verkochten bijna niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
helaas zijn Libelle huisvrouwtjes de pest voor mooi en goed vlees
Dat soort troep eten ze wel, maar als ze eens een mooi stuk vlees kopen dan willen ze dat ook nog eens zo mager mogelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:05 schreef Eris het volgende:
[..]
Die willen vlees wat snel klaar is en goed koop is. Hamburgers en rookworsten... Bij een zorgboerderij waar alle koeien (Dubbelkoeien) ook na x tijd geslacht werden verdween op een gegeven moment de ossenhaas en andere lekkere delen de hamburgers in die verkochten te minste goed... Rosbief, Haas enz verkochten bijna niet...
Goedkoop stoofvlees: zoek een adresje waar schotse hooglanders verkocht worden. Ik koop hier in de omgeving (Groningen) stoofvlees van hooglanders voor 8 euro/kilo. Diepgevroren, en het gaat wel per pakket, dus er is wat diepvriesruimte nodig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 02:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
? Schenkel is toch alleen om erwtensoep van te koken?
------
Dit topic heeft me wel geinspireerd om eens naar de slager te gaanIk zal eens kijken wat ze in de aanbieding hebben. Ik heb ook maar een erg beperkt budget helaas.
Ik zoek zelf dus voornamelijk stoofvlees, van die taaie stukken die ik dan urenlang kan stoven en dan lekker kan opeten. Ik heb al een heel goed recept om vlees in westmalle dubbel te stoven met nog wat dingen, maar allerlei dergelijke recepten zijn welkomEn dus met lekker goedkope, taaie stukken vlees die ik dan mals kan stoven.
Wat zijn dubbelkoeien?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 04:05 schreef Eris het volgende:
[..]
Die willen vlees wat snel klaar is en goed koop is. Hamburgers en rookworsten... Bij een zorgboerderij waar alle koeien (Dubbelkoeien) ook na x tijd geslacht werden verdween op een gegeven moment de ossenhaas en andere lekkere delen de hamburgers in die verkochten te minste goed... Rosbief, Haas enz verkochten bijna niet...
Komt omdat het geen populair stukje vlees is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:19 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zie nu op een website varkenswangetjes 4,90 de kilo. Da's toch wel heel erg goedkoop zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |