Alweer niet mogelijk met editten.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kan blijkbaar niet editten...
Gevonden via Cheaptickets.be
De website waar ik altijd naar kijk.
Uiteraard liefst vroeger op de dag toekomen in Seoul en later op de avond terugkeren.
Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met zoeken en ik geloof dat de prijzen zullen zakken.quote:Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
1. Vanaf AMS
2. 6-7-8 juli, voor 4 weken (28-30 dagen)
3. Willen naar Vietnam, Laos en Cambodja, graag de goedkoopste combinatie van bijvoorbeeld AMS - Bangkok en Hanoi - AMS. Sowieso niet dezelfde retourlocatie.
4. Vliegtuig
5. Goedkoop en zo snel mogelijk
6. Kayak, ¤699 met twee maal overstappen.
Ja oke, maar gezien we echt gaan backpacken zouden we graag niet die binnenlandse vlucht willen hebben en gewoon vanaf een andere locatie retour willen gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 17:09 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ik denk dat je te vroeg bent begonnen met zoeken en ik geloof dat de prijzen zullen zakken.
Je zou een retourtje BKK kunnen pakken voor 572e met een enkeltje HAN-BKK voor 52e. Dan ben je er voor 629.
Thnx op welke datum zoek jij precies, want ik zocht op 5 januari van Bangkok Don Muang naar Jakarta, maar vind niks. Ik vind er wel 1 die duurder is en ook pas savonds laat arriveert.quote:Op zondag 21 september 2014 09:59 schreef revpolen het volgende:
https://ticketindonesia.info/nl/index.php
lion air 88,- inc. 15 kilo en directe vlucht.
Wat heeft dit in godsnaam met "echt backpacken" te makenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja oke, maar gezien we echt gaan backpacken zouden we graag niet die binnenlandse vlucht willen hebben en gewoon vanaf een andere locatie retour willen gaan.
Het is geen probleem. Bij Emirates is dit vaak een redelijk goedkope oplossing zonder meerprijs. Maar met backpacken, anders dan je zooi in een rugzak stoppen ipv een tas of koffer, heeft dit dus niets te maken. En dan, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met een trolly, die nog wat veiliger is ook? Begrijp het niet echt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef miro86 het volgende:
Wat is het probleem
Je bereikt je doelstelling, je vliegt terug van een ander punt, je hebt meer flexibiliteit en je hebt iets meer avontuur omdat je zelf dingen aan elkaar plakt ipv een luchtvaartmaatschappij.
Trein kan je voor 39 euro enkele reis boeken als je exact 90 dagen van tevoren boekt op bahn.de of nsinternational.nl , maar is ieder jaar weer afhankelijk van wanneer de nieuwe dienstregeling ingeladen wordt in de boekingssystemen. Verder rijdt Berlinlinienbus en bestbustravel naar Berlijn en wellicht binnenkort ook flixbus en meinfernbus, zie daarvoor http://www.busliniensuche.de .quote:Op zondag 21 september 2014 11:39 schreef underground1009 het volgende:
Waarvandaan: in principe kunnen alle luchthavens in Nederland wel, studentenOV helpt me daarmeeMet de trein zou het handigst zijn vanaf station Deventer, daar wonen m'n ouders.
Wanneer: in principe 28 december - 2 januari, maar in ieder geval tussen kerst en O&N en terug voor 4 januari
Waarheen: Berlijn! Oa voor het grote Sylvester-feest en omdat ik de stad heel graag nog eens wil bekijken![]()
Hoe: vliegtuig, bus of trein. Auto wordt te kostbaar, heb geen winterbanden en een set kopen ligt niet binnen 't budget.
Op welke manier: zo goedkoop mogelijk
Welke prijzen heb je zelf al gevonden: EasyJet ma 29 dec ->
Vrij 2 Jan <- voor ¤114
Treinkaartjes heb ik nog niks kunnen vinden, NS Hispeed-site geeft een foutmelding vanwege een nog niet uitgekomen nieuwe dienstregeling.
Bus: 90 pp met Eurolines, vertrek vanaf Arnhem.
Ik had het tegen Jor_dii, die dus een binnenlandse vlucht te veel van het goede vond, maar wel een open jaw goed genoeg vond.quote:Op zondag 21 september 2014 11:53 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is geen probleem. Bij Emirates is dit vaak een redelijk goedkope oplossing zonder meerprijs. Maar met backpacken, anders dan je zooi in een rugzak stoppen ipv een tas of koffer, heeft dit dus niets te maken. En dan, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan met een trolly, die nog wat veiliger is ook? Begrijp het niet echt.
Ok dank voor je uitleg, nemen we mee in onze overweging(en).quote:Op zondag 21 september 2014 20:20 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ik had het tegen Jor_dii, die dus een binnenlandse vlucht te veel van het goede vond, maar wel een open jaw goed genoeg vond.
Mijn insteek was dat je de open jaw soms/vaak goedkoper kunt maken dmv een retourtje en een enkeltje.
Zoals al gezegd. Retourtje boeken naar Bangkok en een enkeltje Hanoi - Bangkok met bijvoorbeeld AirAsia. Met een beetje geluk zit je dan onder die 699 euro en dan kun je in feite met 1 overstap voldoenquote:Op vrijdag 19 september 2014 14:42 schreef Jor_Dii het volgende:
1. Vanaf AMS
2. 6-7-8 juli, voor 4 weken (28-30 dagen)
3. Willen naar Vietnam, Laos en Cambodja, graag de goedkoopste combinatie van bijvoorbeeld AMS - Bangkok en Hanoi - AMS. Sowieso niet dezelfde retourlocatie.
4. Vliegtuig
5. Goedkoop en zo snel mogelijk
6. Kayak, ¤699 met twee maal overstappen.
Ik krijg een retourtje voor 580 euro, met vetrek op 4 juli en terug op 3 augustus met Finn air. Enkeltje Hanoi-Bangkok voor 63 met Air Asia. Stukken goedkoper.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Blik het volgende:
[..]
Zoals al gezegd. Retourtje boeken naar Bangkok en een enkeltje Hanoi - Bangkok met bijvoorbeeld AirAsia. Met een beetje geluk zit je dan onder die 699 euro en dan kun je in feite met 1 overstap voldoen
euh... Hawaii is onderdeel van de VS zelf, en is zo'n 7500km verwijderd van Cuba...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Hellupppp.
We zijn met 2 man en we willen graag na de kerstdagen (27ste, als het echt moet, dan de 26ste) naar Latijns-Amerika/Caribisch gebied (dus niet de VS zelf) voor een week (tot (en met) 3/4 januari 2015). We dachten aan Hawaii of Havana (Cuba). We willen zo goedkoop mogelijk, dus als er een ander land/andere stad is die dat biedt, vinden we dat ook geen probleem aangezien we nog nergens zijn geweest.
Vanuit Amsterdam (ander vliegveld is geen probleem), naar een van die twee. Helaas liggen de prijzen - logisch misschien - richting 1500/1600 euro (op sommige sites zelfs meer), maar moet toch wel goedkoper kunnen?![]()
Overstappen is geen probleem, mits we niet uuuuuuren op het vliegveld opgesloten zitten. Uurtje of 2-4 vinden we acceptabel.
Iemand die het weet?
ik wil je best graag van dienst zijn, maar ik weet niet precies of je hier wel goed over nagedacht hebt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:11 schreef Etsu het volgende:
Hellupppp.
We zijn met 2 man en we willen graag na de kerstdagen (27ste, als het echt moet, dan de 26ste) naar Latijns-Amerika/Caribisch gebied (dus niet de VS zelf) voor een week (tot (en met) 3/4 januari 2015). We dachten aan Hawaii of Havana (Cuba). We willen zo goedkoop mogelijk, dus als er een ander land/andere stad is die dat biedt, vinden we dat ook geen probleem aangezien we nog nergens zijn geweest.
Vanuit Amsterdam (ander vliegveld is geen probleem), naar een van die twee. Helaas liggen de prijzen - logisch misschien - richting 1500/1600 euro (op sommige sites zelfs meer), maar moet toch wel goedkoper kunnen?![]()
Overstappen is geen probleem, mits we niet uuuuuuren op het vliegveld opgesloten zitten. Uurtje of 2-4 vinden we acceptabel.
Iemand die het weet?
Thanks!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:41 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik krijg een retourtje voor 580 euro, met vetrek op 4 juli en terug op 3 augustus met Finn air. Enkeltje Hanoi-Bangkok voor 63 met Air Asia. Stukken goedkoper.
Prijswaarschuwing instellen kan op Kayak en Skyscanner, dat lijkt mij in dit geval het makkelijkst.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef Zocalo het volgende:
Is er een website waarbij je een melding krijgt als vluchten naar een specifieke bestemming in de aanbieding zijn? Ik wil over een tijdje naar Istanbul, maar zo goedkoop mogelijk vliegen.
Dus niet de spam-mail van Transavia of Vueling, maar dat je een melding krijgt als een maatschappij dit goedkoper aanbiedt?
Of wordt het gewoon zoveel mogelijk vergelijking sites in de gaten houden?
Top, bedankt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef boriq het volgende:
[..]
Prijswaarschuwing instellen kan op Kayak en Skyscanner, dat lijkt mij in dit geval het makkelijkst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |