¿¿¿ ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer je recht vóór mij staat ???quote:
ajax joden superjodenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:54 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
¿¿¿ ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer je recht vóór mij staat ???
¡¡¡ je begrijpt toch zeker wel dat wanneer ik recht voor je staat en jij dat naar mij BLAFTquote:
Lijkt meer op een gepureerde kamelenteen als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:01 schreef MrSalazar het volgende:
Dit topic is alleen geopend om die balletjes te laten zien.
ofwel met andere woorden:quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef Lodewijk94 het volgende:
¡¡¡ maar ik ben 2mtr18 lang en mijn gevechtshouding is perfect en daarom ben ik er natuurlijk helemaal klaar voor want mij kan niks gebeuren !!!
(kijk mee op de pica van mij)
1) Longen / hals
2) Plexus-solaris
3) Lever
plekken 1 t/m 3 zitten veilig beschermd achter mijn vuisten en kom je niet bij
4) Nieren
5) Maag
plekken 4 & 5 zijn eenvoudig te beschermen met mijn ellebogen en vormt geen gevaar
6) Enkels / scheenbenen / knieën
plekken nr-6 zijn door mijn lengte van 2mtr18 meestal eerste doelwit maar ik draag veiligheidsschoenen, schenenschermers en uitstekende kniebeschermers zodat een aanval daarop weinig of niets uithaalt
¡¡¡ zo zijn al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd en
met mijn lengte van 2mtr18 maakt mij dat min of meer onverslaanbaar !!!
Ik ga in je kont plassen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:07 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ofwel met andere woorden:
¿¿¿ hoe zou jij de aanval tegen mij openen in geval van vechten ???
¿¿¿ ga jij dat ook tegen mij BLAFFEN wanneer ik recht vóór je sta ???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |