żżż ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer je recht vóór mij staat ???quote:
ajax joden superjodenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer je recht vóór mij staat ???
ĦĦĦ je begrijpt toch zeker wel dat wanneer ik recht voor je staat en jij dat naar mij BLAFTquote:
Lijkt meer op een gepureerde kamelenteen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef MrSalazar het volgende:
Dit topic is alleen geopend om die balletjes te laten zien.
ofwel met andere woorden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ maar ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect en daarom ben ik er natuurlijk helemaal klaar voor want mij kan niks gebeuren !!!
(kijk mee op de pica van mij)
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaalt
ĦĦĦ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!
Ik ga in je kont plassen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:07 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ofwel met andere woorden:
żżż hoe zou jij de aanval tegen mij openen in geval van vechten ???
żżż ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer ik recht vóór je sta ???quote:
ĦĦĦ slome !!! żżż hoe denk jij effectief de aanval tegen mij te kunnen openen ???quote:
ĦĦĦ zolang ik geen enkele tegenspraak krijg is datquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ maar ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect en daarom ben ik er natuurlijk helemaal klaar voor want mij kan niks gebeuren !!!
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaalt
ĦĦĦ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
ĦĦĦ vertel maar hoe je denkt mij aan te kunnen vallen !!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
4) Nieren
5) Maag
ĦĦĦ blijft bevestigd dat IK weer gelijk heb zo te zien........... !!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:25 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ zolang ik geen enkele tegenspraak krijg is dat
een bevestiging dat ik volledig gelijk heb !!!
Straatvechtvoetbal?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:46 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ lees de start-topic door en je weet het !!!
ĦĦĦ hahaha !!!quote:
Ah ik snap het ja, je hebt een idd een perfecte vechthouding. Jammer dat je heel langzaam bent en ik je makkelijk afmaak.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ hahaha !!!
ĦĦĦ nee, daar doen we bij AJAX natuurlijk niet aan want AJAX is hét Échte voetbal !!!
maar bij tal van "risico" wedstrijden zijn er wel eens relschoppers die zonder reden met iemand in gevecht gaan alleen ik heb daar geen last vanwege mijn perfecte gevechtshouding gecombineerd met mijn lengte van 2mtr18 waardoor mij niks kan gebeuren zoals je dat in het topic kan zien
ik ben inderdaad niet de aller snelste neequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:10 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ah ik snap het ja, je hebt een idd een perfecte vechthouding. Jammer dat je heel langzaam bent en ik je makkelijk afmaak.
żżż hoe wil jij bij mijn nek komen ???quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:24 schreef Yskoud het volgende:
K....? ajacied als je voor me stond brak ik je nek .
ĦĦĦ ik ben man, alléén vrouwen kunnen zo'n "cameltoe" hebben DOMME SUKKEL !!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:24 schreef Yskoud het volgende:
terwijl ik je in die godverdomme hommo cameltoe schop.
żżż vanwaar haal jij die rare term nou weer ???quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:33 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
żżż hoe wil jij bij mijn nek komen ???
żżż vergeten dat ik 2mtr18 lang ben ???
[..]
ĦĦĦ ik ben man, alléén vrouwen kunnen zo'n "cameltoe" hebben DOMME SUKKEL !!!
[..]
żżż vanwaar haal jij die rare term nou weer ???
ĦĦĦ blablabla !!!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:49 schreef Yskoud het volgende:
[..]
Met mijn maten van FEYENOORD breek ik je hele godganse familie door 2e met je 2 meter nog iets mijn wapenstok is 1.60m i.c.m. mijn 1.87 kanker ik je helemaal terug naar Israel
ĦĦĦ effe juiste spelling toegepast !!!quote:
ĦĦĦ dan er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
4) Nieren
5) Maag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |