abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144664132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 17:24 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Kan blijkbaar niet editten...
Gevonden via Cheaptickets.be
De website waar ik altijd naar kijk.
Uiteraard liefst vroeger op de dag toekomen in Seoul en later op de avond terugkeren. ;)
Alweer niet mogelijk met editten.
Heb ook even gekeken met mijn award miles. Ik kan 40.000 miles + ong 40 euro uitgeven voor 1 ticket. En dat is denk ik met Korean Air, wordt nergens bevestigd...
Nu moet ik dan uiteraard nog een ticket voor mijn vriendin regelen.
Maar samen kom het dan alsnog neer op ongeveer 440 euro + 40.000 miles voor 2 personen
pi_144693533
1. Vanaf AMS
2. 6-7-8 juli, voor 4 weken (28-30 dagen)
3. Willen naar Vietnam, Laos en Cambodja, graag de goedkoopste combinatie van bijvoorbeeld AMS - Bangkok en Hanoi - AMS. Sowieso niet dezelfde retourlocatie.
4. Vliegtuig
5. Goedkoop en zo snel mogelijk
6. Kayak, ¤699 met twee maal overstappen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_144698272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
1. Vanaf AMS
3. Willen naar Vietnam, Laos en Cambodja, graag de goedkoopste combinatie van bijvoorbeeld AMS - Bangkok en Hanoi - AMS. Sowieso niet dezelfde retourlocatie.
4. Vliegtuig
Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met zoeken en ik geloof dat de prijzen zullen zakken.
Je zou een retourtje BKK kunnen pakken voor 572e met een enkeltje HAN-BKK voor 52e. Dan ben je er voor 629.

[ Bericht 0% gewijzigd door miro86 op 19-09-2014 17:15:00 ]
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_144733988
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 17:09 schreef miro86 het volgende:

[..]

Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met zoeken en ik geloof dat de prijzen zullen zakken.
Je zou een retourtje BKK kunnen pakken voor 572e met een enkeltje HAN-BKK voor 52e. Dan ben je er voor 629.
Ja oke, maar gezien we echt gaan backpacken zouden we graag niet die binnenlandse vlucht willen hebben en gewoon vanaf een andere locatie retour willen gaan.
pi_144737594
Wat is het probleem om 's ochtends een binnenlandse (of ja Aziatische) vlucht te pakken en 's middags door te vliegen naar Europa? Je hebt een extra overstap, fair enough, maar die heb je in veel gevallen als je open jaw gaat in azie (via BKK of KUL). Een nadeel is dat je een probleem hebt als je eerste vlucht erg vertraagd is een voordeel is de flexibiliteit.

Afgelopen 2 reisjes gedaan met retourtjes+binnenlandse vlucht. Daarvoor een paar keer open jaw. Ik zie echt geen verschil, behalve dat je (meestal) meer betaalt voor zekerheid in een open jaw.in geval van vertraging. Dus enkeltje binnenlands of open jaw maakt voor mij als backpacker niets uit, zo lang als ik maar niet hoef te backtracken.

Je bereikt je doelstelling, je vliegt terug van een ander punt, je hebt meer flexibiliteit en je hebt iets meer avontuur omdat je zelf dingen aan elkaar plakt ipv een luchtvaartmaatschappij.
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
pi_144745824
Ik zoek begin januari (exacte data nog niet bekend, maar zal ergens tussen 2 en 8 januari worden) de goedkoopste manier om van Thailand naar Jakarta, Indonesie te komen. Overstappen is niet erg, maar ik wil niet meer dan 10 uur reistijd hebben en niet later dan 20:00 uur arriveren in Jakarta. Ik weet niet of de vluchtprijzen last minute lager worden of juist steeds duurder en of er sowieso nog last minute vluchten beschikbaar zijn. Zoek een enkele vlucht aangezien ik nog niet weet vanaf welke locatie ik terugvlieg naar Thailand.
  zondag 21 september 2014 @ 09:59:48 #82
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_144745977
https://ticketindonesia.info/nl/index.php
lion air 88,- inc. 15 kilo en directe vlucht.
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_144746350
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 09:59 schreef revpolen het volgende:
https://ticketindonesia.info/nl/index.php
lion air 88,- inc. 15 kilo en directe vlucht.
Thnx op welke datum zoek jij precies, want ik zocht op 5 januari van Bangkok Don Muang naar Jakarta, maar vind niks. Ik vind er wel 1 die duurder is en ook pas savonds laat arriveert.

Edit: ow 8 januari dus, prima prijs iig, al vind ik het niet prettig om pas savonds laat te landen.

Goedkoopste reis die ik tot nu toe vind is met air asia van Bangkok naar Kuala Lumpur (75,-) en vervolgens met Garuda door naar Jakarta (55.-) excl. boekingskosten etc.

[ Bericht 4% gewijzigd door babipangang op 21-09-2014 11:01:05 ]
pi_144746615
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ja oke, maar gezien we echt gaan backpacken zouden we graag niet die binnenlandse vlucht willen hebben en gewoon vanaf een andere locatie retour willen gaan.
Wat heeft dit in godsnaam met "echt backpacken" te maken :D _O-
pi_144747287
Waarvandaan: in principe kunnen alle luchthavens in Nederland wel, studentenOV helpt me daarmee :D Met de trein zou het handigst zijn vanaf station Deventer, daar wonen m'n ouders.
Wanneer: in principe 28 december - 2 januari, maar in ieder geval tussen kerst en O&N en terug voor 4 januari :)
Waarheen: Berlijn! Oa voor het grote Sylvester-feest en omdat ik de stad heel graag nog eens wil bekijken :)
Hoe: vliegtuig, bus of trein. Auto wordt te kostbaar, heb geen winterbanden en een set kopen ligt niet binnen 't budget.
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk :+
Welke prijzen heb je zelf al gevonden: EasyJet ma 29 dec ->
Vrij 2 Jan <- voor ¤114
Treinkaartjes heb ik nog niks kunnen vinden, NS Hispeed-site geeft een foutmelding vanwege een nog niet uitgekomen nieuwe dienstregeling.
Bus: 90 pp met Eurolines, vertrek vanaf Arnhem.
  zondag 21 september 2014 @ 11:53:33 #86
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_144747610
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef miro86 het volgende:
Wat is het probleem

Je bereikt je doelstelling, je vliegt terug van een ander punt, je hebt meer flexibiliteit en je hebt iets meer avontuur omdat je zelf dingen aan elkaar plakt ipv een luchtvaartmaatschappij.
Het is geen probleem. Bij Emirates is dit vaak een redelijk goedkope oplossing zonder meerprijs. Maar met backpacken, anders dan je zooi in een rugzak stoppen ipv een tas of koffer, heeft dit dus niets te maken. En dan, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met een trolly, die nog wat veiliger is ook? Begrijp het niet echt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_144747971
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 11:39 schreef underground1009 het volgende:
Waarvandaan: in principe kunnen alle luchthavens in Nederland wel, studentenOV helpt me daarmee :D Met de trein zou het handigst zijn vanaf station Deventer, daar wonen m'n ouders.
Wanneer: in principe 28 december - 2 januari, maar in ieder geval tussen kerst en O&N en terug voor 4 januari :)
Waarheen: Berlijn! Oa voor het grote Sylvester-feest en omdat ik de stad heel graag nog eens wil bekijken :)
Hoe: vliegtuig, bus of trein. Auto wordt te kostbaar, heb geen winterbanden en een set kopen ligt niet binnen 't budget.
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk :+
Welke prijzen heb je zelf al gevonden: EasyJet ma 29 dec ->
Vrij 2 Jan <- voor ¤114
Treinkaartjes heb ik nog niks kunnen vinden, NS Hispeed-site geeft een foutmelding vanwege een nog niet uitgekomen nieuwe dienstregeling.
Bus: 90 pp met Eurolines, vertrek vanaf Arnhem.
Trein kan je voor 39 euro enkele reis boeken als je exact 90 dagen van tevoren boekt op bahn.de of nsinternational.nl , maar is ieder jaar weer afhankelijk van wanneer de nieuwe dienstregeling ingeladen wordt in de boekingssystemen. Verder rijdt Berlinlinienbus en bestbustravel naar Berlijn en wellicht binnenkort ook flixbus en meinfernbus, zie daarvoor http://www.busliniensuche.de .
pi_144766481
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2014 11:53 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Het is geen probleem. Bij Emirates is dit vaak een redelijk goedkope oplossing zonder meerprijs. Maar met backpacken, anders dan je zooi in een rugzak stoppen ipv een tas of koffer, heeft dit dus niets te maken. En dan, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met een trolly, die nog wat veiliger is ook? Begrijp het niet echt.
Ik had het tegen Jor_dii, die dus een binnenlandse vlucht te veel van het goede vond, maar wel een open jaw goed genoeg vond.
Mijn insteek was dat je de open jaw soms/vaak goedkoper kunt maken dmv een retourtje en een enkeltje.
pi_144780419
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 20:20 schreef miro86 het volgende:

[..]

Ik had het tegen Jor_dii, die dus een binnenlandse vlucht te veel van het goede vond, maar wel een open jaw goed genoeg vond.
Mijn insteek was dat je de open jaw soms/vaak goedkoper kunt maken dmv een retourtje en een enkeltje.
Ok dank voor je uitleg, nemen we mee in onze overweging(en).
pi_145141716
Hellupppp.

We zijn met 2 man en we willen graag na de kerstdagen (27ste, als het echt moet, dan de 26ste) naar Latijns-Amerika/Caribisch gebied (dus niet de VS zelf) voor een week (tot (en met) 3/4 januari 2015). We dachten aan Hawaii of Havana (Cuba). We willen zo goedkoop mogelijk, dus als er een ander land/andere stad is die dat biedt, vinden we dat ook geen probleem aangezien we nog nergens zijn geweest.

Vanuit Amsterdam (ander vliegveld is geen probleem), naar een van die twee. Helaas liggen de prijzen - logisch misschien - richting 1500/1600 euro (op sommige sites zelfs meer), maar moet toch wel goedkoper kunnen? O-)

Overstappen is geen probleem, mits we niet uuuuuuren op het vliegveld opgesloten zitten. Uurtje of 2-4 vinden we acceptabel.

Iemand die het weet? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2014 23:16:09 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:00:45 #91
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_145151273
ik zie het somber in, duurste periode en de aansluitingen (richting hawaii of cuba) die ik zo zie zijn 3x niks.

je kan met google flights kijken of je nog andere plekken kan vinden die misschien aantrekkelijker geprijsd zijn
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:19:11 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_145153629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
1. Vanaf AMS
4. Vliegtuig
Zoals al gezegd. Retourtje boeken naar Bangkok en een enkeltje Hanoi - Bangkok met bijvoorbeeld AirAsia. Met een beetje geluk zit je dan onder die 699 euro en dan kun je in feite met 1 overstap voldoen
pi_145154308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Blik het volgende:

[..]

Zoals al gezegd. Retourtje boeken naar Bangkok en een enkeltje Hanoi - Bangkok met bijvoorbeeld AirAsia. Met een beetje geluk zit je dan onder die 699 euro en dan kun je in feite met 1 overstap voldoen
Ik krijg een retourtje voor 580 euro, met vetrek op 4 juli en terug op 3 augustus met Finn air. Enkeltje Hanoi-Bangkok voor 63 met Air Asia. Stukken goedkoper.
pi_145154828
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Hellupppp.

We zijn met 2 man en we willen graag na de kerstdagen (27ste, als het echt moet, dan de 26ste) naar Latijns-Amerika/Caribisch gebied (dus niet de VS zelf) voor een week (tot (en met) 3/4 januari 2015). We dachten aan Hawaii of Havana (Cuba). We willen zo goedkoop mogelijk, dus als er een ander land/andere stad is die dat biedt, vinden we dat ook geen probleem aangezien we nog nergens zijn geweest.

Vanuit Amsterdam (ander vliegveld is geen probleem), naar een van die twee. Helaas liggen de prijzen - logisch misschien - richting 1500/1600 euro (op sommige sites zelfs meer), maar moet toch wel goedkoper kunnen? O-)

Overstappen is geen probleem, mits we niet uuuuuuren op het vliegveld opgesloten zitten. Uurtje of 2-4 vinden we acceptabel.

euh... Hawaii is onderdeel van de VS zelf, en is zo'n 7500km verwijderd van Cuba...

Maar on topique: Cancun voor 1300; Havana ook zoiets. San Jose (CR) voor 1200; Panama 1250; Guatemala voor 1050 (aanrader trouwens: O&N in Antigua vorig jaar was top).
pi_145156594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Hellupppp.

ik wil je best graag van dienst zijn, maar ik weet niet precies of je hier wel goed over nagedacht hebt.
Op zich zijn de bestemmingen in het Caribische gebied al rond de kerst behoorlijk duur, omdat de halve VS en Canada er heen trekt tijdens deze dagen.

En dan twee dagen Caribisch gebied, en dan er nog Hawaï aan vast plakken, ik weet niet of dat zo wijs is als je nog nooit ergens geweest bent.

Ik ben heel erg geneigd om je te adviseren om net richting Indochina te trekken. Maar kan me wel veel moeite doen, maar ik weet begod niet wat jullie interesses zijn, als ik het zo lees denk ik dat het "vliegtuig uit, strandlaken uitrollen en 7 dagen later weer oprollen, vliegtuig in" ?

als vrienden me zowat vragen, kan ik zelf wel mooie dingen gaan verzinnen, maar vaak is strand met palmen toch strand met palmen ( in mijn ogen, ik HAAT strand vakanties ) dus moeten ze eigenlijk gewoon een vlucht naar Griekenland pakken en....
Maar mijn tip in dit is, gewoon even op een van de vele reis sites kijken en dan onder de kolom aanbiedingen, as bijvoorbeeld die van TIX

Wil je toch wat cultureel, architectuur en musea mee pikken, is een dikke week wel heel kort. Zeker net in die kerst tijd, welke toch best wel een populaire tijd is om te reizen.
En dan maak je, het je toch best moeilijk als je er ook nog een tussenstop in je vlucht wil inlasten.
pi_145157528
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:41 schreef _Loki het volgende:

[..]

Ik krijg een retourtje voor 580 euro, met vetrek op 4 juli en terug op 3 augustus met Finn air. Enkeltje Hanoi-Bangkok voor 63 met Air Asia. Stukken goedkoper.
Thanks! :)
pi_145248470
Is er een website waarbij je een melding krijgt als vluchten naar een specifieke bestemming in de aanbieding zijn? Ik wil over een tijdje naar Istanbul, maar zo goedkoop mogelijk vliegen.

Dus niet de spam-mail van Transavia of Vueling, maar dat je een melding krijgt als een maatschappij dit goedkoper aanbiedt?
Of wordt het gewoon zoveel mogelijk vergelijking sites in de gaten houden?
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:49:08 #98
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_145248772
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef Zocalo het volgende:
Is er een website waarbij je een melding krijgt als vluchten naar een specifieke bestemming in de aanbieding zijn? Ik wil over een tijdje naar Istanbul, maar zo goedkoop mogelijk vliegen.

Dus niet de spam-mail van Transavia of Vueling, maar dat je een melding krijgt als een maatschappij dit goedkoper aanbiedt?
Of wordt het gewoon zoveel mogelijk vergelijking sites in de gaten houden?
Prijswaarschuwing instellen kan op Kayak en Skyscanner, dat lijkt mij in dit geval het makkelijkst. :)
pi_145248964
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef boriq het volgende:

[..]

Prijswaarschuwing instellen kan op Kayak en Skyscanner, dat lijkt mij in dit geval het makkelijkst. :)
Top, bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')