nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:39 schreef kamikazebanaan het volgende:
de OP moest aangepast worden hondenlul
meer dan terechtquote:
Die zit 3 weken in Libanonquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
meer dan terecht![]()
jammer dat mpad zonder een berichtje vertrokken is, was toch een goeie jongen en een kwaliteitsuser in wording
Dit ding?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:26 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook ineens telkens een grote stortbak in je garage?
wat een wereldreiziger hequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:27 schreef PicoMMP het volgende:
mpad doet rondreis Oekraïne, Israël, Syrië, Mali
dat is een zalmfabriekquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:26 schreef delano.888 het volgende:
Hebben jullie ook ineens telkens een grote stortbak in je garage?
Van gtaforum.nlquote:Ik was daar straks klaar met RR en normaal spaan je dan in de de stad, nu spaan ik steeds in met water ver van de kust! Ik ben niet de enige ben samen met ongeveer zeven anderen en er vallen steeds neer mensen uit de lucht. Meer mensen die er last van hebben? Als iemand je killt met een mes in het water spawn je raar genoeg weer op dezelfde plek in het water.
Edit: iedereen in de map ligt in het water, best wel komisch.
wut?quote:Het zijn inderdaad de modders. Het lijkt wel of er de laatste tijd veel meer gemod wordt dan ooit tevoren. Reuzenraden op de weg, mensen die geslachtsgemeenschap hebben e nu dit weer. Hoop dat hier snel iets aan gedaan wordt, want voordat je het weet gaat het van onschuldig gehack/gemod naar het gevaarlijke werk
Jep. Bekend probleem dus?quote:
Ja prachtig. Maar serieus, niks aan te doen ofzo? Het irriteert me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie toevoeging aan mijn garage.
Gewoon het spel spelen en niet naar je garage gaan. Wat moet je daar de hele tijd?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja prachtig. Maar serieus, niks aan te doen ofzo? Het irriteert me.
Ben dr morgen avond weer 😬quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
meer dan terecht![]()
jammer dat mpad zonder een berichtje vertrokken is, was toch een goeie jongen en een kwaliteitsuser in wording
groei eens ballenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:34 schreef Akilla het volgende:
Ik kom denk ik niet, tv is geclaimd door de vrouw des huizes, 1 of andere vage film op net 5:'(
wtf doe je in godsnaam in libanon?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ben dr morgen avond weer 😬
Het waren trouwens 2 weekjes Libanon
genieten van welverdiende vakantiequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:55 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
wtf doe je in godsnaam in libanon?
Hah misschien kom ik nog wel na de film:) als er dan nog fokkers zijn natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |