kom eens uit de story modequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:10 schreef PicoMMP het volgende:
En uiteindelijk weer veilig naar huis
[ afbeelding ]
Dit was het fotoboek van mpad's vakantie.
krijg steeds timeout. hoorde wel eros praten. toen ging alles foutquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kom eens uit de story mode
eros horen praten is niet goed neequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
krijg steeds timeout. hoorde wel eros praten. toen ging alles fout
zit met eros en luuk, waar ben jij?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:14 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
eros horen praten is niet goed nee
jullie sessie zat volquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
zit met eros en luuk, waar ben jij?
jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Akilla het volgende:
Is het al een legendarisch aantal fokkers aan het worden die online zijn?
jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Akilla het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:23 schreef Akilla het volgende:
kon ik nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens werkt het ook om even via start -> online -> find new session te doen..ben je binnen een minuut weer online
quote:
quote:
quote:
Kon niet op start drukkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
overigens werkt het ook om even via start -> online -> find new session te doen..ben je binnen een minuut weer online
je bent gewoon het vrouwtje in de relatie normaal zou een man even laten zien wie de baas is pussyquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
[..]als Edward norton nou is effe opschiet met z'n kut film, kan ik t misschien ook nog is meemaken hoe dat is:p
Trek de kabel uit de tv begin te schreeuwen en rondjes te rennen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:33 schreef Akilla het volgende:
[..]
[..]
[..]als Edward norton nou is effe opschiet met z'n kut film, kan ik t misschien ook nog is meemaken hoe dat is:p
Klopt, stiekem wilde ik die film natuurlijk zien, maar dat kan ik hier natuurlijk niet zeggen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent gewoon het vrouwtje in de relatie normaal zou een man even laten zien wie de baas is pussy
nee we racen. wacht ik stuur een inviteequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:06 schreef Akilla het volgende:
Ik kan jullie weer niet joinen?
Zitten jullie in een invité online ofzo?
How nvm
WAT DOE JE NOUUUUUquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
nee we racen. wacht ik stuur een invitee
JE BENT ER AL AHSGFADKFASD
WAT DOE JE NOUUUUUquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
internet knalt eruit. nu weer terug
niet veel mensen online zeker?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:16 schreef kamikazebanaan het volgende:
vanmorgen geprobeerd om zelf zalm te vangen maar kreeg helaas concurrentie
[ afbeelding ]
ik zit nu weer veilig thuis tijd voor gta
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
geen idee ben battlefield gaan spelen
PSN vloog eruit bij mij. Ben weer ff voebtal kijken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 17:09 schreef eendensnavel het volgende:
Ik zit nu weer op de fiets naar Grimsby, klaar met de zalmpjes. Kom zo ook online
Ik ben er vanavond nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
Gaan we vanavond nog de playlist van Dennis doen?
Liverpool speelt twee potjes?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:03 schreef PicoMMP het volgende:
Morgen
10:30 Tafel van Kees
12:30 AZ-Ajax
14:30 Liverpool-Southampton
17:00 Newcastle-Liverpool
19:00 Studio Sport
20:00 GTA
Ja toch. Moet kunnen, dikke miljonairs morgen wel 2 potjes spelen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:32 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Liverpool speelt twee potjes?
kom jij nog online?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 18:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
Gaan we vanavond nog de playlist van Dennis doen?
Niksquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef BerryBoterham het volgende:
Wat de fak doet dat stuk metaal in mijn garage?
dat is The Salmon Factoryquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:01 schreef BerryBoterham het volgende:
Wat de fak doet dat stuk metaal in mijn garage?
Doe je playlistje maar maken met normale races, doe ik over een half uurtje meequote:Op zondag 17 augustus 2014 12:58 schreef Grielen het volgende:
Aangezien het toch kutweer is ga ik een paar (normale) races maken en een playlistje knutselen.
tenzij er nu iemand online komt om rond te gaan kutten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |