Ja, dat was/is ook het systeem in de atletiek.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of helemaal geen valse starts toe laten; dat zouden ze bij het schaatsen ook moeten doen. Die valse starts worden alleen gebruikt om de concurrentie zenuwachtig te maken.
Niet dat ik ze iets misgun, maar die mogen nu wel eens aan de Asia spelen meedoen ipv altijd maar meevaren in Europa...quote:
Azerbeidzjan en Turkije zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dat ik ze iets misgun, maar die mogen nu wel eens aan de Asia spelen meedoen ipv altijd maar meevaren in Europa...
Net als met de Eurovisie ... We zijn een zielig landje in Arabisch gebied , mogen we met jullie meedoen ... Opzouten nu eensSta je mannetje in je eigen werelddeel
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat was/is ook het systeem in de atletiek.
Alleen heb je nu de mogelijkheid om bij de valse start iemand te waarschuwen, als hij alleen bewoog en niet het volledige contact met het blok verloor voor het schot... Oftewel, een kut regel die de ene keer zorgt dat iemand wel eruit gaat moeten en andere keren niet... Of er is nu ineens toch weer een valse start mogelijkheid in de atletiek, maar noem het dan zo...
Dat gat met de wereldtop is dan een stuk kleiner dan ik dacht. En Schippers gaat zéker nog groeien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit jaar zijn er maar 4 vrouwen sneller dan Schippers op de 200m, waarvan de beste maar 0,16 sneller heeft gelopen.
Turkije is gelegen op Europeesch grondgebied ... Maar Azerbijdjan iddquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Azerbeidzjan en Turkije zelfde verhaal.
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je een beetje eergevoel in je donder hebt, ga je nu niet op het hoogste treetje staan...
Zie jij 'm staan dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:04 schreef -0- het volgende:
Is die Mascotte slopende Fransoos toch gediskwalificeerd?
Ze hadden hem op zoveel manieren kunnen straffen, maar diskwalificeren gaat echt te ver. Dit is slecht voor de sport.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik begrijp dat het duidelijk een regel is dat je je shirt aan moet houden, dus diskwalificatie is misschien wat unfair maar wel logisch.
Ach, dat is hij zelf ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hadden hem op zoveel manieren kunnen straffen, maar diskwalificeren gaat echt te ver. Dit is slecht voor de sport.
Ja hij was het snelst, dat is zo slecht voor de sport.quote:
Kwam buiten zijn baan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom is die andere Fransoos nu gediskwalificeerd?
Ik heb het natuurlijk ook over zijn verleden. Zulke lui moet je niet in de sport willen hebben. Geintjes als een Kemboi zijn leuk, idioten niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hij was het snelst, dat is zo slecht voor de sport.
Nee echt.
quote:
Ik zag Grenot toch ook wel flink stilvallenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:14 schreef Nober het volgende:
Grenote valt helemaal stil maar haalt het nog net aldus Sporza, ik zag Zemlyak stilvallen.
twitter:Statman_Jon twitterde op vrijdag 15-08-2014 om 19:16:08This is the 11th year in which Christine Ohuruogu has run a season's best at a major championships. And that's all you can ask for. reageer retweet
Ik ken het verleden van al die sporters niet hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk ook over zijn verleden. Zulke lui moet je niet in de sport willen hebben. Geintjes als een Kemboi zijn leuk, idioten niet.
Daar mag nog wel 5 meter bijquote:
Haha, zo erg is het ook weer niet. Als ze gewoon goed loopt mag ze best winnen, maar van die walgelijke prestaties uit het niets werken mij wel op de zenuwen.quote:
Da's matigquote:
Kort gezegd, hij is een met zijn teamgenoten vechtende josti die daarnaast schooldirecteuren aanvalt als die zijn broer geen baan geven en die ook graag agressief reageert op veertienjarige meisjes in een mascottepak en ze omver duwt om zo een Europese titel te vieren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken het verleden van al die sporters niet hoor.
Yep, zeker 5 mtr erbij en dan gaat ze voor goud. Nu is het hooguit brons met deze afstand.quote:
Ik acht de kans groter dat het komt doordat ze komende winter uitgerekend isquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef swimmie86 het volgende:
Kwam het door het shirt wat ze aanhad of lijkt Klüft zwanger.
Dat zijn altijd hele gevaarlijke opmerkingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 19:21 schreef swimmie86 het volgende:
Kwam het door het shirt wat ze aanhad of lijkt Klüft zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |