Maar je wil nog wel een antwoord op je vraag lezen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohwww, dan stop ik met lezen, anders lees ik 't eind al.![]()
Even vragen: wie vinden jullie ontzettend goed spelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., een te grote slijmbal, brrrr.
Edit: aangezien je in seizoen 2 zit, even gespoilerd
Somebody that I used to know
Dan Stevens - Matthew Crawley.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohwww, dan stop ik met lezen, anders lees ik 't eind al.![]()
Even vragen: wie vinden jullie ontzettend goed spelen?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:06 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar je wil nog wel een antwoord op je vraag lezen?
Ik vind Michelle Dockery en Maggy Smith helemaal fantastisch, maar eigenlijk zijn ze allemaalDe enige met wie ik weinig heb, is Mr. Bates. Niet helemaal geloofwaardig,
Dank je voor de spoiler, ik zit inderdaad in seizoen 2 zie ik op het doosje. Eens met die Mr. Bates, die eeuwige glimlach begrijp ik niet. Maar vind jij hem een slijmbal...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., een te grote slijmbal, brrrr.
Edit: aangezien je in seizoen 2 zit, even gespoilerd
Maggy Smith is op d'r best, die teksten ook, geweldig. Michelle Dockery, ja ook eens met je, speelt erg goed. Zelf vind ik Anna, O'Brien en de kokkin erg goed spelen. Eerlijk gezegd vind ik van de bovenklasse zeg maar, niet iedereen goed gecast. Die vader is wel héél erg correct en Sybil die dochter, vind ik ook niet de beste. Maar Carson weer geweldig.
Ik ben helemaal in de ban.
Ik zit nu, even kijken, oh in een aftiteling. Maar de oorlog is net afgelopen en de aanstaande man van Mary heeft haar net voor het eerst bedreigd in de hal.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan Stevens - Matthew Crawley.
En maggie Smith natuurlijk
Hoe ver in de serie ben je?![]()
Kan het niet goed duiden. Ik denk dat ik hetzelfde bedoel als jij: die eeuwige glimlach, zo goedhartig dat het ongeloofwaardig wordt en gaat jeuken, brrrr...quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dank je voor de spoiler, ik zit inderdaad in seizoen 2 zie ik op het doosje. Eens met die Mr. Bates, die eeuwige glimlach begrijp ik niet. Maar vind jij hem een slijmbal...?
Oeh, mooie scènequote:Op dinsdag 1 december 2015 20:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zit nu, even kijken, oh in een aftiteling. Maar de oorlog is net afgelopen en de aanstaande man van Mary heeft haar net voor het eerst bedreigd in de hal.
De Glimlachende Martelaar. Overigens lijkt hij wat op leeftijd, 60 of zo, terwijl Anna nog niet eens 25 lijkt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:16 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Kan het niet goed duiden. Ik denk dat ik hetzelfde bedoel als jij: die eeuwige glimlach, zo goedhartig dat het ongeloofwaardig wordt en gaat jeuken, brrrr...
Oh, daar was je alquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De Glimlachende Martelaar. Overigens lijkt hij wat op leeftijd, 60 of zo, terwijl Anna nog niet eens 25 lijkt.
Ik met Thomas Barrow.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ja ik heb dat dus precies zo met Bates.
Hahaha ik had deze nog nooit gezienquote:Op woensdag 24 december 2014 09:37 schreef Burdie het volgende:
http://www.anglotopia.net(...)ring-george-clooney/
Ziet eruit dat het wel een happy end gaat worden allemaal...quote:Op woensdag 2 december 2015 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
Er is een nieuwe trailer voor de kerst-aflevering:
Het ziet er uit als een bruiloft.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ziet eruit dat het wel een happy end gaat worden allemaal...
Ik vind dat ze best andere acteurs kunnen uitkiezen en Fellows gewoon laten doorschrijven op het verhaal. Misschien moeten we wereldwijd een handtekeningenactie beginnen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een bruiloft.
Heb er zin in en geen zin in tegelijk, zo stom dat het dan echt is afgelopen.
Downton met andere acteurs? Nehquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:57 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best andere acteurs kunnen uitkiezen en Fellows gewoon laten doorschrijven op het verhaal. Misschien moeten we wereldwijd een handtekeningenactie beginnen.
Ze hebben in Engeland bakken vol goeie acteurs. Belangrijk is dat Fellows schrijft. Hij mag ook iets nieuws schrijven.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Downton met andere acteurs? Neh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook klaarquote:Op zaterdag 19 december 2015 20:06 schreef Loekie1 het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende aflevering komt op de Nederlandse tv? Vanavond niet in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |