Ik vind dat er bijzonder snel extreem rechts geroepen wordt. Eigenlijk bij elke kritiek op ISIS. Komt het niet bij sommige mensen op dat niet alleen extreem rechts hier moeite mee heeft maar elk weldenkend normaal mens?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:39 schreef erodome het volgende:
[..]
En die vinden het best dat het extreem rechts is die dat doet. Dat naast een groep die gewoon ontkent dat het extreem rechts was, of zelfs durven te zeggen dat extreem rechts helemaal niet zo eng is. Dat lijkt weer verdomde veel op de isis meelopertjes die beweren dat isis echt niets fouts doet, zijn allemaal de zionisten(die zijn volgens hen verantwoordelijk voor alles wat naar is op aarde, als jij je koffie laat vallen komt dat volgens hun door zionisten, erg vermoeiend allemaal).
Ik was er potjandorie, heb het met eigen ogen gezien en was met mensen die wel degelijk die zaken konden verstaan die ik niet kan verstaan. Mensen die een bloedjehekel hebben aan isis en er ook wel wat aangewezen hebben aan me.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn bronnen zijn beter dan de jouwe, dus neem het maar gewoon van mij aan.
[..]
Het nieuwshou op. Ik heb veel betere kennis dan het fucking nieuws
die lui waren slecht geïnformeerd en kwamen veel te laat opdagen.
Maar goed, dit gaat zo`n welles nietes discussie worden, ik hoop voor jou dat je geleerd hebt dat je je niet meer zo klakkeloos voor het karretje moet laten spannen met zo`n demonstratie, had je wel hoger ingeschat.
Dus als ik het goed begrijp mogen we de Pro Gaza demonstratie niet veroordelen als zijnde Pro ISIS omdat er een groep haatbaarden bij zitten die Pro ISIS zijn maar mag jij wel een demonstratie die Anti ISIS is wegzetten als extreem rechts omdat er een paar extreem rechtsen tussen zaten? Vind je zelf niet dat je met 2 maten meet nu?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:39 schreef erodome het volgende:
[..]
En die vinden het best dat het extreem rechts is die dat doet. Dat naast een groep die gewoon ontkent dat het extreem rechts was, of zelfs durven te zeggen dat extreem rechts helemaal niet zo eng is. Dat lijkt weer verdomde veel op de isis meelopertjes die beweren dat isis echt niets fouts doet, zijn allemaal de zionisten(die zijn volgens hen verantwoordelijk voor alles wat naar is op aarde, als jij je koffie laat vallen komt dat volgens hun door zionisten, erg vermoeiend allemaal).
Grappig dat die mensen dan niet ingrepen toen er DOOD AAN DE JODEN DOOD AAN DE JODEN werd geroepen. Kleine groep was het toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik was er potjandorie, heb het met eigen ogen gezien en was met mensen die wel degelijk die zaken konden verstaan die ik niet kan verstaan. Mensen die een bloedjehekel hebben aan isis en er ook wel wat aangewezen hebben aan me.
Dat is niet waar lavenderr, het wordt geroepen omdat dit georganiseerd is door extreem rechts, paul peters is de woordvoerder fot gods sake!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind dat er bijzonder snel extreem rechts geroepen wordt. Eigenlijk bij elke kritiek op ISIS. Komt het niet bij sommige mensen op dat niet alleen extreem rechts hier moeite mee heeft maar elk weldenkend normaal mens?
Paul Peters liet zich interviewen ja, dat is iets heel anders. De oorspronkelijke oproep kwam niet van hem vandaan, en dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is niet waar lavenderr, het wordt geroepen omdat dit georganiseerd is door extreem rechts, paul peters is de woordvoerder fot gods sake!
Als er een anti isreal demo is en de woordvoerder is een radicale moslim die een joden moeten dood roeper is dan heb je daar ook wel wat over te zeggen, dan zou je nog wel wat feller zijn dan over de gewone pro gaza demo's waarop je ook al commentaar hebt.
Je probeert er een sausje van redelijkheid overheen te gieten, maar het werkt niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp mogen we de Pro Gaza demonstratie niet veroordelen als zijnde Pro ISIS omdat er een groep haatbaarden bij zitten die Pro ISIS zijn maar mag jij wel een demonstratie die Anti ISIS is wegzetten als extreem rechts omdat er een paar extreem rechtsen tussen zaten? Vind je zelf niet dat je met 2 maten meet nu?
Exact wat de demo in de schilderswijk deed dus, zie je het nou echt niet?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet ongestraft, want de politie heeft het in handen gekregen. Bij de demo waar ik was zijn al 4 mensen gearresteerd voordat de demo echt begon en ook degene die dan tever zijn gegaan worden wel degelijk bekeken.
Dat die uitspraken erg dom waren ben ik het mee eens, maar het is niet waar dat er niet ingegrepen is en dat de politie er niets mee doet. De organisatie zelf was er trouwens zelf ook aardig fel op, mensen werden onmiddelijk aangesproken als hun leuzen/teksten op spandoeken e.d. te ver gingen.
Dt maakt geen reet uit, hoe groot die groep is. Kan me de beelden van de damschreeuwer nog herinneren. Een malloot gaat roepen en de herdenking verstoren en de reactie is niet 'hé joh, doe ens normaal', nee men deint als een golf achteruit. Één man is het toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig dat die mensen dan niet ingrepen toen er DOOD AAN DE JODEN DOOD AAN DE JODEN werd geroepen. Kleine groep was het toch?
Daar werd wel ingegrepen, alleen de politie deed het niet waardoor ze het konden blijven doen. Maar het werd algemeen afgekeurd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Grappig dat die mensen dan niet ingrepen toen er DOOD AAN DE JODEN DOOD AAN DE JODEN werd geroepen. Kleine groep was het toch?
Ik weet wel waarom er niet ingegrepen werd door de demonstranten zelf; de groep die DOOD AAN DE JODEN riep was groter dan jij ons wil doen geloven. Maar dat wisten we al.
Geef antwoord op de vraag. Waarom mag jij een anti isis demonstratie wel wegzetten als zijnde extreem rechts maar mag dat omgekeerd niet met de pro isis demonstratie? Volgens je eigen woorden zijn het namelijk identieke situaties waarin een aantal gekkies de demonstratie voor eigen gewin weggekaapt hebben, dus waarom je nu met 2 maten meet is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:46 schreef erodome het volgende:
[..]
Je probeert er een sausje van redelijkheid overheen te gieten, maar het werkt niet.
Neem je die joepie nou serieus ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:29 schreef JerryWesterby het volgende:
[..]
Waarom ben je daar blij mee?
Omdat je hoopt dat mensen daardoor gaan denken dat verweer tegen islamitisch extremisme extreem rechts is, en dus onterecht is?
Omdat extreem rechts er tegen is, is iedereen die er tegen is daarom ook extreem rechts? Volgens mij ben jij er ook tegen, dus volgens die redenering ben jij ook extreem rechts.
Nee, het is helemaal niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:46 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Exact wat de demo in de schilderswijk deed dus, zie je het nou echt niet?
De damschreeuwer riep dat hij een bom had, dat is even iets anders dan een damschreeuwer die roept dat hij joden wil dood maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dt maakt geen reet uit, hoe groot die groep is. Kan me de beelden van de damschreeuwer nog herinneren. Een malloot gaat roepen en de herdenking verstoren en de reactie is niet 'hé joh, doe ens normaal', nee men deint als een golf achteruit. Één man is het toch?
Ja, was ook niets aan de hand, was maar 1 man....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dt maakt geen reet uit, hoe groot die groep is. Kan me de beelden van de damschreeuwer nog herinneren. Een malloot gaat roepen en de herdenking verstoren en de reactie is niet 'hé joh, doe ens normaal', nee men deint als een golf achteruit. Één man is het toch?
Jawel, dat is het wel. Maar je eigen gekleurde ervaringen zorgen ervoor dat je niet objectief hier naar kunt kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het is helemaal niet hetzelfde.
Een pro isis demonstratie mag je van mij wel wegzetten, dat heb ik dan ook zelf ook gedaan, luid en duidelijk zelfs. Nu jij andersom nog.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef antwoord op de vraag. Waarom mag jij een anti isis demonstratie wel wegzetten als zijnde extreem rechts maar mag dat omgekeerd niet met de pro isis demonstratie? Volgens je eigen woorden zijn het namelijk identieke situaties waarin een aantal gekkies de demonstratie voor eigen gewin weggekaapt hebben, dus waarom je nu met 2 maten meet is mij een raadsel.
Vandaar dat ze en masse stonden te springen...quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar werd wel ingegrepen, alleen de politie deed het niet waardoor ze het konden blijven doen. Maar het werd algemeen afgekeurd.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Een pro isis demonstratie mag je van mij wel wegzetten, dat heb ik dan ook zelf ook gedaan, luid en duidelijk zelfs. Nu jij andersom nog.
Dat is het niet. Je kan de pro isis demo hier wel mee vergelijken. Al zouden die gasten geen dood aan de joden roepen dan zijn ze nogsteeds foute lui en moet ik er NIETS van hebben. Ook daar zal ik zeggen dat degene die achter ze gaan staan en zeggen ja maar ze roepen nu niet dood de joden een zeer foute keuze maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jawel, dat is het wel. Maar je eigen gekleurde ervaringen zorgen ervoor dat je niet objectief hier naar kunt kijken.
Volgens mij riep hij niet dat hij een bom had, maar begon hij gewoon te schreeuwen. Vandaar de naam.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De damschreeuwer riep dat hij een bom had, dat is even iets anders dan een damschreeuwer die roept dat hij joden wil dood maken.
Dat geef ik wel, je wil het antwoord alleen niet horen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Zeg maar welke personen dat zijn , zodat de rest hier zelf kan beoordelen of het betrouwbare bronnen zijn zoals jij claimt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn personen, nogal lastig om die te linken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |