quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben je nu al helemaal bij?dat heb je snel gedaan!
Over de kerstaflevering:Haha zat al weken te wachten. Op de finale hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eens met je spoiler.I solemnly swear i'm up to no good
Deze is echt de moeite van het terugkijken waard:quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:01 schreef Cobra4 het volgende:
Vandaag om 1705 uur op NPO2 een blik achter de schermen van Downton Abbey.
Thanks! Morgen kijkenquote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Deze is echt de moeite van het terugkijken waard:
http://www.npo.nl/the-man(...)6-12-2015/KN_1676926
Everything is in the detail
Ja, was erg interessant om te zien!quote:Op zondag 27 december 2015 19:52 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Deze is echt de moeite van het terugkijken waard:
http://www.npo.nl/the-man(...)6-12-2015/KN_1676926
Everything is in the detail
quote:Op zondag 27 december 2015 18:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ben je nu al helemaal bij?dat heb je snel gedaan!
Over de kerstaflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2015 00:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, mooie aflevering, en nogmaals zonde dat het nu stopt. Kunnen we alleen nog terugkijken nog.I´m back.
quote:Op maandag 28 december 2015 00:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]Dat is ook wel weer waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral bij het eerste koppel wat je noemt....
Somebody that I used to know
Ik wil ALL THE SPINOFS! En de film!quote:Op vrijdag 25 december 2015 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe lang duurt de aflevering van vanavond? Edit: heb het gevonden, 2 uur!
http://www.itv.com/tvguide/
Het kasteel doet goeie zaken door alle bezoekers:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)aag-zon-huis-gewoond
Hier praten de acteurs over een film ja of nee.
http://www.digitalspy.com(...)ght-steal-something/
Het is nogal omslachtig, dus kan het je niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 28 december 2015 10:57 schreef Cathmar het volgende:
Voel me een beetje een kneus maar hoe kijk ik de laatste aflevering? Kan alleen in de itv app (die ik niet kan downloaden)?
A.s. zaterdag bij de NCRV.quote:Op maandag 28 december 2015 10:57 schreef Cathmar het volgende:
Voel me een beetje een kneus maar hoe kijk ik de laatste aflevering? Kan alleen in de itv app (die ik niet kan downloaden)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet de allerlaatste?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:32 schreef funkyskunk het volgende:
WACHT dus die ene metJa nou ja die heb ik dus ook op TV gezien, gewoon npo. Ik ga er van uit dat er dus nog een special is? Of heb ik t eind al gezien? Ojee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is niet de allerlaatste?![]()
Met een meidenkwartet
Haha dit. Precies mijn vraagstuk inderdaad. Iemand: verlos ons!quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja nou ja die heb ik dus ook op TV gezien, gewoon npo. Ik ga er van uit dat er dus nog een special is? Of heb ik t eind al gezien? Ojee...
Tot zover de spoilers....quote:Op woensdag 30 december 2015 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een heerlijke aller, allerlaatste aflevering!
Tranen met tuiten over van alles!![]()
----SPOILER----
Zowel terecht als enorm jammer dat het afgelopen is. Maar ik kijk nu al uit naar alles compleet opnieuw binge-watchen over een paar jaar!![]()
De bruiloft van Mary is niet de laatste aflevering.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja nou ja die heb ik dus ook op TV gezien, gewoon npo. Ik ga er van uit dat er dus nog een special is? Of heb ik t eind al gezien? Ojee...
Zie vorige bericht.quote:Op dinsdag 29 december 2015 11:45 schreef funkyskunk het volgende:
[..]
Haha dit. Precies mijn vraagstuk inderdaad. Iemand: verlos ons!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |